Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Kyyniset tunkevat kommentoimaan. MÀ en tunne ketÀÀn, joka olisi hankkinut lapsen alle 8 vuoden tuntemisen jÀlkeen, mutta toisaalta tunnen myös valtavasti eronneita, joilla on lapsia. Ihmiset eroavat siitÀ huolimatta, ettÀ perheen perustaminen on ollut aikanaan tarkoin ja hartaasti harkittu.
Aika erikoista, sitten pitÀÀ tuntea kyllÀ aika vÀhÀn ihmisiÀ. Muutenkin, miten voi noi tarkkaan tietÀÀ? MinÀ tunnen paljon perheellisiÀ, joista minulla ei ole aavistustakaan, kauanko ovat tunteneet ennen lapsen tuloa. En kysele sellaisia ja olen tutustunut todella moniin ihmisiin vasta aikuisiÀllÀ, osalla on ollut jo perhe ja osalle syntynyt lapsi, enkÀ kysele kauanko ehkÀ tunsivat ennen sitÀ tai mitÀÀn muutakaan vastaavaa.
Tietenkin eroavat. Mutta mitkÀ todennÀköisyydet nÀillÀ hÀtÀpÀisillÀ on pysyÀ yhdessÀ, jos asioita tarkkaan pohtivat ja suunnittelevat paritkin eroaa? Siis tilastollisesti, toki jokainen ihminen on yksilö ja pari oma tapauksensa. Mutta yleisesti ottaen veikkaisin, ettÀ aika huonot.
Roni on kyllÀ ihan uskomaton junttipullero !!! Siis kuka ripustaa hÀÀkuvan seinÀlle, kun haluaa erota?!? Ja miksei voinut avoimesti puhua erohaluistaan jo hyvissÀ ajoin? Toinen yrittÀÀ ja ponnistelee turhaan. Todella epÀsopiva tyyppi tÀhÀn formaattiin! Tanja veti pisteet kotiin.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ nÀin! Mutta olisi kuitenkin ollut kuva tietÀÀ, mikÀ siinÀ Antin nimessÀ aluksi Saria tökki . Kaikkea hyvÀÀ heille!
Sari pohti kaasonsa tms. kanssa ennen hÀitÀ ettÀ mikÀhÀn sulhon nimi on, ja silloin sanoi ettÀ "kunhan se ei oo Antti, kun sitten se ois niinku Sarinantti" tai jotain vastaavaa, ja naurut pÀÀlle. Mulle ei ikinÀ avautunu tuo ja oletin sen olevan joku sisÀpiirin vitsi. Siksikin kun siitÀ ei myöhemmin mitÀÀn kameroille puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin Sari ja Antti tiesivÀt vauvasta jo kuvausten lopussa? Tuo viimeinen klippi "3 kk myöhemmin" on kuvattu tyyliin viime viikolla.
no oli mahalla jo sen verran paljon kokoa, ettÀ pidempÀÀn on ollut jo raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ nÀin! Mutta olisi kuitenkin ollut kuva tietÀÀ, mikÀ siinÀ Antin nimessÀ aluksi Saria tökki . Kaikkea hyvÀÀ heille!
Sari pohti kaasonsa tms. kanssa ennen hÀitÀ ettÀ mikÀhÀn sulhon nimi on, ja silloin sanoi ettÀ "kunhan se ei oo Antti, kun sitten se ois niinku Sarinantti" tai jotain vastaavaa, ja naurut pÀÀlle. Mulle ei ikinÀ avautunu tuo ja oletin sen olevan joku sisÀpiirin vitsi. Siksikin kun siitÀ ei myöhemmin mitÀÀn kameroille puhuttu.
MinÀ jÀin siihen kÀsitykseen, ettÀ jollain muullakin oli Antti-niminen mies ja siitÀ johtui tuo toive, ettei olis Antti. Tosin sitten kuitenkin totesi, ettÀ tai sitten on juuri tarkoitettu niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MielestÀni sanoi sen kyllÀ, eli lÀhipiirissÀ oli Antteja ja jonkun lÀheisen puoliso oli myös Antti, niin pelkÀsi sekaannuksia. YmmÀrrettÀvÀÀ. Tuon ikÀisiÀ Antteja on kyllÀ paljon.
Ronillakin tais olla pulla uunissa?
MistÀ te sen mahan nÀitte? MinÀ nÀin vain vÀljÀn villapaidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ jÀin siihen kÀsitykseen, ettÀ jollain muullakin oli Antti-niminen mies ja siitÀ johtui tuo toive, ettei olis Antti. Tosin sitten kuitenkin totesi, ettÀ tai sitten on juuri tarkoitettu niin.
Sari mainitsi hÀÀjaksossa lÀhipiirissÀ olevan jo useampia Antteja.
Antteja oli kai suku pullollaan ja siksi vitsaili, ettÀ toivottavasti ei tule enÀÀ yhtÀÀn lisÀÀ sukuun.
Ai hups, mulla menikin ehkÀ ohi jos Sari oli sanonut noin. (EttÀ monta Anttia jo.) Sitten se ei ollut "Sarinantti" vaan "*Sarin* Antti". :D Heh. Se vaan jotenkin sanoi sen niin hauskasti yhteen pötköön ettÀ se jÀi mieleen niin kuin sukunimenÀ tms.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaan Iltalehti, ettÀ pilasit sarjan loppuhuipennuksen, ***kele.
Pakkoko sitÀ on nettailla lehtien sivuilla samaan aikaan kun katsoo telkkaria. Keskity yhteen hommaan kerrallaan ja pidÀ netti vÀlillÀ kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Roni on kyllÀ ihan uskomaton junttipullero !!! Siis kuka ripustaa hÀÀkuvan seinÀlle, kun haluaa erota?!? Ja miksei voinut avoimesti puhua erohaluistaan jo hyvissÀ ajoin? Toinen yrittÀÀ ja ponnistelee turhaan. Todella epÀsopiva tyyppi tÀhÀn formaattiin! Tanja veti pisteet kotiin.
TÀytyy muistaa, ettÀ puhutaan miehestÀ, jolla on seinÀllÀÀn tissitaulu. EhkÀ hÀÀkuvakin oli hÀnestÀ vain kiva kuva, jonka halusi laittaa seinÀlle, ilman sen kummempaa symboliikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaan Iltalehti, ettÀ pilasit sarjan loppuhuipennuksen, ***kele.
Pakkoko sitÀ on nettailla lehtien sivuilla samaan aikaan kun katsoo telkkaria. Keskity yhteen hommaan kerrallaan ja pidÀ netti vÀlillÀ kiinni.
Tuolla taidettiin viitata siihen viime viikon lööppiin...
Vierailija kirjoitti:
Ai hups, mulla menikin ehkÀ ohi jos Sari oli sanonut noin. (EttÀ monta Anttia jo.) Sitten se ei ollut "Sarinantti" vaan "*Sarin* Antti". :D Heh. Se vaan jotenkin sanoi sen niin hauskasti yhteen pötköön ettÀ se jÀi mieleen niin kuin sukunimenÀ tms.
Minusta Sari mainitsi silloin alussa jostain Saanan Antista.
Aivan, aivan! Oon huomannu ettÀ itseltÀ helposti jÀÀ huomaamatta moni ns. merkityksetön, jokapÀivÀinen juttu sarjaa katsoessa. Monet on paljon tarkkaavaisempia ja keskittyy varmaan paremmin. Multa meni se "sÀngyt"-kommenttikin ihan ohi, tai ehkÀ sitten en vaan hoksannut ajatella sitÀ sillÀ lailla. :)
Vierailija kirjoitti:
MistÀ te sen mahan nÀitte? MinÀ nÀin vain vÀljÀn villapaidan.
MÀ vaan nÀin Ronin kasvaneen mahan, en muiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa... :o Voi olla hyvinkin! Kukahan se Saana sitten lie. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa... :o Voi olla hyvinkin! Kukahan se Saana sitten lie. :D
Sari, Saana mitÀ nÀitÀ nyt on... oisko kenties sisko?
Tuo raskausilmoitus tuli 3 kk kuluttua, ei 5 viikon sisĂ€llĂ€....đ