Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako teitä jänskättää aina vähän ennen teidän hemmottelupäivää?

Vierailija
01.09.2015 |

Mikua ainakin alkaa! Mitähän mies on järjestänyt ensi torstaiksi? :)

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin jänskättää! Sunnuntaina jotain tiedossa... =D

Vierailija
22/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:46"]

Ja ikää oli 18 v

[/quote]Hyvä ja söpöä että naiset innostuu :) Ei kaiken tarvi olla synkkää ja vakavaa tai edes järkevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:48"]Mitä ne sellaset on, mistä niitä voi tiedustella? :D
[/quote]
Höh! Eikö sulla ole hemmottelupäivää? Mulla on joka kuukauden eka ja kolmas torstai. Mies tuo mulle aamiaisen sänkyyn, vie ravintolaan illalla, ostaa koruja tai varaa spasta koko päivän ajan. Jotain kivaa mulle :)

Vierailija
24/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:48"]Mitä ne sellaset on, mistä niitä voi tiedustella? :D [/quote] Höh! Eikö sulla ole hemmottelupäivää? Mulla on joka kuukauden eka ja kolmas torstai. Mies tuo mulle aamiaisen sänkyyn, vie ravintolaan illalla, ostaa koruja tai varaa spasta koko päivän ajan. Jotain kivaa mulle :)

[/quote]Hienoa :) Muista sinäkin hemmotella miestäsi.

Vierailija
25/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:16"]Ihan mielenkiinnosta, teetkö säkin ap miehellesi hemmottelupäiviä? :)
[/quote]

No enpä tee, mut ei miehet välitä sellaisesta. Se menee sitten vastaavasti kavereiden kanssa katsomaan formulakisoja tai jotain.

Vierailija
26/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:48"]Mitä ne sellaset on, mistä niitä voi tiedustella? :D [/quote] Höh! Eikö sulla ole hemmottelupäivää? Mulla on joka kuukauden eka ja kolmas torstai. Mies tuo mulle aamiaisen sänkyyn, vie ravintolaan illalla, ostaa koruja tai varaa spasta koko päivän ajan. Jotain kivaa mulle :)

[/quote]

Mukavaltahan tuo kuulostaa.

Itse tykkään siitä, että joka päivä huomioidaan toinen toisemme, ei sen mitään kummallista ja isoa tarvitse olla, mutta niin että tuntee olevansa toiselle rakas ja tärkeä.  Minusta tuntuisi jotenkin teennäiseltä sellainen, että määrättyinä päivinä minua viedään sinne ja tänne ja kalenterista katsoen huomioidaan.  Mutta jos se on itselle mieluinen tapa, niin hyvä että mies huomaa tehdä niin!  En siis ole kade vaan iloinen ap:n puolesta.

Vierailija
27/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:04"]

Nuo jutut on niin jännittäviä! Edellisen kerran en pystynyt nukkumaan yhtään koko yönä, kun jännitti niin paljon :D Käytiin sitten Tallinnassa kylpylässä, mies oli varannut sviitin <3 oli niin ihana käydä syömässä hyvin ja nauttia toisistamme <3 Minusta on mukavaa kuulla, kun ihmiset puolin ja toisin panostavat parisuhteessa, oli kyse sitten isommasta hemmottelusta tai arkipäivän huomaavaisuudesta! :)

[/quote]

Minustakin olisi kiva kuulla, miten panostatte parisuhteeseen. Olen tosin aina mieltänyt parisuhteen jotenkin isommaksi asiakasi kuin sviitiksi tallinnalaisessa hotellissa ja "toisistamme nauttimiseksi".

Vierailija
28/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:16"]Ihan mielenkiinnosta, teetkö säkin ap miehellesi hemmottelupäiviä? :) [/quote] No enpä tee, mut ei miehet välitä sellaisesta. Se menee sitten vastaavasti kavereiden kanssa katsomaan formulakisoja tai jotain.

[/quote]Kyllä minä ainakin ja olen mies. Ei sen tarvi olla mitään kallista.

Vierailija
29/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hemmottelupäiviä joten ei tarvitse jännittääkään. Simply!

Vierailija
30/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies poloista kun unohtaa yhden torstain :/ vai tiistaiko se oli?

Vierailija
31/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:54"]

Nuo jutut on niin jännittäviä! Edellisen kerran en pystynyt nukkumaan yhtään koko yönä, kun jännitti niin paljon :D Käytiin sitten Tallinnassa kylpylässä, mies oli varannut sviitin <3 oli niin ihana käydä syömässä hyvin ja nauttia toisistamme <3 Minusta on mukavaa kuulla, kun ihmiset puolin ja toisin panostavat parisuhteessa, oli kyse sitten isommasta hemmottelusta tai arkipäivän huomaavaisuudesta! :)

[/quote]

Minustakin olisi kiva kuulla, miten panostatte parisuhteeseen. Olen tosin aina mieltänyt parisuhteen jotenkin isommaksi asiakasi kuin sviitiksi tallinnalaisessa hotellissa ja "toisistamme nauttimiseksi".

[/quote]Nuo ovat panostuksen muotoja ja sinänsä hyviä tapoja hoitaa suhdetta.

Vierailija
32/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen että mies vie mut leffaan ja ostaa paljon karkkia ja popcornia. Se oliskin eka kerta kun mennään hemmottelupäivänä leffaan :)

Vierailija
33/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

Toisaalta sviitti tallinnalaisessa hotellissa ja "toisistamme nauttiminen" kuvaa aika hyvin myös prostituutiota eli oikeastiko naisen paikka parisuhteessa on tuo? Onko parisuhde noin kapea?

Vierailija
34/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

Toisaalta sviitti tallinnalaisessa hotellissa ja "toisistamme nauttiminen" kuvaa aika hyvin myös prostituutiota eli oikeastiko naisen paikka parisuhteessa on tuo? Onko parisuhde noin kapea?

[/quote]Otatpa aika kyynisesti nämä asiat.

Vierailija
35/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, voisi tuota naista hemmotella joku päivä. Kyllä hän on sen ansainnut, because she is worth it.

Vierailija
36/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en osaa kyllä ollenkaan kaivata moista. Onko nämä "hemmoittelua" kaipaavat naiset jotain pikkulapsia, joille aikuisen eli miehen pitää järjestää kivaa? Älkääkä vetäkö mitään kateus-korttia, kun en ihan aidosti moisesta osaisi nauttia vaan tulisi vain olo, että mies pitää minua idioottina joka ei osaa itse varata itselleen jotain hoitoa (en kyllä mistään tuollaisista hoidoista edes tykkää). Tai jolla ei itsellään ole varaa tuollaiseen. Minusta tuo on sama kuin jos (stereotypisesti) nainen veisi salaa miehen auton huoltoon, tai hommaisi äijän tietokoneeseen päivityksen yllätyksenä. Alentaa sitä vastaanottavaa osapuolta, kun toinen osoittaa että säpä et osaa itse hoitaa omia asioitasi, anna kun minä hoidan pikkuraukka.

Vierailija
37/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:06"]

Jotenkin en osaa kyllä ollenkaan kaivata moista. Onko nämä "hemmoittelua" kaipaavat naiset jotain pikkulapsia, joille aikuisen eli miehen pitää järjestää kivaa? Älkääkä vetäkö mitään kateus-korttia, kun en ihan aidosti moisesta osaisi nauttia vaan tulisi vain olo, että mies pitää minua idioottina joka ei osaa itse varata itselleen jotain hoitoa (en kyllä mistään tuollaisista hoidoista edes tykkää). Tai jolla ei itsellään ole varaa tuollaiseen. Minusta tuo on sama kuin jos (stereotypisesti) nainen veisi salaa miehen auton huoltoon, tai hommaisi äijän tietokoneeseen päivityksen yllätyksenä. Alentaa sitä vastaanottavaa osapuolta, kun toinen osoittaa että säpä et osaa itse hoitaa omia asioitasi, anna kun minä hoidan pikkuraukka.

[/quote]Olet liian aikuismainen.

Vierailija
38/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hemmottelupäivä tarkoittaa ainakin karkkipäivää. Ts. lauantaita, kun on lupa hellittää ja nauttia karkkia, limsaa, leipoa leivonnaisia. Toivon ettei mies ole silloin kotona, vaan kalassa, koska en halua jakaa tätä hemmottelua kenenkään toisen kanssa =). No niitä leivonnaisia se sit saa syödä kahvin kanssa, kun olen leiponut, mutta päivä on ihan MUN! Myös lapset mielellään ovat poissa (opiskelija-asunnossa ja nuorin on paljon kavereilla).

Vierailija
39/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:37"]

Mikua ainakin alkaa! Mitähän mies on järjestänyt ensi torstaiksi? :)

[/quote]

Mikä hemmottelupäivä? Jos olisi sellaisia,voisi jännittääkin :)

Vierailija
40/69 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:06"]

[/quote]Olet liian aikuismainen.

[/quote]

Jos se, että kykenee ja haluaa huolehtia itse tarpeistaan = aikuismainen, niin kyllä, niin olen. Ja ylpeä siitä. Toivottavasti te ikuiset "pikkutytöt" ette sitten itke myöskään työelämän tasa-arvon perään, jos kerran niin avuttomia olette että miehen pitää ne hemmottelutkin järjestää kun itse ette kykene. Ei voi viedä vain rusinoita pullasta, ja olla samaan aikaan avuton pikkulapsi ja vakavasti otettava, tasavertainen ammattilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi