Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden synnyttäneiden pakko päästä heti vessaan kun on hätä?

Vierailija
02.10.2006 |

Itsellä nolo ongelma, eli kun on kakkahätä on pakko päästä heti vessaan tai tulee housuun... :/ Vaikuttaako lantiopohjan lihasten kunto myös tähän eli auttaisiko jos jumppaisin? Tuppaa vaan unohtumaan niin usein...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas toisenlainen ihan ääliö ongelma - kun synnytyksen jälkeen piti aina suihkutella vessassa, niin nytkin vielä (synnytyksestä 7kk) mua alkaa aina suihkussa/uimassa tms pissattaa... Näköjään se rakko " oppii" huonoille tavoille! :)

Vierailija
2/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas kyllä mainita asiasta lääkärillekin. Voihan olla, että sulkijalihaksessa on vaurio, joka vaatii korjausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun kakkahätä ilmoittelee nmiin on ihan pakko mennä vessaan.

Kiva juttu töissäkin kun joutuu oikein tuskissaan puristamaan peppulihaksia ettei kakkaa housuun.

kertaakaan ei ole vielä tullut housuun ,mutta moinesti on meinannut.

Synnytksestä on kolme ja puoli vuotta aikaa.

Vierailija
4/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän on synnytyksessä alapää kärsinyt vauroita, sen kovempi kiire. aika ja lantionpohjan lihasten jumppa auttaa useimmilla kyllä. asiasta kannattaa puhua jälkitarkastuksessa ja jos ei jumppakaan auta niin soitella lääkärille jotta voidaan tehdä tarkistukset että onko jäänyt joku pysyvämpi ongelma. (niitäkin voidaan hoitaa)

Mutta ihan normaalia on että pari kuukautta menee. mulle sanoivat että jos ei synnytyksestä puolen vuoden päästä ala olla suhteellisen hyvä pidätyskyky niin sitten lekuriin. (juu toivuin tuossa ajassa)

erikseen on sitten tietysti jos ei yhtään pysty pidättämään- sillon on parempi jutella lääkärille pian.

Vierailija
5/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tuli paskat housuun,toki maha oli hiukan sekaisin. Mutta kyllä kotioloissakin on HETI mentävä kun siltä tuntuu,koska se vaan tulee sieltä,eikä auta juurikaan, jos koitan pidättää...Esikoisen jälkeen ei tälläista ongelmaa ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi