Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovun lapsista

4n äiti
21.03.2022 |

Lyhyesti. Olin kotiäiti yli 13v ja saimme 4 poikaa. Tämä oli yhteinen päätös. Vuosi sitten mieheni ihastui hyvin nuoreen työtoveriinsa, joka saa lapsen kesällä. Tämä on oikea tunteiden syöksykevät. Mieheni ehdottaa että pitää tavallaan kahta pesää. Hän asuisi naisen ja uuden lapsensa kanssa naisen vaatimuksesta. Ja minä menisin töihin koska on nin paljon elätettäviä ja hoitaisin 2....13v poikiamme. Hän ottais ne esim 2 kertaa kuussa luokseen.

Sain jonkinlaisen romahduksen 2 viikkoa sitten. Olin viikon sairaalassa missä lääkäri piti henkistä tilaani hyvin huonona. Lapset olivat sen viikon äidilläni. Mutta hänkin on jo 78v syöpäpotilas ja kovin väsynyt.

Itse olen edelleen huonossa kunnossa. Menen verenvuodon takia tutkimuksiin. En jaksa missään tapauksessa arkea 4 villin pojan kanssa. Olen lopen uupunut.

Niinpä aion antaa pojat isälleen. Voin ottaa heitä sillon tällöin. Maksan elatusmaksut.

Minulla ei ole mitään ammattia, mutta eräs mahdollisuus olisi oppisopimuksella päiväkotiin. Sitähän osaan tehdä. Mutta terveys pitää saada kuntoon. Ehkä vuoden päästä?

Mieheni morsian 22v ei varmaan riemastu olla äitipuoli. Mutta niin makaa kuin petaa.

Kommentit (197)

Vierailija
21/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko jakaa lapset. Mies ottaa 2 vanhinta ja sinä nuorimmat. Pärjäät 2 kanssa muttet neljän.

Vierailija
22/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Geenipooli monipuolistuu, jos sikiää monen eri parittelukumppanin kanssa. Näin tulee useampia eri geeniyhdistelmiä.

Normaali luonnon kiertokulku:

Paritellaan tytön 1 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 2 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 3 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 4 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan tytön 5 kanssa, porsitaan, erotaan.

jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin luovut lapsistasi? Itsekin olen eronnut ja annoin lähihuoltajuuden isälle. En minä lapsistani luopunut kuitenkaan.

Lasten isä sen sijaan luopui laosista, kun ei vastuu ja huoltaminen innostanut. Ilmoitti, että lapset muuttaa minun luo eikä sen jälkeen ole ottanut lapsia luokseen. Tuosta vuosia aikaa.

Etkö lukenut ap:n tekstiä, hän nimenomaan haluaa luopua lapsista, ei pelkästään huoltajuudesta.

Vierailija
24/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko jakaa lapset. Mies ottaa 2 vanhinta ja sinä nuorimmat. Pärjäät 2 kanssa muttet neljän.

Miehelle kaikki. Ne nuorimmat nuket on kivoja joo mutta erillisiä ihmisiä eikä kenenkään omaisuutta. Kyllä ap pärjää ilman kotileikkiäkin kun on jo iso tyttö.

Nyt on erittäin tärkeää että kaikki lapset menevät miehelle.

Vierailija
25/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentille nimppari onnittelut ♥️♥️

Vierailija
26/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan tosta kirjoituksesta.

Vierailija
27/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun heti tartte päättää. Otat pari kk itsellesi aikaa ja vaikka lomaa töistä jos käyt ja ilmoitat miehelle että haluat 2-3 viikon lomaan rahaa ja mietit siellä.

Vierailija
28/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Periaatteessa tekisin samoin, sillä paloin loppuun kahden lapsen yh:na. Harmittaa vieläkin ne ajat, kun olin kuin tuiskiva elävä zombi. Mutta en olisi voinut antaa lapsia muille. Toisaalta taas, jos olisin niin loppu että joutuisin sairaalahoitoon, lapset ehkä otettaisiin minulta. Ei sekään hyvä. Jos isä huolehtii lapsistaan hyvin, niin silloin laittaisin heidät sinne, saadakseni oman terveyteni kuntoon.

Vierailija
29/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin luovut lapsistasi? Itsekin olen eronnut ja annoin lähihuoltajuuden isälle. En minä lapsistani luopunut kuitenkaan.

Lasten isä sen sijaan luopui laosista, kun ei vastuu ja huoltaminen innostanut. Ilmoitti, että lapset muuttaa minun luo eikä sen jälkeen ole ottanut lapsia luokseen. Tuosta vuosia aikaa.

Etkö lukenut ap:n tekstiä, hän nimenomaan haluaa luopua lapsista, ei pelkästään huoltajuudesta.

Luopuu lähihuoltajuudesta ja aikoo tavata lapsia. Alkaa siis etävanhemmaksi. Se ei ole luopumista.

Luopuminen tarkoittaa pois antamista.

Vierailija
30/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisesti sairaana ymmärrän tilanteen hyvin. Kun voimia ei enää ole, niitä ei vain ole. Ei ole mitenkään väärin vaatia vastuunottoa myös toiselta vanhemmalta.

Alkuun tuossa tilanteessa tekisin niin, että lapset vuoroviikoin isän kanssa. Jos mahdollista, niin siinä heidän kotonaan. Itse voit levätä vuoroviikot äidillä, jos vain mahdollista. Työstä ja koulusta kannat huolta sitten, kun vointi antaa myöden.

Uusi daami on omassa kodissaan ja saa miehen sinne vuoroviikoin. Toki tilanne varmasti repii, mutta lasten parasta ajatellen vaikka eka vuosi näin ja sitten asian uudelleen tarkastaminen.

Kyllä miehen pitää osata vastuu kantaa.

Vierailija
31/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luopuu lähihuoltajuudesta ja aikoo tavata lapsia. Alkaa siis etävanhemmaksi. Se ei ole luopumista.

Luopuminen tarkoittaa pois antamista.

Mutta niin sen monet mieltää, koska lapset on hankittu koristamaan sitä omaa kotia.

Vierailija
32/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannet isät toimii etäisinä. Eikö äitikin voi olla etä. Ainakin ap vaikutti huonolta, ei omia tulojokaan vielä.

Vierailija
33/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain kolme lasta, mutta kyllä mä neljänkin kanssa jaksaisin jos mies lähtisi. Ap:han saa hyvät elaritkin, kelalta vähintään, yh-lapsilisät ja erossa osituksensa. Tietysti muuttojen ym. setviminen voi olla raskasta, mutta hetkessä sekin hoituu kun luottotietosi ovat kunnossa... vai särkyikö sydämesi tuusannuuskaksi? Et kai nyt sentään niin romanttisten linssien läpi katsele sitä miestä enää neljän lapsen ja sivusuhteen ja lehtolapsen jälkeen... en usko. Paljon enemmänhän se mies on tuossa menettämässä. Menettää neljän poikansa kunnioituksen ja kiintymyksen, hyvin todennäköisesti. Lisäksi on neljän pojan elatusmaksut maksettavana, mitä nuorikko tuskin ymmärtää. Tuskin pääsee mies uusien appivanhempiensa suosioon. Omatkin vabhempansa ovat miehelle vihaisia kun pojistanne ei enää kuulu... ja niin se parikymppinenkin kyllästyy aika äkkiä, jo se poikien kuukausittainen vierailu heillä pilaa lemmen ja miehellä on viidennenkin mukulan elatusmaksut niskassaan eikä kovin vakavasti otettavat naiset enää tuommoista huoli. Pidät lapset, saat paljon enemmän kuin miehesi voi viedä.

Vierailija
34/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti vauhdissa 👵

Vierailija
35/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin 3 taloutta.

Sinä ja 2 nuorinta.

Mies ja 2 vanhinta.

22v ja vauva.

Näin kellään ei olisi kohtuutonta. Miehesi voisi vierailla eri kodeissa. Mutta kondomin kanssa.

Vierailija
36/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä tilanne, toivottavasti saat itsesi kuntoon.

Vierailija
37/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapset! Vaikka olisi nyt rankkaa, niin niistä on niin paljon iloa ja rakkautta kuitenkin. Yhtäkkinen totaaliyksinäisyys voisi olla vielä pahempi shokki sinulle.

Vierailija
38/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, et kai aio luopua omista rakkaista lapsistasi. 

Meinaat tehdä  elämäsi suurimman virheen. Itse olen kasvattanut kolme lastani yksinhuoltajana.

Lapset ovat jo aikuisia.  Ajattelin nuorena samaa, luopuisin heistä. Minulla ei ollut isovanhempia tukenani. Lapset olivat aina vain minulla. Heidän isänsä ei  eromme jälkeen ollut lasten kanssa missään tekemisissä. Lapset oli erotessamme kaikki alle kouluikäisiä.

Vaikka aina ei niin helppoa ollut, olen itsestäni ylpeä, että yksin hoidin lapset, 

Joskus ajattelen, en ikinä olisi voinut antaa itselleni anteeksi sitä, jos olisin luopunut lapsista,  lapset ovat rikkaus, heiltä saa paljon, lapsilta oppii paljon ja ketä voikaan rakastaa yhtä paljon, kuin omaa lastaan.

Vierailija
39/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kunnossa, niin tottakai annat lapset isälle siksi aikaa. 

Vierailija
40/197 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika, et kai aio luopua omista rakkaista lapsistasi. 

Meinaat tehdä  elämäsi suurimman virheen. Itse olen kasvattanut kolme lastani yksinhuoltajana.

Lapset ovat jo aikuisia.  Ajattelin nuorena samaa, luopuisin heistä. Minulla ei ollut isovanhempia tukenani. Lapset olivat aina vain minulla. Heidän isänsä ei  eromme jälkeen ollut lasten kanssa missään tekemisissä. Lapset oli erotessamme kaikki alle kouluikäisiä.

Vaikka aina ei niin helppoa ollut, olen itsestäni ylpeä, että yksin hoidin lapset, 

Joskus ajattelen, en ikinä olisi voinut antaa itselleni anteeksi sitä, jos olisin luopunut lapsista,  lapset ovat rikkaus, heiltä saa paljon, lapsilta oppii paljon ja ketä voikaan rakastaa yhtä paljon, kuin omaa lastaan.

Jos AP ei ole kunnossa, niin ihan hyvin voi antaa lapset isälleen vaikka vuodeksi, että AP voi keskittyä omaan toipumiseen ja tavata niitä samalla tavalla, kuin useat isät tekevät, eli joka toinen vko.loppu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan