Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako teitä jänskättää aina vähän ennen teidän hemmottelupäivää?

Vierailija
01.09.2015 |

Mikua ainakin alkaa! Mitähän mies on järjestänyt ensi torstaiksi? :)

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:52"]Mulla ei eläissäni ole ollut hemmottelupäivää. Mikä se on?
[/quote]Tommosta turhanpäivästä lässynläätä, voikohan nää jotkut viestit ihan oikeesti olla aikuisten ihmisten kirjottamia? Karkkia, hierontaa, ruokaa? Ihan normipäivien touhuja. Paras oli ehkä toi että mies tuo ylläriksi värityskirjan, voi jeesus.

Vierailija
62/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime hääpäivä juhlittiin lasten kanssa jauhelihakeittoa nauttien:) Toisaalta multa menisi ihan hermot jos mies tuhlaisi johonkin helvetin naamahoitoon! EVVK. Toisaalta jaan joka ilta mieheltä jalkojen rasvauksen ja hieronnan:) Ja kun lapset nukahtaa katotaan netflixistä jotain sarjaa mitä yhdessä seurataan ja herkutellaan milloin milläkin. Viimeksi loihti katkiskormaa ja naanleipää :)Arki on parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:52"]Mulla ei eläissäni ole ollut hemmottelupäivää. Mikä se on?
[/quote]Tommosta turhanpäivästä lässynläätä, voikohan nää jotkut viestit ihan oikeesti olla aikuisten ihmisten kirjottamia? Karkkia, hierontaa, ruokaa? Ihan normipäivien touhuja. Paras oli ehkä toi että mies tuo ylläriksi värityskirjan, voi jeesus.
[/quote]
Voi harmi sun kanssas. Ehkä säkin joku päivä löydät jonkun, joka hemmottelee sua sun tavallas ja sitten säkin voit nauttia elämästä ja olla ilosempi.

Vierailija
64/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:15"]Mulle hemmottelupäivä tarkoittaa ainakin karkkipäivää. Ts. lauantaita, kun on lupa hellittää ja nauttia karkkia, limsaa, leipoa leivonnaisia. Toivon ettei mies ole silloin kotona, vaan kalassa, koska en halua jakaa tätä hemmottelua kenenkään toisen kanssa =). No niitä leivonnaisia se sit saa syödä kahvin kanssa, kun olen leiponut, mutta päivä on ihan MUN! Myös lapset mielellään ovat poissa (opiskelija-asunnossa ja nuorin on paljon kavereilla).
[/quote]
Ai niin, minähän hemmottelen minun miestä laittamalla gourmet-aterioita ja leipomalla joka viikonloppu! Mies tykkää ranskalaisesta keittiöstä ja toivoo usein esim burgundin pataa tai kukkoa viinissä ja tottakai minä sitten laitan mitä se haluaa! Ap
[/quote]

No joo. En yleensä harrasta trollihuuteluja, mutta kuulostaa vähän turhan paksulta tuo ap:n sepustus. :DDD

[/quote]
Sorry, mä olen vaan tottunut laittamaan ja syömään gourmet-ruokaa. :/ Ap
[/quote]

Heh, en kutsuisi ruokaa gourmet-ruuaksi pelkästään sen perusteella, että resepti on ranskalaista perua... Gourmet-ruokaa saa ravintoloista, joilla yleensä on vähintään se yksi tähti. Ei ranskalaisetkaan kutsu gourmeeksi apetta jota syövät arkena. Mutta ihan hyvä yritys, osa täällä kilvan todistelee että kyllä minunkin mies hemmottelee... ;DD

Vierailija
65/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:28"]
Voi harmi sun kanssas. Ehkä säkin joku päivä löydät jonkun, joka hemmottelee sua sun tavallas ja sitten säkin voit nauttia elämästä ja olla ilosempi.
[/quote] Olen oikein onnellinen ihan ilman tollasia väkisinkeksittyjä "hemmotteluja", kiitos vaan.

Vierailija
66/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:28"]
[/quote] Olen oikein onnellinen ihan ilman tollasia väkisinkeksittyjä "hemmotteluja", kiitos vaan.
[/quote]

Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.

Vierailija
67/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:54"] Minun mies ainakin tykkää hemmottelusta. Se voi olla jotain mukavaa suunniteltua tekemistä, osallistumista miehen mielenkiinnon kohteisiin, hyvään ruokaan panostamista niin ulkona, kuin myös kotona tai vaikkapa hierontaa. Joskus saatan yllättää miehen myös järjestämällä illanviettoa ystäväporukalla. Molemmat tykätään romantiikkasta ja panostamista yhteiseen aikaan, mustasta huumorista, pelleilystä ja nauramisesta, kuin myös hiljaisuudesta ja pitkistä keskusteluista. Myönnän myös, että olen miestäni kohtaan kaikenlisäksi hyvin kevytkenkäinen :D Joskus saatetaan ottaa ihan kahdestaan pari lasillista viskiä kotona ja nauraa Columbolle tai vanhoille leffoille. Tai mennä sitten vaikka sinne Tallinnan kylpylään :D Ja mitä minä olen saanut tästä kapeasta parisuhteestamme, jossa tykkäämme tehdä mukavia asioita toisillemme? Olen saanut parhaan ystävän, jonka kanssa voin jakaa elämäni ilot ja surut ja nauraa katketakseni niin maailmalle, itselleni kuin hänellekin. Olen tavannut ihmisen, jonka kanssa ei asioista tarvitse olla samaa mieltä, vaan jonka kanssa on mukavaa laajentaa myös omaa näkemystä elämästä ja sen mutkikkuudesta. Ihmisen, jonka kanssa voi riidellä ja selvittää asiat puhumalla ja nauraa riidoille jälkikäteen. Olen saanut kumppanin, jonka kanssa molemmilla on yhteisiä haaveita ja tavoitteita, joiden eteen tehdään työtä. Ja ehkä joku päivä meillä olisi myös yhteinen tytär tai poika, jos hyvin käy :) Mutta toivottavasti me kuitenkin sitä ennen saadaan laajennettua tätä meidän kapeaa ja parisuhdetta, jota avioliittoksi kutsutaan :D [/quote] No parin viskin ottoa illalla en nyt laskisi hemmotteluksi ja montaa muutakaan kertomistasi asioista. Ihan tavallista elämää. Hemmottelu on mielestäni jotain spessua. [/quote] Summarum, mukavaa elämää kaikin puolin ja toisen seurasta nauttimista. Arkipäivän hemmottelua pienten ja isompien juttujen ohella :)

[/quote]

Ok. En vain ole huomannut ajatella näitä juttuja miksikään hemmotteluksi. Meille ne on normaalia arkea. Hemmottelu on minusta jotain erikoista. Mutta hyvä jos koette viskin juomisen ja columbon katsomisen hemmotteluksi

Vierailija
68/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:28"] Voi harmi sun kanssas. Ehkä säkin joku päivä löydät jonkun, joka hemmottelee sua sun tavallas ja sitten säkin voit nauttia elämästä ja olla ilosempi. [/quote] Olen oikein onnellinen ihan ilman tollasia väkisinkeksittyjä "hemmotteluja", kiitos vaan.

[/quote]

Se on, miten sen ottaa. Toiselle jos mies tuo kaupasta värityskirjan, se on hemmottelua. Toiselle se on ihan tavallinen juttu. Ehkä me olemme tottuneet liian hyvälle, emmekä huomaa olla kiitollisia "hemmotteluista"

Vierailija
69/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:54"] Minun mies ainakin tykkää hemmottelusta. Se voi olla jotain mukavaa suunniteltua tekemistä, osallistumista miehen mielenkiinnon kohteisiin, hyvään ruokaan panostamista niin ulkona, kuin myös kotona tai vaikkapa hierontaa. Joskus saatan yllättää miehen myös järjestämällä illanviettoa ystäväporukalla. Molemmat tykätään romantiikkasta ja panostamista yhteiseen aikaan, mustasta huumorista, pelleilystä ja nauramisesta, kuin myös hiljaisuudesta ja pitkistä keskusteluista. Myönnän myös, että olen miestäni kohtaan kaikenlisäksi hyvin kevytkenkäinen :D Joskus saatetaan ottaa ihan kahdestaan pari lasillista viskiä kotona ja nauraa Columbolle tai vanhoille leffoille. Tai mennä sitten vaikka sinne Tallinnan kylpylään :D Ja mitä minä olen saanut tästä kapeasta parisuhteestamme, jossa tykkäämme tehdä mukavia asioita toisillemme? Olen saanut parhaan ystävän, jonka kanssa voin jakaa elämäni ilot ja surut ja nauraa katketakseni niin maailmalle, itselleni kuin hänellekin. Olen tavannut ihmisen, jonka kanssa ei asioista tarvitse olla samaa mieltä, vaan jonka kanssa on mukavaa laajentaa myös omaa näkemystä elämästä ja sen mutkikkuudesta. Ihmisen, jonka kanssa voi riidellä ja selvittää asiat puhumalla ja nauraa riidoille jälkikäteen. Olen saanut kumppanin, jonka kanssa molemmilla on yhteisiä haaveita ja tavoitteita, joiden eteen tehdään työtä. Ja ehkä joku päivä meillä olisi myös yhteinen tytär tai poika, jos hyvin käy :) Mutta toivottavasti me kuitenkin sitä ennen saadaan laajennettua tätä meidän kapeaa ja parisuhdetta, jota avioliittoksi kutsutaan :D [/quote] No parin viskin ottoa illalla en nyt laskisi hemmotteluksi ja montaa muutakaan kertomistasi asioista. Ihan tavallista elämää. Hemmottelu on mielestäni jotain spessua. [/quote] Summarum, mukavaa elämää kaikin puolin ja toisen seurasta nauttimista. Arkipäivän hemmottelua pienten ja isompien juttujen ohella :)

[/quote]

Ok. En vain ole huomannut ajatella näitä juttuja miksikään hemmotteluksi. Meille ne on normaalia arkea. Hemmottelu on minusta jotain erikoista. Mutta hyvä jos koette viskin juomisen ja columbon katsomisen hemmotteluksi

[/quote]

Minulla vähän sama. Ehkä itse miellän hemmottelun yllätysmomentin. Esim. oma mieheni tekee tällä hetkellä paljon ylitöitä saadaksemme rahaa, jotta päästään yhdessä viikonloppumatkalle sellaiseen kohteeseen, jonne pääasiassa minä haluan. En osaa ajatella sitä hemmotteluksi vaan arjen suunnitteluksi ja yhteiseksi elämäksi. Toki arvostan ja kunnioitan ja tekisin saman hänelle jos se olisi mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme