Voiko mies olla liian ujo tekeäkseen aloitteen?
Välillä tuntuu, että ujon puoleinen kaveri on ihastunut muhun, mutta mitään ei tapahdu. Kyllästyin odottamaan, mutta olisi kiva tietää ensi kertaa varten.
Kommentit (26)
Voi mutta aloitteita on myös erilaisia. Ei kaikki aloitteet mene niin että sulta kysytään lähdetkö panemaan ei kun siis elokuviin. Voi olla että kysytään mitä kuuluu, ja siihen voit vastata joko että ihan kivaa kun poikaystävän kanssa mennään vaellukselle viikonloppuna, tai sitten voit näyttää vihreää valoa sanoen että jännittää miten saan yksin uuden kirjahyllyn kootuksi. Tähän mies, jos on kiinnostunut, pääsee helposti jatkamaan että voiko tulla auttamaan.
No tottakai voi olla. Etkö oo koskaa kattonu sitä satuhäät jaksoo mis oli joku rokkari mies tai sellane ni se oli tosi nössö. Puhuki iha nössösti. Sit se nainen joutu tekee alotteen. Sit nainen joutu myös kosii sitä.
Mikä teidän suhteenne on. Työkaverille, tai muuten vaikealle tapaukselle, ei uskalla tehdä niin suoraa aloitetta kuin satunnaiselle tuttavuudelle. Toisaalta jos on tehnyt kerran aloitteen saamatta vastakaikua, ainakin omasta mielestään, eikö ole hyvä että jättää rauhaan eikä pommita jatkuvilla treffikutsuilla.
Kannattaa varoa siis äkäistä seksuaalista aloitetta. Mä olen ujona miehenä torjunut tällaiset "hyvää päivää kirvervartta, sänkyä tarjolla vastausaikaa kuus sekuntia" -tyyliset jutut. On jäänyt harmittamaan joskus jälkeenpäin, kun on epätietoinen olisiko enempikin ollut tarjolla :)
Ujot miehet on aina lassukoita tai muita ällötyksiä. Siksi annan vain rohkeille pelimiehille, joilta tietää saavansa hyvät kyydit.
- Hottis-Sari
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:46"]
Voi olla, että teenkin. Oon vaan tottunu aina kuulemaan, että kyllä aikuinen mies tekee aloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut.
[/quote]
Kuka niin on sanonut? Joku passiivinen nainen?
Älä yleistä yhden/muutaman mielipiteistä.
Moni mies ei tee aloitetta jo ihan sen takia, että kun ei ole tarpeeksi varma että minkälaisen vastauksen saa, eli tykkääkö nainen hänestä. Varsinkin jos puhutaan työtovereista niin voi olla vaikeata jatkaa työskentelyä jos nainen on antanut pakit ja häntä näkee sitte koko ajan sen jälkeen.