Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viime vuoden Jussi ja Tanja kimpas, kyliltä kuulin
Höpö höpö!
mistä tiiät, että on höpöpöpö
No mietippä nyt hetki itekin, Jussi ja Tanja yhdessä?? No okei, ehkä niitä yks asia yhdistää. Se että haluaa asua landella. Mikä muu?
Olenko minä ainoa, jota se Antin miettiminen (hyvä arki -kysymys) ei haitannut yhtään. Minua päinvastoin haittasi se, että Sari heitti kehiin uutta kysymystä ennen kuin Antti oli ehtinyt edes vastata edelliseen. Kyllä noin syvällisen kysymykseen pitäisi antaa miettimisaikaa. Vastaus ei välttämättä ole aito, jos ei saa kunnolla miettiä asiaa. Jos heittää vastaukseksi vain jonkun kohteliaisuusfraasin nopeasti, onko sellainen vastaus minkään arvoinen?
Tää ei nyt liity mihinkään, mut Antti on musta ihan se Antti Wiskarin Kahvimaitomies :).
Vierailija kirjoitti:
Tää ei nyt liity mihinkään, mut Antti on musta ihan se Antti Wiskarin Kahvimaitomies :).
siis Arttu Wiskarin - olinpa puukko.
Vierailija kirjoitti:
Antilla oli ollut ensimmäinen päivä aivan uudessa työpaikassa, ja oli varmasti henkisesti väsynyt. Piknik Seurasaaressa oli kiva ajatus, mutta joutuikin tv-kameran edessä kehityskeskusteluun, kun puoliso tenttasi vastausta siihen, mitä on hyvä arki. Antilla väsyneenä vaan löi tyhjää ja alkoi ärsyyntyä koko aiheeseen, mutta Sari vain painoi päälle eikä osannut lopettaa. "Tietysti tästä pitää nyt puhua, kun minun mielestä se on tärkeää! Vastaa vaan nyt. Mitä se hyvä arki on? Mitä?"
--> Juuri näin. On tullut mieleen, että alun tunteellisuuden jälkeen (rakastuminen rakastumisen tunteeseen ja omaan tunteellisuuteen) Sari on alkanut miettiä, että olisiko sittenkin voinut saada komeamman ja itsetietoisemman uroksen. Sarihan on hoikka ja povekas. Hänen kropallaan on vientiä, se on varma se, siitäkin huolimatta, että aivan kaikkia hän ei miellytä. Tuli mieleen, että Sarin "hyvä arki-keskustelun" todellinen tarkoitus on alkaa valmistella Anttia siihen, että Sari ei ihan välttämättä jatkakaan suhdetta. Sari ei siis voi itseään nolaamatta tiputtaa Anttia eikä katsojia liian korkealta alun "tunnemyrskyn ja kaiken sen ihanuuden" jälkeen. Lahjat taas saattoivat olla hyvityksiä Antille ja/tai katsojille. Tuliko jollekin samanlainen fiilis?
Tulee laskelmoiva olo tästä Sarista, vaikka mikään paha ja ilkeä ihminen hän tuskin missään nimessä on. Antin kannattaisi nyt vetää itsekin jarrut päälle. Se saisi Sarin taas hyvittelymielelle. Näinhän kävi Marillakin Jounin kanssa. Sen nyt näkee, että Mari ja Sari eivät ole täysin tyytyväisiä puolisoihinsa (naisen näkökulmasta nirsoilevat todellakin turhaan), ja Roni taas ei ole tyytyväinen omaansa.
Juuri näin Antti oli väsynyt. Näytti väsyneeltä henkisesti ja fyysisesti. Ei todellakaan paras hetki käydä syvällistä parisuhde keskustelua. Sarilla ei oikein ollut tilannetajua. Olen itse tullut siihen tulokseen että syvälliset keskustelut miehen kanssa kannattaa käydä kun mies on nukkunut , syönyt ja saanut seksiä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Antilla oli ollut ensimmäinen päivä aivan uudessa työpaikassa, ja oli varmasti henkisesti väsynyt. Piknik Seurasaaressa oli kiva ajatus, mutta joutuikin tv-kameran edessä kehityskeskusteluun, kun puoliso tenttasi vastausta siihen, mitä on hyvä arki. Antilla väsyneenä vaan löi tyhjää ja alkoi ärsyyntyä koko aiheeseen, mutta Sari vain painoi päälle eikä osannut lopettaa. "Tietysti tästä pitää nyt puhua, kun minun mielestä se on tärkeää! Vastaa vaan nyt. Mitä se hyvä arki on? Mitä?"
Sarilla oli selvästi kuukautiset tässä jaksossa, Marilla ne oli muutama jakso sitten. Tanjasta en sano mitään. Tässä jaksossa oli sympatiat Antin puolella. Itselleni noi tatskat on turn off. Jos on kiltti kalamies, niin saa olla sitä vapaasti.
Piknikki pitäisi olla kevyt ja hauska ja rentouttava hetki, ei siellä aleta mitään syvällisiä keskustelemaan. Sari alkoi tivaamaan hyvän arjen olemusta, ja naama mutristui sitä mukaa kun Antti yritti keksiä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Sarilla oli selvästi kuukautiset tässä jaksossa, Marilla ne oli muutama jakso sitten. Tanjasta en sano mitään. Tässä jaksossa oli sympatiat Antin puolella. Itselleni noi tatskat on turn off. Jos on kiltti kalamies, niin saa olla sitä vapaasti.
Ihana sama ajatus tulle mulle mieleen Sarista! Tosi harvoin ajattelen oisko jollakulla menkat, mutta kun näin Sarin kulkevan Kotkassa ja oli niin vastahankainen, niin väkisin tuli mieleen, että hän saattaa kuulua naisiin, joista menkat huomaa..
2567 korjaa, siis ihan sama ajatus.
Antin puhetyylissä toistuu niinkö sanan käyttö niinku sanan tilalla. Onko tääkin niinkö jotain epävarmuutta?
Vierailija kirjoitti:
Antin puhetyylissä toistuu niinkö sanan käyttö niinku sanan tilalla. Onko tääkin niinkö jotain epävarmuutta?
Eikö tää oo ihan murrejuttu vaan? Mua ärsyttää tuo sana, mutta ei johdu Antista ollenkaan vaan nimenomaan tuosta kö-lopusta. Typerää, tiedän.
Kattelen tässä justiinsa viimeisintä jaksoa. Marin ja Jonin keskustelunpätkä hotellissa on ihan höhlä! Joni: "mitä kompromisseja sä oot joutunu tekeen ku mä asun sun luona?". Mari: "se radiokanava, jota kuunneltiin ei ollu mun lemppari". LOL MITÄ.
Mari hei nyt oikeesti. Mutta olenko ainoa ohjelmaa seuraava, joka ei osaa arvata miten lopussa käy? Paitsi vissiin Tanjan ja Ronin eroa vihjailtiin ohjelman nettisivuilla, mutten myöhemmin enää löytänyt artikkelia.
Vaikea sanoa kuka on kaunein ja kuka komein. Sari on ehkä vetovoimaisin, mutta Tanja on sellanen luonnonkaunis piirteiltään, tai siis semmonen, että meikit tai meikittömyys ei näytä muuttavan kasvoja aivan toiseksi. Tosin ne tekoripset näytti ihan söheröisiltä siinä kun heräsi hotellissa. Ei vaan vaikuta käteviltä omasta mielestä.
Hyvä (tai no hyvä ja hyvä, eihän se kovin tahdikasta ole liikaa kommentoida muiden olemusta), että tuli puheeksi Sarin rintaimplantit :D Itsekin ihmettelin juhannusjaksossa, että mitkä rintsikat sillä mahtaa olla kun oli niin tissit tanassa. Mutta tosiaan jos ne onkin implantit.
Miehistä ulkonäöllisesti paras Joni, mutten sanois kyllä sinänsä komeaksi. Kummiskin avoimin olemus ja isot silmät viehättää. Roni ja Antti on omiin silmiini aivan plaah, tosi neutraaleja.
Apuva, miksei kukaan varoittanut, että tämä Sarin ja Antin kohtaus kallioilla on näin riipivä :S :S :S Ihan niinkuin Sari ois purskahtamassa itkuun ja ajattelis vaan "mitä v*ttua mä teen?". Antti on muuten vaan jotenkin, että "mitä sä sössötät" - ihan kuin pitäis tuota "hyvä arki" -kysymystä ihan itsestäänselvyyksien kyselemisenä. Onkohan nää päättäneet erota tai jotain tosi vaikeaa on tapahtunut tuossa? Toisaalta siinä lahjaa antaessaan oli Sari vielä iloinen ja Anttikin vaikutti aidosti ilahtuneelta. Ehkeivät vaan tilanteen jatkuessa jaksaneet enää tsempata ja teeskennellä?
TIETENKIN kuten jotkut täällä kirjoittikin, niin ohjelman kuvaamisen takia on varmaan näitä kohtauksia järjestetty, että "tehän voisitte vaikka jutella tästä ja tästä". Ehkä tuolla hetkellä olivat vaan tosi kyllästyneitä kuvaamiseen, kun saattaisi olla muutakin tekemistä?
Joka tapauksessa oon jo vähän kyllästynyt näihin kuoharipiknikkeihin, ihan liian kliseistä. Ens tuotantokaudella voisivat mennä vaikka pussikaljoille johonkin alikulkutunneliin tai ostaa kesäkossun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää oo ihan murrejuttu vaan? Mua ärsyttää tuo sana, mutta ei johdu Antista ollenkaan vaan nimenomaan tuosta kö-lopusta. Typerää, tiedän.
Se sana on "niinkön". Ja tosiaan pelkkä murrejuttu, kuuluu hämeen murteeseen. Ihan samoin kuin Tampereella sanotaan "tuanoin" tai Turussa "kylmaar". Tuon murresanan käyttö ei siis kerro sen enempää Antin epävarmuudesta kuin narsismistakaan (ihan kaiken varalta, narsismidiagnoosi olisi kuitenkin valistuneilta ja aina niin myönteisiltä av-mammoilta tipahtanut tuostakin syystä hetkenä minä hyvänsä).
Siinä onkin muuten hyvä elämänsisältö että istuu ärtymässä eri alueiden murresanoista. Itsehän et varmastikaan ole päästänyt kirjakieleesi sekoittumaan mitään murrepiirteitä, jotka saattaisivat jotakuta kaltaistasi ärsyttää?
Ton miehen olisi kannattanut vastata ihan jotain muuta, vaikka: Hyvä arki on, että saa naida (kameroiden edessä: rakastella) sua aamulla, illalla ja jos mahdollista niin keskellä työpäivää.
Ai, että kun naisena nousee kylmä hiki pintaan tuon Sarin tivaamisesta. MITÄ ON HYVÄ ARKI!!! SANO HETI!! MITÄ ON HYVÄ ARKI!! Ollaan jossain skumppapiknikillä, ja nainen alkaa tivata...mutta Antti ei kyllä hoitanut hommaa kotiin. Onko Suomessa oikeasti täyspäisiä miehiä, jotka osaa tossa tilanteessa ottaa tilanteen haltuun? Eikö löydy huumoria? Pakkoko lähteä kaikkeen mukaan? Naiset eivät halua myötäilijää, mutteivat myöskään kusipäätä. Ja sitten miehet eivät todellakaan halua tunteellista analyysia hyvästä arjesta työpäivän jälkeen!!! Nyt reipastukaa ihmiset!
Eiköhän nuo kököt keskustelut (Marin ja Jounin kompromissit ja Sarin ja Antin hyvä arki) ole annettu tuotannon taholta. Vaikuttavat niin väkisin väännetyiltä aiheilta noihin tilanteisiin ja varsinkin Jounin keskustelunavaus tuntui onnistuneen vasta toisella tai kolmannella otolla.
Hyvä arki -keskustelusta tuli mieleen, että Sari on ehkä tottunut aiemmissa suhteissa riitelemään pienistäkin asioista ja tottunut siihen, että tunteita tuuletellaan puolin ja toisin. Antti taas vaikuttaa rauhallisemmalta, mikä ehkä hämmentää Saria, kun hänen suuttumuksensa ei saakaan puolisossa totuttua/haluttua reaktiota aikaan. Se voi tuntua jopa ahdistavalta, aivan kuten varmasti ahdistaa myös toisin päin, jos toinen on tottunut riitelemään ja korottamaan ääntä vasta sitten, kun konflikti on jo kolmannen maailmansodan luokkaa.
Nää tän vuoden parit on vaan niin huonot, okei Sarissa ja Antissa voi olla jotain, Tanja ja Roni=melkein varma ero ihan ääripäät ja sitten Jouni ja Mari niillä on ehkä jotain mutta ei jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sana on "niinkön". Ja tosiaan pelkkä murrejuttu, kuuluu hämeen murteeseen. Ihan samoin kuin Tampereella sanotaan "tuanoin" tai Turussa "kylmaar". Tuon murresanan käyttö ei siis kerro sen enempää Antin epävarmuudesta kuin narsismistakaan (ihan kaiken varalta, narsismidiagnoosi olisi kuitenkin valistuneilta ja aina niin myönteisiltä av-mammoilta tipahtanut tuostakin syystä hetkenä minä hyvänsä).
Siinä onkin muuten hyvä elämänsisältö että istuu ärtymässä eri alueiden murresanoista. Itsehän et varmastikaan ole päästänyt kirjakieleesi sekoittumaan mitään murrepiirteitä, jotka saattaisivat jotakuta kaltaistasi ärsyttää?
No se nyt vaan on yksittäinen sana, joka joka ikinen kerta kirpaisee korvaani kun sen kuulen. Ei tosiaan vaikuta elämääni sen kummemmin, vaikka sen tuossa mainitsinkin. Eiköhän meillä kaikilla ole näitä turhia pikku juttuja, jotka häiritsevät.
Puhuessa puhun varmasti paljon sekavammin ja vielä häiritsevämpiä sanoja käyttäen, kuin Antti, en kuvittele olevani mikään puheviestinnän ammattilainen. Kirjoittaessa tykkäään itse käyttää hieman huolitellumpaa kieltä, on selkeämpää itselleni ja mielestäni mukavempi lukea. Puhuessa kieli on paljon vapaamuotoisempaa.
Jännää, että tuo kommentti tulkittiin noin, tarkoituksena ei ollut kritisoida murteiden puhumista tai murresanojen käyttöä. Eihän tuo minun yhdestä sanasta ärtymiseni ole kenenkään muun kuin minun ongelmani (ja edelleen, hyvin mitätön sellainen).
Eikö ketään muuta häirinnyt se kohtaus, jossa käsiteltiin Tanjan mustasukkaisuutta? Roni ei ilmeisesti saisi pitää yhteyttä naispuolisiin ystäviinsä, koska Tanjalla tulee siitä paha mieli edellisten suhteiden tapahtumien vuoksi. Minä en voisi olla suhteessa, jossa minutkin leimataan kumppanin exien törttöilyjen vuoksi.