Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen ihastunut yhteen mieheen, vaikka olen perheellinen ja minulla on "hyvä mies"

Vierailija
21.03.2022 |

Sain alkuvuodesta työparikseni aivan järjettömän hyvännäköisen ja hyvän tuoksuisen miehen. Meillä jutut kohtaa todella hyvin. Hän on hauska ja hyvä kuuntelija. Lisäksi hän on sinkku ja ollaan pari kertaa käyty kahvilla yhdessä. En voi miettiä muuta kuin häntä. Minulla on kaksi lasta ja ihan hyvä mies. Kaiken pitäisi olla siis ihan hyvin. En vain ole vuosiin kokenut tällaista tunnetta oman mieheni seurassa. Tuntuu kuin olisin nuorentunut vuosia kun sain tämän miehen työparikseni. Nykyään töihinkin on taas kiva mennä. Hyvällä tavalla vähän jopa jännittää...

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kannatan aina kun nainen menee polville ja ottaa suihin. Joten ap, ei muuta kuin hommiin!

Vierailija
62/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ihastunut sitten yläasteen jälkeen. Tää nykyinen mies on ollut kuvioissa vaan siks että yhteisiä lapsia.

Teitkö ne lapset yläasteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vedä se pää pois perseestäs jos yletät. Niin tyhmiä kirjoittelet, että melkein menee läpi nää sun huokailut hajustetusta HIV- kyr västä kahveilla.

Vierailija
64/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa mitä porukkaa täällä oikein on!

Miljoonia tappaneen kulkutautiepidemian ja häämöttävän kolmannen maailmansoodan välissä normaali, työssäkäyvä perheenäiti kokenut jonkun tähän saakka harmittoman työpaikkaihastuksen, joka saa olon tuntumaan paremmalle ja ehkä muistamaan että itseasiassa "vallitsevasta tilanteesta" huolimatta hänkin on elossa ja voi vaikuttaa oman elämänsä kulkuun...mitä täällä tehdään..slutsheimataan...

Vierailija
65/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä haluatko pilata lastesi elämän. Olen itse syrjäytynyt juuri tämän ja parin muun asian vuoksi. En luota yhtään naisiin. Ehkä jopa karsastan jollain alitajuisella tavalla (en vihaa).

Mitenkä AP pilaa lastensa elämän jos alottaisi seksisuhteen? Ei lapset eikä aviomies tietäisi suhteesta mitään.

Ai niin, siitä vaan huo raa maan ja pettämään🤣 Ja samat oikeudet sitten miehelle👍 Kyllä nää amistason älykääpiöt on sitten oikeesti urpoja, keskenkasvuisia rääpäleitä pilluinern ja kyr pineen, sairasta amisporukkaa.

Itse taidat olla amis, kun et tiedä edes mitä huo raa minen tarkoittaa. Myöskin todella lapsellista puhua jostakin oikeuksista. Tottakai miehenkin kannattaa aloittaa seksisuhde jos sillä tulee onnellisemmaksi.

Vierailija
66/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoonia tappaneen kulkutautiepidemian ja häämöttävän kolmannen maailmansoodan välissä normaali, työssäkäyvä perheenäiti kokenut jonkun tähän saakka harmittoman työpaikkaihastuksen, joka saa olon tuntumaan paremmalle ja ehkä muistamaan että itseasiassa "vallitsevasta tilanteesta" huolimatta hänkin on elossa ja voi vaikuttaa oman elämänsä kulkuun...mitä täällä tehdään..slutsheimataan...

Tällaisista anonyymien ihmisten työpaikkaihastuksista noin voimakkaan reaktion saavat yleensä sellaiset, joilla on itsellään suurimpana pelkona petetyksi tuleminen, ja jotka uskovat ainakin salaa, että ovat kumppanilleen itse jonkinlainen tyytymisvaihtoehto, tai muuten eivät luota oman suhteensa kestävyyteen. Silloin kaikki muistutukset siitä, että suhteessa olevakin voi kiinnostua toisesta, tuntuu henkilökohtaisesti uhkaavalta. 

Vierailija
67/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheenrikkoja... Lapsesi kiittää.

En ole tehnyt mitään, mutta en vain voi tälle tunteelle mitään. Olen yrittänyt unohtaa hänet, mutta en voi. Lapsiani tässä ajattelenkin. Jos minulla ei heitä olisi, harkitsisin tosiaan miehen vaihtoa. Oon pitkästä aikaa muistanut, että miesten kanssa voi olla hauskaakin eikä aina vain sitä tasaista tappavaa arkea. Ap

Mitäs itse olet tehnyt sen tappavan arkesi elävöittämiseksi?

Mutta tosiaan. Anna lapset isälleen ja lähde menemään. - Kyllähän hauskaakin pitää olla.

Vierailija
68/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain jos pahotin jonkun mielen. Ei ollut tarkoitus. Halusin vain jollekin purkaa mun tunteita ihan vain anonyymisti. En voi mitään tälle tunteelle, mikä mulle tulee tämän miehen kanssa. Olen yrittänyt unohtaa ja tänäänkin vapaapäivänä tehdä kaikkea muuta kuin miettiä häntä, mutta se on vaikeaa. Mäkin olen vain ihminen. Ap

Vierailija
69/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheenrikkoja... Lapsesi kiittää.

En ole tehnyt mitään, mutta en vain voi tälle tunteelle mitään. Olen yrittänyt unohtaa hänet, mutta en voi. Lapsiani tässä ajattelenkin. Jos minulla ei heitä olisi, harkitsisin tosiaan miehen vaihtoa. Oon pitkästä aikaa muistanut, että miesten kanssa voi olla hauskaakin eikä aina vain sitä tasaista tappavaa arkea. Ap

Tasaista tappavaa arkea? Sitä se on sen toisenkin äijän kanssa kunhan saanut sulta pildee tarpeeksi🤣

Ja seuraava perheellinen muija reikineen jonossa tällä sinkkumunalla, tietää kiero paska mistä narusta vetää tuollaista helppopillu muijaa🤣🤣🤣

Tämä ketjussa riehuja on kyllä ihan omaa tasoaan ongelmainen. Olisko rauhoittavat mitään?

Sivusta

Vierailija
70/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ukko haluaa vaan p i l l u a. Sitten kun se saa sitä, se vaihtaa ikäiseensä.

Vierailija
71/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä joku vanha keski-ikäinen kurppa ja se joku nuori vastavalmistunut kolli?

Ollaan lähes saman ikäisiä, eli mistään tällaisesta ei ole kyse. Ap

Vierailija
72/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuhan on yksi tärkeimmistä asioista kumppanin valinnassa. Jopa tärkeämpi kuin luonne tai ulkonäkö. Tästä on ihan tutkittua tietoa. Varsinkin naisille miehen tuoksu on tärkeää ja nainen valitsee usein kumppanikseen miehen, jonka ominaistuoksu poikkeaa naisen omasta.

Itse huomasin yhdessä työpaikassani, että erään miehen tuoksu vaikutti minuun todella paljon. Noin ulkonäöllisesti tai muutenkaan mies ei olisi ollut sellainen, johon olisin ihastunut, mutta tuoksu iski kyllä suoraan ytimeen ja mies aiheutti minulle yhden jos toisenkin ylimääräisen sydämen tykytyksen. Ja paikassa missä oli paljon muitakin ihmisiä, tiesin aina, jos mies oli kulkenut käytävillä tai ollut esim.hississä. Joten vaikka naimisissa olenkin, ihastuin tähän mieheen. Eikä siinä sen kummempaa tapahtunut. Ihastumisia tulee ja menee, eipä noille oikein mitään voi. Kun joku asia osuu kohdalleen, niin sitten osuu.

Vierailija
73/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain jos pahotin jonkun mielen. Ei ollut tarkoitus. Halusin vain jollekin purkaa mun tunteita ihan vain anonyymisti. En voi mitään tälle tunteelle, mikä mulle tulee tämän miehen kanssa. Olen yrittänyt unohtaa ja tänäänkin vapaapäivänä tehdä kaikkea muuta kuin miettiä häntä, mutta se on vaikeaa. Mäkin olen vain ihminen. Ap

Eli teidän välillä on jotain, ku et miehellesi uskalla kertoa...

Vierailija
74/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä halutaan aina alkaa haukkumaan ap:ta ja vänkäämään vastaan.

Vierailija
75/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko varma, ettet oo ihastunut tähän mieheen vain siksi, että se on ihastunut suhun. Toisin sanoen sä oot ihastunut siihen tunteeseen että joku on ihastunut suhun. Et niinkään siihen mieheen?

Vierailija
76/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ollaan pari kertaa käyty kahvilla yhdessä"

Miksi?

Ehkä siksi, että heillä on kivaa yhdessä.

Vierailija
77/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän monen viestit mutta huvittaa tämä riehuminen siitä että ap mainitsee miehen hyvästä tuoksusta. Toiset ovat aisti-ihmisiä ja itselleni merkkaa myös muiden ihmisten tuoksut paljon ja kiinnitän niihin aina huomiota oli se kuka tahansa, missä tahansa. Ei tarvitse päästä lähelle että haistaa toisen tuoksun. 

Vierailija
78/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ootko varma, ettet oo ihastunut tähän mieheen vain siksi, että se on ihastunut suhun. Toisin sanoen sä oot ihastunut siihen tunteeseen että joku on ihastunut suhun. Et niinkään siihen mieheen?

Tätä on tapahtunut itselle pitkässä parisuhteessa useamman kerran. (18v) Kaipaan vain sitä fiilistä millaista on kun ihastuu vaikka ehdottomasti oma kumppani on paras enkä vaihtaisi koskaan. 

Vierailija
79/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mainitset että mies on sinkku, jos et olisi miettinyt pettämistä?

Vierailija
80/104 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sille on aina hyvä syy miksi (aikuinen) mies on sinkku. En tiedä, kannattaako vaihtaa hyvä mies hetken huuman takia. Nyt vaan tietoisesti etsit miehestä jonkun piirteen, joka on susta vastenmielinen ja ajattelet sitä. Samalla tavalla mietit nykyisestä miehestäsi jonkun ihanan piirteen ja mietit sitä. Ihastuminen on vain tunne ja se menee ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi