Apua! Olen ihastunut yhteen mieheen, vaikka olen perheellinen ja minulla on "hyvä mies"
Sain alkuvuodesta työparikseni aivan järjettömän hyvännäköisen ja hyvän tuoksuisen miehen. Meillä jutut kohtaa todella hyvin. Hän on hauska ja hyvä kuuntelija. Lisäksi hän on sinkku ja ollaan pari kertaa käyty kahvilla yhdessä. En voi miettiä muuta kuin häntä. Minulla on kaksi lasta ja ihan hyvä mies. Kaiken pitäisi olla siis ihan hyvin. En vain ole vuosiin kokenut tällaista tunnetta oman mieheni seurassa. Tuntuu kuin olisin nuorentunut vuosia kun sain tämän miehen työparikseni. Nykyään töihinkin on taas kiva mennä. Hyvällä tavalla vähän jopa jännittää...
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Jos oot edes siedettävän näköinen, niin uusi mies on sua valmis panemaan. Sen pidemmälle ei välttämättä kannata unelmoida, oot sille hyvä reikä ja se riittää.
Tässäpä tämä, työkaveri ei todellakaan ota sun lapsia riesakseen, mutta panee sua kyllä jos annat.
Oisko se sianjättöaika? Muista vaan sitten lapsille selittää, että koittakaa ymmärtää kun äidin pitää nyt jahdata omaa onneaan, että kai te haluatte että äiti on onnellinen! Äläkä ylläty jos myös tälle uudelle miehelle tulee lumpunjättöaika, kunhan saa susta tarpeekseen.
Itse olin vakituisessa hyvässä suhteessa. Eräs mies pyysi minua Huutokauppaan eräänä lauantaina kello 12.00.Mieheni pyöri ympärilläni ihan kuin olisi aavistanut jotain ja minun omatunto ei antanut periksi lähteä toista tapaamaan . Se siitä. Hän jäi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP kuvitellut päässäsi, että miltä läheisyys ja s eksi tuon miehen kanssa olisi?
Olen. Mutta nimenomaan vain kuvitellut. En muuta. Ap
Mulla oli sivusuhde ihanan työkaveri miehen kanssa vuosia sitten. Oli niin taitava rakastaja ja meni aina sillä periatteella että nuoli mulle älyttömiä orkuja ensin ja vasta sitten pantiin kun eläimet. En kadu koska sain elämäni parasta s eksiä häneltä ja opin että naisenkin kuuluu saada nauttia s eksistä. Ja hän osasi myös huomaavaisuuden ja hellyyden. Huoh :)
Miks käyt yhtään missään jonku randomäijän kanssa? Mitä sä siitä tiedät, muuta kuin hajun?
Tyhmä kyllä olet, riskeeraat kaiken, kun miehes saa tietää.
Digiaikana olet jo ehkä kuvattuna ton hajuäijän kanssa ja pian miehes…. no, sitä saat mitä tyhmä tilaat.
Halveksuntaa työpaikalla, sukulaisten kavereiden, vanhempies ja erityisesti lasten ja miehes edessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel vetti mikä provomuija! Kehtaat täällä tunnustaa pettäväsi miestäsi.
Petät jo nyt henkisesti miestäsi, koska nuuskit vierasta jätkää ”kahveilla”
Häpeä paska-äiti!!En ole pettänyt ketään. Mieskin tietää, että olen naimisissa ja mulla on lapsia. Ollaan menty kahville ihan vain ystävinä. Ja en mä häntä sen kummemmin ole nuuskinut, mutta kyllä hänen hyvän tuoksun haistaa. Ap
Ymmärrän täysin sinua, koska minulle kävi samoin. Tunteet vain pystyy ja täytyy kuolettaan. Työkaveri minullakin. Rakkautta oli molemmin puolin, mutta sanoin hänelle, ettei tämä käy. Rakastan häntä edelleen, mutta emme näe eikä soita toisillemme.
Sääliksi käy, kun useimmat eivät uskalla nauttia elämästä tälläisen tilanteen osuessa kohdalle. Kaikille ei edes tule tuollaisia ihastumisia koskaan, tuollainen on harvinaista. Jos mies on valmis suosittelen intohimoista seksisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin vakituisessa hyvässä suhteessa. Eräs mies pyysi minua Huutokauppaan eräänä lauantaina kello 12.00.Mieheni pyöri ympärilläni ihan kuin olisi aavistanut jotain ja minun omatunto ei antanut periksi lähteä toista tapaamaan . Se siitä. Hän jäi!
Oletko heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP kuvitellut päässäsi, että miltä läheisyys ja s eksi tuon miehen kanssa olisi?
Mulla oli sivusuhde ihanan työkaveri miehen kanssa vuosia sitten. Oli niin taitava rakastaja ja meni aina sillä periatteella että nuoli mulle älyttömiä orkuja ensin ja vasta sitten pantiin kun eläimet. En kadu koska sain elämäni parasta s eksiä häneltä ja opin että naisenkin kuuluu saada nauttia s eksistä. Ja hän osasi myös huomaavaisuuden ja hellyyden. Huoh :)
Varastolla amisten kesken sattuu ja tapahtuu, paitsi yhdyssanojen osaamista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat olla tän ketjun provo?!
Kuule, kyllä pillun voi hoitaa orkkuihin kunnon dil dolla, ei siihen tarvi mitään tautimunajesseä nuolemaan!
Mutta, kuten jo todettu tässäkin ketjussa, pettäjät on narsisteja ja sehän on sairaus josta ei parane!
Lapsiraukat millainen kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin se voisi mennä AP tapauksessakin. En ymmärrä ihmisiä jotka rajoittavat onneaan.
Kannattaa miettiä haluatko pilata lastesi elämän. Olen itse syrjäytynyt juuri tämän ja parin muun asian vuoksi. En luota yhtään naisiin. Ehkä jopa karsastan jollain alitajuisella tavalla (en vihaa).
Vierailija kirjoitti:
Hyvän tuoksuisen? Oletko jo päässyt nuuhkimaan häntä? Mieti ap omaa käytöstäsi. Se ei ole aikuismaista eikä fiksua. Olet äiti, et mikään por no täh ti.
Come on, ap on myös ihan vain ihminen, ei pelkkä äiti.
Oletko koskaan käynyt kahdestaan kahvilla yhdenkään ruman työkaverisi kanssa?
Eli naiselle miehen tuoksu on tärkeää. Ja mies on hyvä kuuntelija. Eli sinä pidät monologia ja mies kuuntelee. Samoin kuin kotona ette käy dialogia miehesi kanssa ja sinä puhut ja mies ynähtelee, mmm, joo. Teillä on myös ollut aika kiirettä lasten kanssa, joten keskinäisiin väleihin ei ole kiinnitetty enää pitkään aikaan mitään huomiota. Kahdestaan ei ole "treffailtu", vaan lapset ovat aina siinä läsnä ja huomiossa etusijalla. Huonosti hoidetussa parisuhteessa kummallekin tulee rakkausvaje, joka sitten vain odottaa sopivaa hetkeä täyttyäkseen. Entä jos miehelläsi olisi jonkun oman työpaikkansa kauniin naisen kanssa samanlainen tilanne, miten haluaisit miehesi toimivan? Ihastumisia tulee ja menee elämässä, vaikka olisikin varattu, mutta jos jää niitä nautiskelemaan ja unelmoimaan, on jo ottanut aika ison askeleen pois päin omasta suhteesta. Suosittelisin tunteiden katkaisua mielikuvaihastukselle ja oman suhteen huolto-operaatiota. Siis siinä tapauksessa että suhteenne lähtökohta oli rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä haluatko pilata lastesi elämän. Olen itse syrjäytynyt juuri tämän ja parin muun asian vuoksi. En luota yhtään naisiin. Ehkä jopa karsastan jollain alitajuisella tavalla (en vihaa).
Mitenkä AP pilaa lastensa elämän jos alottaisi seksisuhteen? Ei lapset eikä aviomies tietäisi suhteesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, kyllä pillun voi hoitaa orkkuihin kunnon dil dolla, ei siihen tarvi mitään tautimunajesseä nuolemaan!
Mutta, kuten jo todettu tässäkin ketjussa, pettäjät on narsisteja ja sehän on sairaus josta ei parane!
Lapsiraukat millainen kohtalo.
Löysätkää nyt jmankauta vähän pipoa.
Jos joku varattu on vähän ihastunut toiseen, se ei ole mitään sairautta. Ei tarvitse vedellä lapsia tähän. Kunnon koulukiusaajamentaliteetti täällä Suomessa.
Jos ap:n on mukava mennä töihin, niin se ei ole keneltäkään pois.
Ja jos henkilökohtaisen mielipiteeni esitän, ei sekään olisi keneltäkään pois, jos ap antaisi kerran tai pari ketun käydä kolossa, jos sellainen tuntuu hyvältä. Ap:n täytyisi vain tehdä itselleen ja työkaverimiehelle selväksi, että hän haluaa pitää aviomiehensä ja perheensä, eikä halua eroprosessia ja uutta parisuhdetta.
Kukaties pienen seikkailun jälkeen myös ap:n pitkäaikaisesta parisuhteesta pyyhkiytyisi pölyt!
Tiedän parikin tapausta, jossa varatun naisen ihastus ja pieni lemmenseikkailu piristi myös pitkäaikaisen parisuhteen ihan uuteen uskoon.
Vierailija kirjoitti:
Eli naiselle miehen tuoksu on tärkeää. Ja mies on hyvä kuuntelija. Eli sinä pidät monologia ja mies kuuntelee. Samoin kuin kotona ette käy dialogia miehesi kanssa ja sinä puhut ja mies ynähtelee, mmm, joo. Teillä on myös ollut aika kiirettä lasten kanssa, joten keskinäisiin väleihin ei ole kiinnitetty enää pitkään aikaan mitään huomiota. Kahdestaan ei ole "treffailtu", vaan lapset ovat aina siinä läsnä ja huomiossa etusijalla. Huonosti hoidetussa parisuhteessa kummallekin tulee rakkausvaje, joka sitten vain odottaa sopivaa hetkeä täyttyäkseen. Entä jos miehelläsi olisi jonkun oman työpaikkansa kauniin naisen kanssa samanlainen tilanne, miten haluaisit miehesi toimivan? Ihastumisia tulee ja menee elämässä, vaikka olisikin varattu, mutta jos jää niitä nautiskelemaan ja unelmoimaan, on jo ottanut aika ison askeleen pois päin omasta suhteesta. Suosittelisin tunteiden katkaisua mielikuvaihastukselle ja oman suhteen huolto-operaatiota. Siis siinä tapauksessa että suhteenne lähtökohta oli rakkaus.
Täyttä lässyntää. Panet työkaveriasi jos himottaa. Ei sen vaikeampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiraukat millainen kohtalo.Löysätkää nyt jmankauta vähän pipoa.
Jos joku varattu on vähän ihastunut toiseen, se ei ole mitään sairautta. Ei tarvitse vedellä lapsia tähän. Kunnon koulukiusaajamentaliteetti täällä Suomessa.
Jos ap:n on mukava mennä töihin, niin se ei ole keneltäkään pois.
Ja jos henkilökohtaisen mielipiteeni esitän, ei sekään olisi keneltäkään pois, jos ap antaisi kerran tai pari ketun käydä kolossa, jos sellainen tuntuu hyvältä. Ap:n täytyisi vain tehdä itselleen ja työkaverimiehelle selväksi, että hän haluaa pitää aviomiehensä ja perheensä, eikä halua eroprosessia ja uutta parisuhdetta.
Kukaties pienen seikkailun jälkeen myös ap:n pitkäaikaisesta parisuhteesta pyyhkiytyisi pölyt!
Tiedän parikin tapausta, jossa varatun naisen ihastus ja pieni lemmenseikkailu piristi myös pitkäaikaisen parisuhteen ihan uuteen uskoon.
Järjen ääni. Ei elämää kannata ottaa niin vakavasti.
Nyt vain avautumaan palstalle niistä miehelle keksityistä vioista että saa kunnolla kannustusta sianjättöön.