Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Ensikoiden maanantai***

02.10.2006 |

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ensikoille :)!

Viikonlopun pinoa yritin selailla läpi ennen luennolle lähtöä, että jotain pääsis kommentoimaan ;)

Kidness on ollut kamalan kipeä! Toivottavasti alkaa helpottamaan - ei ole viisurit kovin miellyttäviä tapauksia. Joko muuten olet testaillut? Jännää *bd*!

Aftikselle kanssa *bd* Kiva, että toimenpide meni mukavasti :)

Tätikin oli päättänyt tulla viikonloppua viettämään ainakin hoytille ja maitikalle :( pahoittelut!

Titi-uulle voimia *hali*. Toivotaan, että mies pyytää anteeksi ja saatte pöllytellä peittoja sovinnon merkeissä - sehän se on parasta ;)

Plussapölyä puhaltelen joka suunnalle! Onnea matkaan ovisbongareille - teitäkin näytti muutamia olevan :)

).( kp 12/27-33 Jännät paikat kaiketi :) Hääpainajaiset ovat alkaneet perjantai-lauantai välisenä yönä. Toivottavasti alitajunnan stressi niistä ei estä hedelmöittymistä :S Taidan vielä kömpiä pikaisesti miehen viereen ennen lähtöä, ettei vaan menis hukkaan mahd. ovis...

Sisäistä aurinkoista paistetta sateiseen viikkoon kaikille!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terkkuja ihan jokaiselle enskalle! Missäs luurailette??

~~~ ONNEA CATDOO! ~~~

Aftis: Hui kun jännittää teidän puolesta, on varmaan aika jännä fiilis nyt.. Tsemppiä piinailuun!

Lisbetille lekuri oli vielä määränny pari viikkoa odotusta :( Mutta onpa sitten toivottavasti kaikki kunnossa vauvan odotteluun. Voimia odotteluun!

Jessis: Kiva kuulla että teillä simpat kunnossa :) Teillekin kaikkea parasta toivon!

Biancolle peukutuksia lekurille ja harmittelut tätsykän yllättämisestä.. Nyt on hyvä saada varmistus että kaikki kunnossa. Minulla ainakin helpotti kun sain kuulla sen gyneltä että massu kunnossa ja munikset kasvaa.

Nellamaija: Kiitos onnitteluista. Kyllä äitikin eilen ihmetteli että missä vaiheessa se meidän pikkuinen on noin vanhaksi ehtinyt kasvaa ;) En ole vielä uskaltanut testailla viime kierron venymisen takia. Ihana kuulla että miehus palaa kotia pitkän ¿eron¿ jälkeen, voin kuvitella että hetken menee totutellessa siihen että toinen on taas lähellä koko ajan. Mutta onhan se varmasti nii-iin ihanaa!!

Peipposka: Kiitti tsempityksestä, jospa minä jossain vaiheessa tällä viikolla uskallan testailla. On vaan turhan monta negaa tullu testattua aiemmin että nyt on tuplajarru päällä.

Hannnah! Moi siulle ja tervetuloa kivaan enskajoukkoon! minäkään en aiemmin ollu mikään nettikeskustelija, mutta tämä porukka on vienyt mennessään :)

Dese: Kiva kun muistit minua. En siis vielä ole testaillu, kerron kyllä sitten. Ehkä tartten hieman tsempitystä teiltä enskoilta että uskallan ;)

Titi: Voi teitä.. Toivon että saatte sovittua riidat mahd. pian. Meilläkin ollut nyt paljon pientä kinaa, kun miehus ollu sairaslomalla kotona kaks viikkoa ja molempia vielä jännittää miten käy tässä kierrossa vauvahaaveiden. Mutta parempi sopia ennen kuin paisuu ihan turhaa.. Sekin varmasti vaikuttaa, ootteko lyhyt- vai pitkävihaisia. Siis meillä ainakinminä mököttöisin vaikka kuinka kauan, mutta mies ei anna vaan tulee aina hetken päästä sovintoa tekemään. Se on joskus tosi ärsyä, kun tekis mieli mököttää vähän aikaa..

Täti oli tehnyt ¿tuhojaan¿ myös hoytin luona, tsemppihalit sinne!

Live: Jospa se hääjännitys veisikin turhat paineet pois makkarin puolelta ja yllätys olisikin positiivinen :) Vielä kipuilee viisuri :( Ja korvatippakuuri on pistänyt tasapainoelimen niin sekaisin että välillä tuntuu että kävelee päin seiniä.. Niinkuin olisi koko ajan pikku humala päällä ;)

Kiitos myös minua muistaneelle faylle ja nauttimista alkuraskauden ihmeeseen!

terkuin, kindness

Vierailija
2/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftis: Voi jännitys sentään, teillä on nyt sitten oikein tosissaan tuliset paikat!!! Nyt se vauva teille sitten taitaa tulla, kunpa itekin ois jo tossa tilanteessa! bd bd bd

Oona: Moiiiii! Ihanaa jos on ihanaa että palasin! :D Taas me tosissaan mennään täysin samoissa, mulla ei tosin oo mitään havaintoa oviksesta tai muustakaan sen paremmin! Kivaa kun pääsee yhdessä piinailemaan!!!!!

Mooooooliiiii! Mä en luovuta ennen ku ilmotat itestäs!!!! =)

Lisbet: Voimia viimeiseen kahteen viikkoon, eiköhän se mee nopeeta!

Jessis: Hienoja uutisia! Unohdin ootko kertonu, ootteko yksityisellä vai julkisella? Mulla on tosiaan 2.11. se aika Taysiin, mut sillon en vielä todnäk pääse aukiolotutkimukseen kun taitaa olla kierto loppuvaiheessa tuolloin... Onko sulla niin säännöllinen kierto että voitte jo nyt varata ajan siihen? Kateus, helpottaa varmaan paljon kun tietää että varmasti asiat silloin jo etenevät!!!

Bianco: No höh, pahoittelut tädistä! Olitpas rohkea kun noin pitkän sopparin teit, nyt ei voi muuta ku tärpätä!!!

Hannnah: Tervetuloa (enhän vielä toivottanut?!)! Tänne vaan muiden höperöiden joukkoon! =)

Nella: Niin mahtavaa että saat/sait (?) miehen kotiin! Ootte kyllä olleet ihailtavan kärsivällisiä!!! Nauttikaa!

Dese: Vilkutus!!! :D

Hoyt: Pahoittelut tädistä!

Kindness: Sinäkö se kaipailit potkua persuuksille testauksen suhteen?! Täältä se tulee - Pum! =) Nyt testi kouraan ja pikapikaa kertomaan uutisia tänne! ;)

Killa: Halit myös sulle! =) Kyllä mä nää täällä yritän käydä jälkikäteen lukemassa, vaikken just sillä hetkellä paikalla oiskaan! Nyt kun ollaan taas loppukierrossa niin huomaan istuvani kaiken vapaa-aikani koneen edessä ja odottelen uusia kuulumisia. Ja niin kun taas uhkasin että pysyttelen poissa, yeah right!!!! Toivottavasti saatte miehen kanssa puhuttua hoitojutut selviksi! Istutat sen vaan sohvalle etkä anna muuta vaihtoehtoa! =) Sekin jo helpottaa kun tietää että edes jossain vaiheessa ollaan niihin menossa!

Cat: Onnittelut! Sinä se et turhia aikaillut, taidat jo pakata kamat ja siirtyä o-puolelle! =) Nyt vaan liimat ja sukat mukaan ja mukavaa odotusaikaa!

Aqua: Kyllä se tosiaan pitää sen viivan olla se vähintään yhtä vahva, mikä onkin sitten vaikeaa tulkita! Mulla ainakin (sillon kun testailin ovista) teetti vaikeuksia sanoa, mikä nyt sitten on tasan yhtä vahva ja mikä vähän haaleampi. Kun usein nuo viivat ovat vielä eri vahvuiset eri kohdasta. Tsemppiä testailuun!!!

Titi: Harmin paikka että on mennyt tappeluksi! Toivottavasti saatte sovittua miehen kanssa!!

ON: kp siis 22/25-28 (ihanaa muuten kun voi laittaa ihan selkeesti että mikä kp on kun ei ollut tuhruttelua ollenkaan!) ja kyllä se jännitys aina vaan nostaa päätään näin kierron lopussa...Minkäänlaisia oireita ei ole, joten täysin tuulesta temmattua taas tää piinailu! No, jotain jännitystä pitää tehdä elämään kun ei sitä muutoin ole! ;) 4 vkoa ja pari päivää Taysin ensikäyntiin, taitaa mennä hitaasti nää " viimeiset" viikot!

Hauskaa viikonalkua kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki luuraavat näin aurinkoisena maanantaina? Varmaan ihan muualla kuin koneen ääressä... Tai sitten kaikki pakertaa töitä sillä koneella, niin kuin minunkin pitäisi, huoohhh. Ei vaan yhtään nappaa työt tällä hetkellä!

Livelle onnea oviksen bongailuun (toivottavasti ymmärsin oikein, että sellainen vaihe kierrosta oli menoillaan) !

Titi-uulle kovasti tsemppiä, onpas kurja tilanne. Mutta ihan tosi, ettei meidän naisten aina kuulu olla se anteeksianeleva osapuoli, antaa niiden miestenkin välillä miettiä ; )

Aftiksella oli inssi mennyt hienosti, bd bd bd bd vaan että plussa paukahtaa!

Mitäs muille? Naksuu? Killaaa? Brookee? Oonaa? Ja kaikkiii??

Unohdin jo muut kuulumiset, mitä viikonlopun pinosta tuossa selailin.

Ainiin, täällä kp 3. Ja tää kierto nyt vielä sitten ihmetellään ennen kuin pääsen sinne aukiolotutkimukseen 7.11. Sen tutkimuksen jälkeen (samalla käynnillä) suunnitellaan jatkohoidot sen mukaan onko putket auki vai ei. Ja tälle käynnille mieskin toivottiin mukaan. Jospas siitä sitten inssiin lähdettäis... Arvatenkin mun putket on aivan tukkeessa ja sitten niitä availlaan jossain kauheassa laparoskopiassa ja kestää about 6 kk tyksin jonoissa. Pessimisti ei pety ; ) Kyllä tämäkin 16 kuukautta yrityksen aloituksesta on mennyt todella nopeasti että kai nämä hoitoa odottavan kuukaudetkin vauhdilla vierähtävät...

Oikein hyvää viikkoa kaikille Ensikoille ja suurta ++++++++++pottia toivotaan!

t. Jessica

Vierailija
4/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiva tosiaan kun oot taas takas pinoilemassa : D

Voi ei, unohdin saman tien; oliko sulla tulossa eka suunnittelukäynti taysissa??

Mä olen siis tyksin hoivissa, yksityisen lähetteellä kylläkin tyksin lapsettomuuspolille siirretty. Ja joo, mulla on niin säännöllinen kierto, että pystyin tuon 7.11. aukiolotutkimuksen sairaanhoitajan kanssa junailemaan, eli on siis seuraavan kierron alkupuolella. Kuitenkin niin että täti on jo pakannut kimpsunsa, mutta ennen kierron puoltaväliä. Näillä näkymin mulla on kp 9-10 silloin...

Tyhjäpää, ei muista pitikö muutakin kommentoida. Jatketaan!

J.

p.s. Järkevintä olis kirjottaa oma viesti wordille ensin, ja pystyis siis lukemaan pinoa samalla kun kirjottaa. Dementikko-Jessican täytyy tehdä seuraavaksi niin.

Vierailija
5/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelu on jäänyt tosi vähälle kaikenlaisten kiireiden ja muitten juttujen takia *punastelee*, lukenut oon joka päivä kuitenkin teidän kaikkien jutustelut. Piinailu täällä siis jatkuu edelleen...tällä viikolla tätiä harhautellaan. Saa nähä miten taas käy.

Onnittelut kaikille plussanneille ja vilkutukset kaikille tutuille *vilk vilk*

-apila

Vierailija
6/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnitteluista!

Pitkään en ehtinyt teidän seurastanne nauttia, mutta pianhan me kaikki ollaan tuolla o-puolella. eiköstä vaan?

Ihan kumma fiilis, töitä ym. askareita tekee ihan rutiinilla vaikka mun maailmani on ihan totaalisti muuttunut. Jännittää ja hirvittää, mutta pääsääntöisesti on ihan älyttömän siistiä!

Nyt vaan toivon et pienokainen pysyy matkassa mukana ja ens kesäkuussa voisin itseäni kutsua perheelliseksi :)

Ja mikä parasta, kultsi on ihan täpöllä onnellinen!

Halauksia ja tsemppiä joka iikalle toivottelee

Cat rv 4+3 :) :) :)

Vierailija
7/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catdoo ja Fayfiorina: Saanko teidät päivittää jo plussanneiksi? Elikkäs lasketut ajat haluaisin tietää!

Nyt pitää kiirehtiä, kun mies tulee kohta kotiin ja lähdetään osteleen vähän sisustusjuttuja kotiin!

Moiks!

Vierailija
8/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NELLAMAIJA: Höpsis! Sillon pitää hehkuttaa kun menee hyvin! Taitaa kuulua tähän suomalaisten perusluonteeseen pelätä niitä pilvisiä päiviä, kun aurinko paistaa elämässä, mutta nautihan nyt siitä auringosta! (Tänään muutes oikeesti paistaakin aurinko ainakin täällä etelässä :)

KINDNESS: Testaa jo, testaa jo!!! :)

HOYT, NAKSU: Kiitos tikuttelukommenteista! Miehen kans kumpikin tihrusteltiin niitä pirun viivoja, huoh. No eilen käytin vikan ja päätin että täs kierros sai jäädä tähän.

BIANCO: Kiitos ovistikuttelukommentista! Toi aamulämpöjen mittailu vois varmaan olla kätevää sinäänsä, mut oon ymmärtäny et on vähän hankalaa, kun ei nukkumisrytmi oo kovin säännöllinen=kolmivuorotyö. Ja pahoittelut tädistä! Vaikka osais sitä vierailijaa odottaa, niin aina se on syvältä :( Toivottavasti ensikäynnillä selviää jo jotain, tuuhan sit kertomaan!

JESSICAN oli täti kans löytäny, perkules! Toisaalta peukutukset tutkimuksiin ja hoitoihin sit seuraavaks!!

Apilalla ja Naksulla ainaskin jännät ajat tällä viikolla, peukutuksia hurjasti!! Ja muille piinailijoille tietty kans!!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille enskoille!

Vierailija
9/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas työpäivä! Kiire on melkoinen yksi työmaa lopuu ja uusi alkaa niin tuntuu että " melottavaa" on tilaajien ja arkkitehtien kanssa ihan loputtomasti. Onneksi on mukavaa hommaa kuitenkin ja viikonloppuna sai viettää rentouttavan mökkiviikonlopun....

Viikonlopun pinon lukaisin pikaisesti mutta ehdin jo unohtaa suuriman osan mutta mutta...

Catdoo: onnea oikein kovasti plussasta ja hyvää matkaa o-puolelle =)

Aftiksella oli hyvät fiilikset toimenpiteestä, joten ei muuta kuin bdbdbdb

Piinailijoita on ainakin Naksu ja Apila, joten teille myös bdbdbdbdbd. Niin ja Kindnessille plussa pöllytystä testausta varten! Koska ajatelit testata??

Live: eihän hääpainajaiset voi pulssaa estää ;) bdbdbdbd

Kaikille suuren suuri ++++++++++pöläys ja mukavaa viikon jatkoa!

-hapö- kp6/40-60 suunnileen!!

Vierailija
10/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessis: Kiva että teillä kin noi asiat jo rullaa! Mulla on tosiaan niin siinä hilkulla kierron " vaihdos" että tuskin voi sitä tutkimusta tehä tuolloin ekalla kerralla. Mut onko sulla tietoa missä vaiheessa alkukiertoa se tehdään? Mulla vois meinaan hyvässä lykyssä (jos nyt nää 2 kiertoa jäis siihen 25 pvään) olla alkukierto meneillään tuolloin, mutta ois joku kp3 tai jotain... Taitaa olla liian aikaista tuolloin?

Apila: Sulla kanssa piinikset menossa, tsemppiä sinne!

Tässä nyt mietin taas kroppaani... Mistä mahtaa johtua sellanen alapään jomotus/paineen tunne? Anteeks herkimmät, mutta kun vaan mietityttää... Eli muistelisin että mulla on sitä ollut myös ovisaikaan, mutta usein ennen menkkoja/menkkojen alussa. Onko kellään kokemusta vastaavasta tai tietoa mistä tuo johtuu? Inha tunne!

Vierailija
11/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Ollaan nyt sitten miehen kanssa oltu jo kaksi vuorokautta puhumatta toisillemme mitään. Tuntuu helvetin pahalta, mutta toisaalta en edes tiennyt pystyväni tähän. Mies oli tänään imuroinut, käynyt kaupassa, käyttänyt koiran lenkillä ja laittanut ruokaa kun tulin kotiin ja silti pidän pintani enkä aio sanoa yhtään mitään, ennen kuin se tajuaa pyytää anteeksi. Vaikka kärsin itsekin, ahdistaa, tuntuu puristava tunne rinnassa ja tekisi mieli hypätä miehen syliin. Mutta en. Tällä kertaa haluan olla se " vahvempi" osapuoli joka ei anna periksi, vaikka jomman kummanhan tässä on annettava jossain vaiheessa periksi, jos meinataan saman katon alla asua. Että näin hyvää tänne.

[b]ONNEA PLUSSANNEILLE JA TERVETULOA UUSILLE![/b] En ole varmaan muistanut onnitella plussanneita ja toivotella tervetulleeksi ketään kun on muka kiire, sitten kuitenkin ehdin omista ongelmista käydä tänne valittamassa... Antakaa anteeksi.

T:Titi-uu[/color]

Vierailija
12/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä ihanaisia tsemppaajia :)

Kyllähän nyt kädet tärisee enkä tiedä saanko mitään selkoa tähän tekstiin, MUTTA äsken sitten testailin kun vihdoin uskalsin apteekin kautta kurvata. Ja vaikka itse olen melkoiseksi pessimistiksi luokiteltava tällä hetkellä, niin ekan kerran elämässäni tuli ACONin testiin kaksi viivaa!! Ei kylläkään yhtään niin vahva kuin kontrolli-ikkunassa, mutta selkeästi punainen viiva kuitenkin. Ei tää vielä mitään todeksi usko, mutta kuulostellaan.. Ehkä parin päivän päästä aamutestillä uskallan uudelleen jos tätsykkä ei kurvaa paikalle sitä ennen. Mutta hei, kiitos kaikille täällä, ootte aivan ihania!!

kindness, joka nyt luuraa varmaan koko illan täällä netissä :)

Ja anteeksi pelkkä SUURI (.) kirjottelu!! Jatkan illan mittaan muillakin jutuilla, jos maltan ;)

Vierailija
13/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädin tuskin ehdin teidän kuulumisia lukea, saatika kommenoida, mutta Naksulle piti ihan nopsaan tulla sanomaan että aukiolotutkimusta ei muistaakseni tehdä, jos on yhtään vuotoa enää eli itselläni se tehtiin kp 9. Varmistelin silloin vielä asiaa kun kp 8 tuhrutteli ja näin silloin sanottiin. Eli jos sulla on ihan super lyhyet menkat, niin sen voisi tehdä, muttei saida ihan kaksi päiväiset olla...?!

Valitettavasti täytyy taas lentää, halit ja huiskutukset kaikille kamuille, erityiset vielä TOP 3:lle sekä muille kuumeilukonkareille eli Brookelle, Aftikselle ja Oonalle! ;)

Killa

Vierailija
14/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä Kindnessille ONNEA! :) Ja Tarrasukat!

Vierailija
15/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau! Ei voi olla totta! Luin tuon sun tekstisi kahteen kertaan ja sitten uskoin, että Kidness saa vauvan!

Loistokasta kerrassaan. Olin ihan varma, että plussaat! Hienoa hienoa hienoa!!!!

Nyt sitten vaan kovasti onnea odotukseen ja muistappa hemmotella nyt itseäsi :)

ON: täällä mennään pian jo ovisaikaa, elikkäs kovasti yritetään miehen kanssa saada pientä ihmettä aikaiseksi vielä ennen häitä. Häät on siis marraskuun alussa. Laskeskelin tässä muuten, että jos tämä kierto on ihan pikkuruisen pidempi, kuin normaalisti osuu ovis juuri hääyöhön ;). Siis jälleen olettaen, että tämäkään kierto ei tuo meille omaa pientä ihmettä. Häitä on kyllä ihana odotella. Ei käy tämä vauvakuumeilukaan niin stressille!

Vierailija
16/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa siis meille mistä " tiesit" että nyt nappaa, vai tiesitkö mistään?

Vierailija
17/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten saikkuloma loppu ja huomenna töihin, ugh. Ei millään kiinnostais.

Kiitos LiVe, kindness, desejo, fay, nellamaija, oon@, hapö, jessica ja kaikki muutkin tsempittäjät =), se inssi oli tosiaan helppo toimenpide, saa sitten nähdä oliko siitä mitään apua....vielä on pitkä aika edes piinailun aloittamiseen. Niin ja tsemppiä LiVelle häihin, älä turhaan jännitä, hyvin ne menee.

Bianco ¿ mä voisin kait jo testata jopa 11.10, mutta ehkä parempi jättää viikonloppuun jos tätiä ei näy. Toivottavasti ei näy!! Sulle se tättärä sitten tiesi löysi, ehdin jo vähän sun puolesta jännittää. Sulle ja Maitikalle tsemit lääkärikäynnille.

Kindness! WOW!! Onnea =) ja Cat:ille onnittelut, valtavan suuret sellaiset!!

Naksu- Joo, onhan se vähän jännää. Vaikka onnistumisprosentti ei ole mikään ihmeellinen niissä insseissä niin onse kuitenkin varmaan parempi kuin ¿luomuna¿, meidän tapauksessa. Kyllä sä vielä ehdit mut kiinni saada =) Sullahan on kans sitten gyneaika pian, toivottavasti homma lähtee siitä rullaamaan.

Jessicallekin tsemppiä sinne aukiolotutkimukseen! Musta se oli ihan kiva kun mies oli mukana sillä ekalla lääkärikäynnillä. Tuli sillekin vähän selvemmäksi mitä sitä tässä nyt oikein pitää rueta tekemään =) Joko sun mies voi paremmin muuten?

Vilkutuksia _apilalle_ !!!

Titi-uu: koeta pärjäillä. Toivottavasti saatte asiat pian kuntoon ja palautettua normaaliin! Joskus pitää vähän äristäkin, että sitten olisi taas kivempaa yhdessä!

Masu ¿ missäs hiihtelet? Kuinka inssi meni? Fiilikset?

Tervetuloa joukkoon hannnah! Ja muutkin uudet jos olen unohtanut toivotella!

Trixie: No se voi olla, että ne katsoo, ettei sillä inssillä saavuteta mitään vaan otetaan heti järeämmät toimenpiteet käyttöön. Yleensä kai sitä inssiä käytetään enemmän siinä tapauksessa, että siittiöissä on jotain häikkää. Mutta meilläkin inssi siis tehtiin vaikka simppatesti ok. Mutta hyvä kun asia teilläkin etenee!!

hoytille ja muillekin tädin yllättämille voimia!

Ja iso *huiskutus* kaikille muillekin !!!

t. Afternoon

Vierailija
18/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hieman häiritsen teitä höpötyksilläni, mutta...

olen tässä miettinyt, että jos kävisi niin onnellisesti, että tässä kierrossa pitkä odotus palkittaisiin (tai no ei nyt niin pitkä, mutta kuitenkin...), niin kp 28/28 tulisi täyteen juuri oletetulla polttariviikonloppunani perjantaina...

mitäs mieltä olette:

1. testaanko ennen polttareita, ja katselen meiningin sen mukaan, vai...

2. testaanko vasta polttareiden jälkeen sunnuntaina, kun kp on 29?

Lähinnä tässä mietin näitä turhanpäiväisiä höpinöitä sen takia, että kannattaakohan meidän edes tässä kuussa yrittää vaavia? Hölmöähän tässä tätä on etukäteen miettiä, mutta lähinnä huolettaa, että jos se tärppi meille tulee, niin voiko alkiolle tapahtua jotain jos ottaa alkoholia kp 28-29? Ja toisaalta, jos testaan kp 27, ei testi välttämättä edes paljasta raskautta...

Toisaalta ei haluaisi pitää välikuukausia, kun tuntuu tuo jälkikasvu olevan muutoinkin aika tiukassa tulemisensa kanssa. (nimim. mitäs jos se tämän vuoden ainoa ovulaatio onkin juuri tässä kuussa?!)

Auttakkee rakkaat enskat! Mitä teen?

Vierailija
19/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömät onnittelut Kindness!!!!!!! Taitaa olla sekavat tunnelmat siellä, onnen sekaiset siis! =) Hieno juttu! Ja tosiaan oirelistaa kehiin ja kauanko yrititte!

Ja Killalle kiitti tiedosta, niin mä vähän ajattelinkin mutta eipä tarvii tuota sit enää pohdiskella. Ja käyhän säkin vähän useemmin täällä, mulla on vielä hu vapaata joten istun sen koko pvän todnäk koneella! ;)

Vierailija
20/32 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi nurin vaan ja huolet pois! Kyllä mäkin alkuun jaksoin huolehtia ja vetää jopa ihan nollalinjaa aina oviksen jälkeen, mutta ei enää! Enpä usko että voit mitään hallaa vauvalle aiheuttaa noin varhaisessa vaiheessa!