Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Kyyniset tunkevat kommentoimaan. Mä en tunne ketään, joka olisi hankkinut lapsen alle 8 vuoden tuntemisen jälkeen, mutta toisaalta tunnen myös valtavasti eronneita, joilla on lapsia. Ihmiset eroavat siitä huolimatta, että perheen perustaminen on ollut aikanaan tarkoin ja hartaasti harkittu.
Aika erikoista, sitten pitää tuntea kyllä aika vähän ihmisiä. Muutenkin, miten voi noi tarkkaan tietää? Minä tunnen paljon perheellisiä, joista minulla ei ole aavistustakaan, kauanko ovat tunteneet ennen lapsen tuloa. En kysele sellaisia ja olen tutustunut todella moniin ihmisiin vasta aikuisiällä, osalla on ollut jo perhe ja osalle syntynyt lapsi, enkä kysele kauanko ehkä tunsivat ennen sitä tai mitään muutakaan vastaavaa.
Tietenkin eroavat. Mutta mitkä todennäköisyydet näillä hätäpäisillä on pysyä yhdessä, jos asioita tarkkaan pohtivat ja suunnittelevat paritkin eroaa? Siis tilastollisesti, toki jokainen ihminen on yksilö ja pari oma tapauksensa. Mutta yleisesti ottaen veikkaisin, että aika huonot.
Roni on kyllä ihan uskomaton junttipullero !!! Siis kuka ripustaa hääkuvan seinälle, kun haluaa erota?!? Ja miksei voinut avoimesti puhua erohaluistaan jo hyvissä ajoin? Toinen yrittää ja ponnistelee turhaan. Todella epäsopiva tyyppi tähän formaattiin! Tanja veti pisteet kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näin! Mutta olisi kuitenkin ollut kuva tietää, mikä siinä Antin nimessä aluksi Saria tökki . Kaikkea hyvää heille!
Sari pohti kaasonsa tms. kanssa ennen häitä että mikähän sulhon nimi on, ja silloin sanoi että "kunhan se ei oo Antti, kun sitten se ois niinku Sarinantti" tai jotain vastaavaa, ja naurut päälle. Mulle ei ikinä avautunu tuo ja oletin sen olevan joku sisäpiirin vitsi. Siksikin kun siitä ei myöhemmin mitään kameroille puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin Sari ja Antti tiesivät vauvasta jo kuvausten lopussa? Tuo viimeinen klippi "3 kk myöhemmin" on kuvattu tyyliin viime viikolla.
no oli mahalla jo sen verran paljon kokoa, että pidempään on ollut jo raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näin! Mutta olisi kuitenkin ollut kuva tietää, mikä siinä Antin nimessä aluksi Saria tökki . Kaikkea hyvää heille!
Sari pohti kaasonsa tms. kanssa ennen häitä että mikähän sulhon nimi on, ja silloin sanoi että "kunhan se ei oo Antti, kun sitten se ois niinku Sarinantti" tai jotain vastaavaa, ja naurut päälle. Mulle ei ikinä avautunu tuo ja oletin sen olevan joku sisäpiirin vitsi. Siksikin kun siitä ei myöhemmin mitään kameroille puhuttu.
Minä jäin siihen käsitykseen, että jollain muullakin oli Antti-niminen mies ja siitä johtui tuo toive, ettei olis Antti. Tosin sitten kuitenkin totesi, että tai sitten on juuri tarkoitettu niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sanoi sen kyllä, eli lähipiirissä oli Antteja ja jonkun läheisen puoliso oli myös Antti, niin pelkäsi sekaannuksia. Ymmärrettävää. Tuon ikäisiä Antteja on kyllä paljon.
Ronillakin tais olla pulla uunissa?
Mistä te sen mahan näitte? Minä näin vain väljän villapaidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin siihen käsitykseen, että jollain muullakin oli Antti-niminen mies ja siitä johtui tuo toive, ettei olis Antti. Tosin sitten kuitenkin totesi, että tai sitten on juuri tarkoitettu niin.
Sari mainitsi hääjaksossa lähipiirissä olevan jo useampia Antteja.
Antteja oli kai suku pullollaan ja siksi vitsaili, että toivottavasti ei tule enää yhtään lisää sukuun.
Ai hups, mulla menikin ehkä ohi jos Sari oli sanonut noin. (Että monta Anttia jo.) Sitten se ei ollut "Sarinantti" vaan "*Sarin* Antti". :D Heh. Se vaan jotenkin sanoi sen niin hauskasti yhteen pötköön että se jäi mieleen niin kuin sukunimenä tms.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaan Iltalehti, että pilasit sarjan loppuhuipennuksen, ***kele.
Pakkoko sitä on nettailla lehtien sivuilla samaan aikaan kun katsoo telkkaria. Keskity yhteen hommaan kerrallaan ja pidä netti välillä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Roni on kyllä ihan uskomaton junttipullero !!! Siis kuka ripustaa hääkuvan seinälle, kun haluaa erota?!? Ja miksei voinut avoimesti puhua erohaluistaan jo hyvissä ajoin? Toinen yrittää ja ponnistelee turhaan. Todella epäsopiva tyyppi tähän formaattiin! Tanja veti pisteet kotiin.
Täytyy muistaa, että puhutaan miehestä, jolla on seinällään tissitaulu. Ehkä hääkuvakin oli hänestä vain kiva kuva, jonka halusi laittaa seinälle, ilman sen kummempaa symboliikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaan Iltalehti, että pilasit sarjan loppuhuipennuksen, ***kele.
Pakkoko sitä on nettailla lehtien sivuilla samaan aikaan kun katsoo telkkaria. Keskity yhteen hommaan kerrallaan ja pidä netti välillä kiinni.
Tuolla taidettiin viitata siihen viime viikon lööppiin...
Vierailija kirjoitti:
Ai hups, mulla menikin ehkä ohi jos Sari oli sanonut noin. (Että monta Anttia jo.) Sitten se ei ollut "Sarinantti" vaan "*Sarin* Antti". :D Heh. Se vaan jotenkin sanoi sen niin hauskasti yhteen pötköön että se jäi mieleen niin kuin sukunimenä tms.
Minusta Sari mainitsi silloin alussa jostain Saanan Antista.
Aivan, aivan! Oon huomannu että itseltä helposti jää huomaamatta moni ns. merkityksetön, jokapäiväinen juttu sarjaa katsoessa. Monet on paljon tarkkaavaisempia ja keskittyy varmaan paremmin. Multa meni se "sängyt"-kommenttikin ihan ohi, tai ehkä sitten en vaan hoksannut ajatella sitä sillä lailla. :)
Vierailija kirjoitti:
Mistä te sen mahan näitte? Minä näin vain väljän villapaidan.
Mä vaan näin Ronin kasvaneen mahan, en muiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa... :o Voi olla hyvinkin! Kukahan se Saana sitten lie. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa... :o Voi olla hyvinkin! Kukahan se Saana sitten lie. :D
Sari, Saana mitä näitä nyt on... oisko kenties sisko?
Tuo raskausilmoitus tuli 3 kk kuluttua, ei 5 viikon sisällä....😉