Työkkäri oli kirjoittanut suunnitelmaan "asuu yksin" miten tämä liittyy työnhakuun?
Kommentit (88)
Helpottaa muuttamista, ei käy syyksi että puoliso ei pysty lähtemään mukaan.
Varmaan se on erilaista työ- ja muiden aikojen suhteen jos on vaikkapa kolme alle kouluikäistä lasta.
Eikä ole peräänkatsottavia lapsia.
Kyllä ne kaikkea sanoo ja kirjoittelee. Mulle sanottiin ekan lapsen jälkeen, että tee paljon lapsia, niin pysyt poissa työkkäristä. Olin vajaakuntoinen työtön työnhakija, niin eivät halunneet työkkäriin. Valis
No mulle työkkärin täti kirjoitti "voimaantumisen vaihe käynnissä". Olen mies. 😂
Ei pidä kertoa asioita, joita ei halua sitten tiedoistaan lukea.
Miksi sanoit asuvasi yksin?
Tosiaan, helpompi muuttaa, helpompi tehdä vuorotyötä, helpompi tehdä reissuhommia, kun ei tarvitse huomioida muiden aikatauluja.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua muutta t. ap
Ei työkkäri voi velvoittaa ketään muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, helpompi muuttaa, helpompi tehdä vuorotyötä, helpompi tehdä reissuhommia, kun ei tarvitse huomioida muiden aikatauluja.
Huh. En muuta, en tee vuorotyötä enkä reissuhommia, jos joudun työttömäksi.
T. Yksineläjä
Ei se liitykään. Älä kerro työkkärissä asioita, jotka eivät liity.
Vamaan katsotaan, että yksin asuvat ovat vieraantuneempia ja mielenterveys ja elämänhallinta huonompi kun ei-yksinasuvilla. Valitettavasti.
Sinä olet sen itse sinne sanellut-
Ne kyseli harrastuksia jo v. 2006.Enää en onneksi ole niiden kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. En muuta, en tee vuorotyötä enkä reissuhommia, jos joudun työttömäksi.
T. Yksineläjä
Sitten kannattaa opiskella alalle jolle nuo ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä kertoa asioita, joita ei halua sitten tiedoistaan lukea.
Miksi sanoit asuvasi yksin?
Siksi kun niiden kuuluu kysellä asumismuodosta asuuko vuokralla vai omassa, juoko miten paljon alkoholia, onko raha-asiat kunnossa, ne kartoittavat työttömän tilannetta onko syytä laittaa kuntouttavaan työtoimintaan ja onko elämänhallinta kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
No mulle työkkärin täti kirjoitti "voimaantumisen vaihe käynnissä". Olen mies. 😂
Haha :D No, hyviä voimaantumisen jatkamisia nyt kuitenkin sinne!
Että voit helposti muuttaa työn perässä muualle kun ei ole miestä tai lapsia riippakivenä.