Onko 300g ruoka-annos mielestäsi pieni, sopiva vai iso?
Feelian ruuat on 600g pusseissa ja tarkoitettu kahdelle. Tuttava valitteli, että annos on liian pieni.
Itse en koskaan syö ruokaa ilman lisäkkeitä, vähintään siis salaattia ja raejuustoa, joskus myös leipää, joten 300g on jopa liikaa. Meillä jää miehen kanssa aina noista Feelian ruuista yli.
Kommentit (55)
No siis mun vähä niinku täytyy:D
Ravitsemusterapeutin sekä ohjaajien määräyksen takia(asun tuetussa ryhmä kodissa)Ite söisin 150- 200g jos tätä sääntöä ei ois:))
Haluaisin mutten saa.Toi määrä on syötävä!vaikka ruoka oiskin pahaa/en tykkäis
Tulen hyvin täyteen jos syön valmisruoan joka on tuon kokoinen. Jos en syö valmisruokaa, syön noin 250g ja se on sopiva. Olen satunnaisesti liikkuva nainen.
Se on pieni. Söisin lisäkesalaatin ja 2-3 leivän kanssa ja lisäksi vähintään yksi lasi piimää. Voisi pitää nälkää hetken jos olisi vielä jälkiruoka ja kahvi
Vierailija kirjoitti:
Jos laihtua haluaa niin tuossa on kahdelle hengelle kahden päivän eväät.
menis säästöliekille
Riippuu ateriasta. Jos se on keittoa tai salaattia, se on niukasti. Jos se on täyteläistä liharuokaa, se on ihan riittävästi. Itse otan kyllä tosin silloinkin kasviksia lisäksi.
Ite vedän Kokkikartanon 650g annoksen kerralla ja muutaman leipäpalan sen kanssa. Hyvin riittää koko päiväksi. Syön vain kerran päivässä. En tykkää napostella jotain parin tunnin välein. Hampaatkaan ei tykkää jos jatkuvasti syö jotain pikkuaterioita.
300g ateriasta tulisi vaan vihaiseksi. Jättäisin tuollaisen kärpäsenpaskan kokoisen annoksen mielummin syömättä.
M37 193cm
Määrähän riippuu ruuan sisällöstä. Ei voi sanoa mitään grammamäärää aterialle.
Feelian ruuat on sellaista sontaa, että määrillä ei ole enää merkitystä.
Syön normaalisti 700g lihaa aterialla eli pieni annoshan tuo on. Alle puolet normaaliannoksesta.
400 gr ruokaa kerralla on sopiva määrä. En tykkää mistään pikku piipertäjien annoksista. Nyt täytyykin lähteä syömään iltapala.
En tiedä mitä ovat Feelian ruuat.
Tänään söimme molemmat 3 pientä perunaa ja 2 jauhelihapullaa päivälliseksi.
Lounaaksi oli tonnikalasalaattia, jossa 1 tlk tonnikalaa, 1 tlk ananasta, puolikas jäävuorisalaatti, 2 Tomaattia 10 cm tuoretta kurkkua. 1 suolakurkku ja salaattijuustoa.
Meillä normaali määrä.
Lihaa 100g, kasviksia ja perunaa tms 200g. Keittoa on vähemmän yhdessä annoksessa.
Normaalipainoisia ja liikkuvia ollaan kaikki
Mun pitää syödä päivittäin 300g lounaalla sekä päivällisellä.
Lounaalla 200g hiilaria riisiä/pastaa tms ja 100g kastike,pullat tms..
Päivällisellä 300g keittoa yleensä.
Eli yhteensä 600g!Ainakaan ei tuu/jää nälkä ja pysyy hyvin kylläisenä sekä tietty Aamu/väli ja iltapalat lisäksi.300g riippuu et mitä et onko paljo.Kyl se usein tuntuu paljolta ja sit,ku pitää syödä muutenki nii usein.Mut yleensähän esim valmis annokset on se 300g.