Apua! Olen ihastunut yhteen mieheen, vaikka olen perheellinen ja minulla on "hyvä mies"
Sain alkuvuodesta työparikseni aivan järjettömän hyvännäköisen ja hyvän tuoksuisen miehen. Meillä jutut kohtaa todella hyvin. Hän on hauska ja hyvä kuuntelija. Lisäksi hän on sinkku ja ollaan pari kertaa käyty kahvilla yhdessä. En voi miettiä muuta kuin häntä. Minulla on kaksi lasta ja ihan hyvä mies. Kaiken pitäisi olla siis ihan hyvin. En vain ole vuosiin kokenut tällaista tunnetta oman mieheni seurassa. Tuntuu kuin olisin nuorentunut vuosia kun sain tämän miehen työparikseni. Nykyään töihinkin on taas kiva mennä. Hyvällä tavalla vähän jopa jännittää...
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ap sille on aina hyvä syy miksi (aikuinen) mies on sinkku. En tiedä, kannattaako vaihtaa hyvä mies hetken huuman takia. Nyt vaan tietoisesti etsit miehestä jonkun piirteen, joka on susta vastenmielinen ja ajattelet sitä. Samalla tavalla mietit nykyisestä miehestäsi jonkun ihanan piirteen ja mietit sitä. Ihastuminen on vain tunne ja se menee ohi.
Mies on sinkku, koska saa seksiä ilman suhdetta, siitä APn märät pikkarit on hyvä esimerkki.
Eipä taida ollakkaan sit muuta kuin "ihan hyvä" jos ihastut muihin miehiin.
Itse en ainakaan ihastu muihin ku oon parisuhteessa jonkun kanssa ja oikeasti välitän.
Onko ollut ihanaa olla yhdessä ulkona ja kuvitella, että muut luulee teitä pariskunnaksi? Tuijottaako mies sua silmiin? Luuletko, että teistä voisi tulla jotain?
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida ollakkaan sit muuta kuin "ihan hyvä" jos ihastut muihin miehiin.
Itse en ainakaan ihastu muihin ku oon parisuhteessa jonkun kanssa ja oikeasti välitän.
Onnea sinulle. Kaikki eivät ole tuollaisia valitettavasti. Olen joskus miettinyt onko näillä "en ole 30 v avioliiton aikana ihastunut keneenkään" keskimääräistä vaisumpi tunne-elämä muutenkin, ovatko demiseksuaaleja tms, vai onko päin vastoin itselläni jotenkin poikkeuksellisen voimakkaat tunteet tai libido. Mukavaa tämä ei kuitenkaan ole että ihastuu muihin, rasittavaa enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miks sun pillu olis jonku sinkkujätkän mielestä yhtään parempi kuin niiden 5 muun perheellisen äidin, joita tää tautimuna jyystää muilla ” kahveilla”😂😂
Oot vaan niin tyhmä ja vietävissä hajun perusteella🤣🤣
Ja sinähän et tiedä rakkaudesta mitään. Taidat olla joku itse tautimunaa jysäävä mies.
Rakkaus on monimuotoinen ilmiö, johon ei voi vain itse vaikuttaa mitään.
Vaikuttaa voi hillitä, jottei asia mene pitemmälle.
Ihastuminen toisiin ihmisiin parisuhteessa on aivan normaalia. AP, jos yhtään lohduttaa, niin sun mieheksi on varmasti fantasioinut satoja kertoja seksistä toimiston nuorten kesätyöntekijöiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ihastumisia osuu harvoin kohdalle ja ne kannattaa käyttää hyväkseen tässä lyhyessä elämässä. Aloita miehen kanssa seksisuhde ja katso mihin suuntaan tunteet kehittyy. Kuolinvuoteella tunnetusti kadutaan tekemättömiä asioita, ei tehtyjä.
Sillä tarkoitetaan kyllä yleensä asioita joilla on positiivisia vaikutuksia, ei siis puolison pettämistä.
Kyllä sillä tarkoitetaan ihan kaikkia asioita, jotka on jäänyt kokematta. Ei vain asioita, joilla on 'positiivisia vaikutuksia'. Et ole näköjään käynyt lähellä kuolemaa itse, jos näin ajattelit.
Hajun perusteella mies tai nainen?
Tietenkin suuri merkitys, jos jompi kumpi tuoksuu hyvälle, niin kutsu käy. Vanhalle hielle, pesemättömät hampaat, tukka paskanen, pesemättömät vaatteet ja niin tynkäset tupakkahampaat.
Tajuan täysin mitä ap tarkoitti hyväntuoksuisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän tuoksuisen? Oletko jo päässyt nuuhkimaan häntä? Mieti ap omaa käytöstäsi. Se ei ole aikuismaista eikä fiksua. Olet äiti, et mikään por no täh ti.
Come on, ap on myös ihan vain ihminen, ei pelkkä äiti.
Sen jälkeen kun on lapsen tehnyt on nainen useimpien (miesten ja katkerien harppujen, ketkä ei uskalla muuta kuin ripustautua ukkoonsa) mielestä enää ainoastaan äiti.
Miestä, joka on saanut lapsen, ei tokikaan koske sama sosiaalinen kontrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän tuoksuisen? Oletko jo päässyt nuuhkimaan häntä? Mieti ap omaa käytöstäsi. Se ei ole aikuismaista eikä fiksua. Olet äiti, et mikään por no täh ti.
Sen jälkeen kun on lapsen tehnyt on nainen useimpien (miesten ja katkerien harppujen, ketkä ei uskalla muuta kuin ripustautua ukkoonsa) mielestä enää ainoastaan äiti.
Kuka ihailee miestä, joka pettää vaimoaan? Yhtään sen enempää kuin miestään pettävää vaimoa.
Sosiaalinen kontrolli? Itse tekisit tai teetkin, kun mikään kontrolli ei pidättele. Itsehillintä/hallinta nolla.
Jos haluat tunteesta eroon, niin nyt alat keksimään tästä ihastuksesta kaikkea ällöä: syö räkää, piereskelee kesken rakastelun, potenssiongelma, haiseva hengitys, tykkää joistain sinulle epämiellyttävistä s-leikeistä, joita vaatii myös sinulta jne., niin kyllä vaan alkaa taas oma mies kiinostamaan, niin kuin pitääkin! 😉
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen toisiin ihmisiin parisuhteessa on aivan normaalia. AP, jos yhtään lohduttaa, niin sun mieheksi on varmasti fantasioinut satoja kertoja seksistä toimiston nuorten kesätyöntekijöiden kanssa.
Ja tämän pitäisi ilmeisesti säikyttää tai jotenkin laittaa meidät naiset varpailleen?
Ihan vapaasti saa fantasioida, se on terveen merkki. Rehellinen on kuitenkin hyvä olla, tämä myös vinkkinä AP:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihailee miestä, joka pettää vaimoaan? Yhtään sen enempää kuin miestään pettävää vaimoa.
Sosiaalinen kontrolli? Itse tekisit tai teetkin, kun mikään kontrolli ei pidättele. Itsehillintä/hallinta nolla.
Aika kireä on sinun tulkintasi pettämisestä jos se, että laittaa merkille miehen hyvän tuoksun on pettämistä ja huonoa äitiyttä :p
Vierailija kirjoitti:
Ap sille on aina hyvä syy miksi (aikuinen) mies on sinkku. En tiedä, kannattaako vaihtaa hyvä mies hetken huuman takia. Nyt vaan tietoisesti etsit miehestä jonkun piirteen, joka on susta vastenmielinen ja ajattelet sitä. Samalla tavalla mietit nykyisestä miehestäsi jonkun ihanan piirteen ja mietit sitä. Ihastuminen on vain tunne ja se menee ohi.
Eli sinä elät jossakin kuvitelmassa että koskaan ikinä kukaan hyvä nainen/mies ei ole aikuisiällä enää vapaa? Vaikka kuinka kaksi hyvää ihmistä löytäisi toisensa, niin joskus ne tunteet voi muuttua siten, että halutaan ero. Sellaista se elämä on. Se ei tarkoita, että aikuinen sinkkuihminen on automaattisesti jotenkin viallinen. Todella kummallinen ajatusmaailma sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheenrikkoja... Lapsesi kiittää.
En ole tehnyt mitään, mutta en vain voi tälle tunteelle mitään. Olen yrittänyt unohtaa hänet, mutta en voi. Lapsiani tässä ajattelenkin. Jos minulla ei heitä olisi, harkitsisin tosiaan miehen vaihtoa. Oon pitkästä aikaa muistanut, että miesten kanssa voi olla hauskaakin eikä aina vain sitä tasaista tappavaa arkea. Ap
Tasaista tappavaa arkea? Sitä se on sen toisenkin äijän kanssa kunhan saanut sulta pildee tarpeeksi🤣
Ja seuraava perheellinen muija reikineen jonossa tällä sinkkumunalla, tietää kiero paska mistä narusta vetää tuollaista helppopillu muijaa🤣🤣🤣
Luoja mitä kielenkäyttöä...
Sinun täytyy olla läpipaska ja tympeä ihminen, hyi hel...ti.
Näin kävi meillä. Tai siis meni pitemmälle. Vaimo ihastui tuollaiseen random kaveriin. Mikäs siinä, jos se olisi pysynyt ihastuksena ja se tunne olisi kanavoitunut minuun, niinkuin joku tuossa esitti.
Mutta ei, salaiset viattomat kahvihetket johtivat lähempiin keskusteluihin, salaisiin tapaamisiin milloin missäkin parkkipaikalla tai levähdysalueella. Lopulta miehen asunnolla.
Nämä molemmat olivat niin ihastuksensa viemiä, että eivät tajunneet ettei tuo voi pysyä salaisena tällaisella pienellä paikkakunnalla. Tai ainakaan vaimo ei tajunnut, se kaveri oli todennäköisesti vain välittämättä koko asiasta.
Tuo homma tosiaankin kantautui lopulta minun korviini ja sitten satuinkin sopivasti paikalle oikealla hetkellä.
Kaveri nuoli haavansa ja jatkaa valloituksiaan; ei kuulemma halua olla enää missään tekemisissä vaimon kanssa, niinkuin en minäkään. Vaimo keräilee itseään ja kokoaa ajatuksiaan itsekseen. Hintaa kertyi ihan sopivasti muutaman viikon huville, jota voi sitten vanhana muistella.
Housut pois ja testaat sen työkaverin tatin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän pitäisi ilmeisesti säikyttää tai jotenkin laittaa meidät naiset varpailleen?
Ihan vapaasti saa fantasioida, se on terveen merkki. Rehellinen on kuitenkin hyvä olla, tämä myös vinkkinä AP:lle.
Ei vaan normalisoida tilanne. Mies ajattelee apn tilanteesta, että mitä ihmeellistä tossa on, aivan arkipäiväistä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän monen viestit mutta huvittaa tämä riehuminen siitä että ap mainitsee miehen hyvästä tuoksusta. Toiset ovat aisti-ihmisiä ja itselleni merkkaa myös muiden ihmisten tuoksut paljon ja kiinnitän niihin aina huomiota oli se kuka tahansa, missä tahansa. Ei tarvitse päästä lähelle että haistaa toisen tuoksun.
Joillain on hyvä hajuaisti. Itse tykkään mennä mieheni lähelle ja oikein nuuskia sitä tuoksua kuin jokin koira :D Samoin haistoin ex-työpaikalla viinan hajun yhden hissin kohdalla ja mietin kuka varastoukko siellä dokaa kunnes muistin missä säilytetään vahvaa alkoholia tuossa paikassa.
Myös lapset haistan usein, kun joitain pieniä koululaisia menee ohi niin heistä lähtee sellainen makea löyhkä. Joskus jopa teinit haisevat siltä. Jos heitä on ollut jossain tilassa paljon niin se haju oikein löyhähtää vastaan jos avaa oven tuollaiseen tilaan.
Jos olisin miehesi, jättäisin sut heti. Petät kuitenkin.