Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies olla liian ujo tekeäkseen aloitteen?

Vierailija
01.09.2015 |

Välillä tuntuu, että ujon puoleinen kaveri on ihastunut muhun, mutta mitään ei tapahdu. Kyllästyin odottamaan, mutta olisi kiva tietää ensi kertaa varten.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, on erittäin yleistä että miestä ujostuttaa tehdä aloitetta. Nainenkin voi olla aloitteellinen, tai jos ei ihan kunnolla uskalla, niin voi ainakin flirtata ja antaa eleillä rohkaisua että mies uskaltaisi tehdä sen aloitteen.

Vierailija
2/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oler kiinnostunut niin mitä jos koittaisit tehdä itse aloitteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:17"]

Välillä tuntuu, että ujon puoleinen kaveri on ihastunut muhun, mutta mitään ei tapahdu. Kyllästyin odottamaan, mutta olisi kiva tietää ensi kertaa varten.

[/quote]

Toki. Etenkin jos on hyvin vähän tai ei ollenkaan kokemuksia siitä, että voisi oikeasti herättää vastakkaisen sukupuolen mielenkiintoa muutenkin kuin "vain kaverina", niin todennäköisesti hän ajattelee, että turha elätellä mitään toiveita.

Vierailija
4/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäkseen.

Vierailija
5/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi olla liian ujo... voi myös olettaa että ei kiinnosta sinua...

Vierailija
6/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla niin ujo että ei uskalla tehdä aloitetta. Monet aloitteet ovat jääneet minultakin tekemättä ujouden takia, vaikka olen ollut kiinnostunut monista naisista. Olen kyllä seurustellut muutaman kerran, ja kerran jopa asuin naisen kanssa yhdessä yli vuoden. Aloitteet näihin seurusteluihin tuli naisen puolelta. Hyvänen aika, tee sinä se aloite jos sinua kiinnostaa joku ihminen! M33

Vierailija
7/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo mies naisten seurassa. Muuten kyllä ihab sosiaalinen. Aloitteen teko livenä on minulle erittäin vaikeaa. Olenkin siis sinkku...

Vierailija
8/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Tee itse aloite! :)

Vierailija
9/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta voi olla. Emme olisi mieheni kanssa yhdessä, jos en olisi tehnyt aloitetta. 

Vierailija
10/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ylilaudalta tai hommalta joku ulkomaalaiskammoinen hompanssi, joka ei osaa suomea.

Alan ymmärtää yhä paremmin niitä englantilaisia kamujani, jotka vihaavat broken englishia. Kyllä tää rikkottu suomikin (vai pitäisikö sanoa: rospuuttosuomi?) korviin sattuu ja silmiä vihloo.

Vierailija
11/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:19"]

[/quote]

Voi olla, että teenkin. Oon vaan tottunu aina kuulemaan, että kyllä aikuinen mies tekee aloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
12/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kaikille vastauksista! :)

Vierailija
13/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On usein parempi jos ekstrovertti osapuoli tekee sen aloitteen. Silloin se menee luonnonlain mukaan. Monet miehet on myös torjuttu ujouden tai kompleksisuuden vuoksi. On tasa-arvoa, että aloitevelvollisuus ei ole miehellä.

Kun teet aloitteen tee se kuitenkin sillä lailla, ettei miehelle tule tunne, että tässä on kyse jostain viimehetken tarjouksesta ilman vakavampaa intressiä.

Vierailija
14/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:19"]

[/quote]

Voi olla, että teenkin. Oon vaan tottunu aina kuulemaan, että kyllä aikuinen mies tekee aloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut.

[/quote]

Vaikutat hieman yksinkertaiselta.

Vierailija
15/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujolla miehellä ei tee mitään.

T: Naisellinen nainen

Vierailija
16/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehellä olla ajatuksia ja tunteita? Eikö miehet olekaan vain koneita, jotka toimii kuten miehet on ohjelmoitu tekemään? Hyi olkoon. Sano ettei se ole totta.

Vierailija
17/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esim minä.

Vierailija
18/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:51"]

Ujolla miehellä ei tee mitään.

T: Naisellinen nainen

[/quote]

Eikä hyvällä autolla.

Vierailija
19/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo mies ei uskalla suojella sinua ja lastasi sapelihammastiikeriltä, joten unohda hänet. T: Naisellinen nainen

Vierailija
20/26 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:17"]

[/quote]

Tee ihmeessä itse aloite, mä olen samanlainen ujo mies etten uskalla alotetta tehdä, aina epäilyttää että munaan itseni ellei toinen olekaan musta kiinnostunut.