Luovun lapsista
Lyhyesti. Olin kotiäiti yli 13v ja saimme 4 poikaa. Tämä oli yhteinen päätös. Vuosi sitten mieheni ihastui hyvin nuoreen työtoveriinsa, joka saa lapsen kesällä. Tämä on oikea tunteiden syöksykevät. Mieheni ehdottaa että pitää tavallaan kahta pesää. Hän asuisi naisen ja uuden lapsensa kanssa naisen vaatimuksesta. Ja minä menisin töihin koska on nin paljon elätettäviä ja hoitaisin 2....13v poikiamme. Hän ottais ne esim 2 kertaa kuussa luokseen.
Sain jonkinlaisen romahduksen 2 viikkoa sitten. Olin viikon sairaalassa missä lääkäri piti henkistä tilaani hyvin huonona. Lapset olivat sen viikon äidilläni. Mutta hänkin on jo 78v syöpäpotilas ja kovin väsynyt.
Itse olen edelleen huonossa kunnossa. Menen verenvuodon takia tutkimuksiin. En jaksa missään tapauksessa arkea 4 villin pojan kanssa. Olen lopen uupunut.
Niinpä aion antaa pojat isälleen. Voin ottaa heitä sillon tällöin. Maksan elatusmaksut.
Minulla ei ole mitään ammattia, mutta eräs mahdollisuus olisi oppisopimuksella päiväkotiin. Sitähän osaan tehdä. Mutta terveys pitää saada kuntoon. Ehkä vuoden päästä?
Mieheni morsian 22v ei varmaan riemastu olla äitipuoli. Mutta niin makaa kuin petaa.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko jakaa lapset. Mies ottaa 2 vanhinta ja sinä nuorimmat. Pärjäät 2 kanssa muttet neljän.
Huono ratkaisu. Lapset kaipaavat sisaruksiaan. He vieraantuvat toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaihtoehto on myös, että pidät lapset ja pidä miehen. Ei se nuori äiti vanhaa kurppaa nurkkiinsa tosissaan halua vaikka lapsen halusikin.
Hyi yök mikä ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
EHHEEHH EHHHEHHHHEHHH. Olipas älykäs heitto. Kukaan ei olekaan kuullut tuota aiemmin.
Totta noin on järkevää tehdä. Tarvitset aikaa kootaksesi itsesi palasista taas ehjäksi ihmiseksi, niin ollen pojillakin on parempi ja terveempi äiti silloin kun tapaatte.
Omalla äidilläni oli seitsemän lasta. Hän ei koskaan valittanut.
Hänellä oli paljon töitä. Asuimme maalla, oli lehmiä, sikoja ym. oli vain puuhella, jossa oli lämmitettävä vesi, tehtävä ruuat, oli kaivo, josta kannettiin vesi.
Hän, äitini on ollut jo kauan pois.
Nykyajan naiset valittaa kaikesta. Se joka oman lapsen sydämensä alla kantaa,
kuka voi olla niin sydämetön, että luopuisi tästä rakkaasta lapsestaan, jota kerran halusi.
Tulee aika takuu varmasti katumus.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli paljon töitä. Asuimme maalla, oli lehmiä, sikoja ym. oli vain puuhella, jossa oli lämmitettävä vesi, tehtävä ruuat, oli kaivo, josta kannettiin vesi.
kuka voi olla niin sydämetön, että luopuisi tästä rakkaasta lapsestaan, jota kerran halusi.
Se mieshän alunperin on lapsista luopunut. On pannut raskaaksi nuoren tytön eikä ole ajatellut poikiaan yhtään.
Järkyttävää, ettei mies ottanut lapsiaan, kun olit sairaalassa.
Ikävä kyllä tällaisia miehiä tosiaan on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha miehesi ja sinä olette? Tuohan on lapsiin sekaantumista jos tyttö on tiineenä.
Ihmisten kohdalla ei käytetä sanaa tiineenä.
22v ei ole lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Saat päiväkodista nettona 1300e siitä ei mitään maksella.
Itsellä jää verojen jälkeen 1890e. Kunnallinen. Ei iso mutta työn kuva nähden ok.
Elatusmaksun maksaa kela jos on varaton
Pohjois-pohjanmaalla eräs rikas lestadiolais yrittäjä petti vaimoaan Viron reissulla ja sai sukupuolitaudin. Tämä aina kotona ollut 12 lapsen äiti otti eron, jätti lapset petturi mieheen ja muutti yksin Helsinkiin. Rohkea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin luovut lapsistasi? Itsekin olen eronnut ja annoin lähihuoltajuuden isälle. En minä lapsistani luopunut kuitenkaan.
Lasten isä sen sijaan luopui laosista, kun ei vastuu ja huoltaminen innostanut. Ilmoitti, että lapset muuttaa minun luo eikä sen jälkeen ole ottanut lapsia luokseen. Tuosta vuosia aikaa.
Etkö lukenut ap:n tekstiä, hän nimenomaan haluaa luopua lapsista, ei pelkästään huoltajuudesta.
Luopuu lähihuoltajuudesta ja aikoo tavata lapsia. Alkaa siis etävanhemmaksi. Se ei ole luopumista.
Luopuminen tarkoittaa pois antamista.
Mutta niin sen monet mieltää, koska lapset on hankittu koristamaan sitä omaa kotia.
"Luovun lapsista" Kyllä tämä on ihan selkeä kuvio. Kaikista ei ole vaan vanhemmaksi. Joskus sen sitten tajuaa näin myöhään.
Onko tämä provo ? Jos ei niin pidä lapset.Varmasti arvostavat sinua kun ovat aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
En usko sanaakaan tosta kirjoituksesta.
Kyllä mä sen henkisen kunnon voin uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän alunperin on lapsista luopunut. On pannut raskaaksi nuoren tytön eikä ole ajatellut poikiaan yhtään.
Nuoren naisen siittäminen ei tarkoita että olisi hyljännyt aiempia lapsiaan.
Setä maalta kirjoitti:
Kykenetkö ottamaan kakkoseen
Nielase mulkkus, senkin runkku.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kuvittelet olevasi voittaja tässä kuviossa?
Ehkä tajuat sitten myöhemmin kun aikuistut. Neljän lapsen synnyttäminen ei näköjään tee ihmisestä aikuista.
Mutta joo, ehdottomasti parempi että pojat menee isälleen asumaan. Sinulle valvottu tapaaminen kerran kuussa, vaikka todennäköisesti sinusta ei ole sitäkään pitämään.
Wtf!
1/5. Viimeinen lause pilasi provosi uskottavuuden. Idea hyvä, siitä piste, mutta hio vielä kerrontaa.
Yksi vaihtoehto on myös, että pidät lapset ja pidä miehen. Ei se nuori äiti vanhaa kurppaa nurkkiinsa tosissaan halua vaikka lapsen halusikin.