Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen kahden viikon päästä laittamaan silarit.

Vierailija
01.09.2015 |

En malta odottaa. 

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:08"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla. Tässäkään keskustelussa kun ei tiedetä aloittajan lähtötilanteesta mitään. [/quote] Miksi rinrojesi täytyisi kahden lapsen jälkeen olla samanlaiset kuin ennen lapsia? Tuolla samalla logiikalla täytyisi poistattaa iän tuomat rypytkin, koska eihän niitäkään ollut nuorempana. Elämä nyt vaan muuttaa ihmisen kehoa, koittakaa hyväksyä se sen sijaan että leikkelette ja täytätte kehoanne keinotekoisesti. [/quote] Me ollaan ainakin mieheni kanssa puhuttu, että kunhan saadaan lapset hankittua, niin voin ottaa silarit. En kestäisi roikkuvia rintoja, ja pelkäisin mieheni pitävän minua epähaluttavana. Mies tietty maksaa ne mulle. Mulle on  tärkeää että suhteemme pysyy kunnossa myös lasten saamisen jälkeen. N25 [/quote] Vaatiiko se todella kahta silikonipalloa? Oikeasti?

[/quote]

Ei, enemmänkin tämä on oma haluni. Haluasin jo nyt isommat rinnat, mutta olen ymmärtänyt että imetyksen onnistumisen kannalta olisi parempi olla luomurinnat. Koen että nämä 75B/C ovat turhan pienet. Olen aika hoikka, 56 kg, 171 cm. Onneksi rintojen muoto on kuitenkin tosi nätti ja pyöreä eikä mitkään suipot :O

[/quote]

Sun rinnat kuulostaa ihan täydellisiltä! Älä ihmeessä pilaa niitä jollain leikkauksella!

Vierailija
82/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:56"]

No onneksi en ole tajunnut tuota, että miesten takia otetaan. Tosin en kaipaa tissituijottelua, mutta joku voi sitä tarvita. Olisin varmaan ihan järkky jos olis isot. Onneksi en ole tajunnut aikaisemmin, että olen jäänyt tissituijotuksesta paitsi... Miksihän mun tuttu joka on lauta on miesmagneetti ja sen tytärkin? Tulikohan miehet sitten täysin hulluiksi jos niillä olis vielä rinnatkin? Ne vaan jotenkin sädehtii?!

[/quote]

No miksi niitä silareita sitten otetaan jos ei miesten takia? Ja turha jankuttaa, että kukaan niitä ottaisi oman itsensä vuoksi. Jos olisit yksin maailmassa, ottaisitko silloin kumitissit? Niinpä.
[/quote]

Itse en ainakaan tunnusta, että miesten takia olisin ottanut. En käynyt yhteisissä saunailloissa, paljussa, rannalla tms koska häpesin rintojani, usein näissä tilanteissa ei ollut miehiä lähimaillakaan. Sama juttu jumppien kanssa. Nolotti kun topattuja liivejä ei voinut käyttää jumpassa (jossa siis vain naisia). Lapset eivät muuten edes huomanneet, kun otin maltilliset b-kupin silarit. Aivan takuuvarmasti olisivat kysyneet, jos olisivat huomanneet, mutta ikinä kysymystä ei tullut. Ei kaikilla ole jättipalloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:08"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla. Tässäkään keskustelussa kun ei tiedetä aloittajan lähtötilanteesta mitään. [/quote] Miksi rinrojesi täytyisi kahden lapsen jälkeen olla samanlaiset kuin ennen lapsia? Tuolla samalla logiikalla täytyisi poistattaa iän tuomat rypytkin, koska eihän niitäkään ollut nuorempana. Elämä nyt vaan muuttaa ihmisen kehoa, koittakaa hyväksyä se sen sijaan että leikkelette ja täytätte kehoanne keinotekoisesti. [/quote] Me ollaan ainakin mieheni kanssa puhuttu, että kunhan saadaan lapset hankittua, niin voin ottaa silarit. En kestäisi roikkuvia rintoja, ja pelkäisin mieheni pitävän minua epähaluttavana. Mies tietty maksaa ne mulle. Mulle on  tärkeää että suhteemme pysyy kunnossa myös lasten saamisen jälkeen. N25 [/quote] Vaatiiko se todella kahta silikonipalloa? Oikeasti?

[/quote]

Ei, enemmänkin tämä on oma haluni. Haluasin jo nyt isommat rinnat, mutta olen ymmärtänyt että imetyksen onnistumisen kannalta olisi parempi olla luomurinnat. Koen että nämä 75B/C ovat turhan pienet. Olen aika hoikka, 56 kg, 171 cm. Onneksi rintojen muoto on kuitenkin tosi nätti ja pyöreä eikä mitkään suipot :O

[/quote]

Sun rinnat kuulostaa ihan täydellisiltä! Älä ihmeessä pilaa niitä jollain leikkauksella!

[/quote]

No kiitos! En mä ainakaan viiteen-kahdeksaan vuoteen teekään, haluaisin ensin ne kolme lasta... Voihan se mieli tietenkin muuttua tässä ajan kuluessa.

Vierailija
84/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]

Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla.

Tässäkään keskustelussa kun ei tiedetä aloittajan lähtötilanteesta mitään.

[/quote]

Minusta nyt vaan on käsittämätöntä, että jollekin on alasti hyvältä näyttäminen tärkeämpää kuin oma terveys. Varsinkin jos on lapsia, niin kuvittelisi, että terveenä ja toimintakykyisenä pysyminen on ykkösprioriteetti, mutta ei näköjään. Mieluummin otetaan turhia terveysriskejä ulkonäön vuoksi.

Niin ja omat rintani ovat A- ja B-kupin väliltä, eivätkä mitenkään nätin malliset edes. Aiheuttivat paljon epävarmuutta teininä ja nuorena aikuisena, mutta eipä kyllä käynyt mielessäkään tunkeä jotain proteeseja kehoon. On meitä moneen junaan.

[/quote]

Pitääkö minun ihan oikeasti lakata täysin välittämästä itsestäni, omasta kehostani lasten myötä? En saisi tehdä operaatiota joka tekisi mieleni paremmaksi? Mikä oikeus rintasyöpäpotilailla on silikoneihin, mutta minulla ei? Mihin se raja vedetään? Minä olen terve ja toimintakykyinen leikkauksesta huolimatta, eikä ole vaikuttanut lastenhoitoon mitenkään. Teetin operaation, kun kuopuskin oli niin vanha ettei häntä enää tarvinnut kanniskella ja pukea.

Vierailija
85/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:35"]Miten te silarinaiset olette sen ajatuksen kanssa sinut, että implantti saattaa viivästyttää rintasyövän havaitsemista? Tutkimusten mukaan naiset, joilla implantit, kuolevat todennäköisemmin rintasyöpään, koska tauti saattaa löydettäessä olla lähettänyt etäpesäkkeitä
[/quote] Haloo?? Miksei kukaan vastaa tähän??

Vierailija
86/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panu-tyttö *peukku*

Vierailija
87/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:35"]Miten te silarinaiset olette sen ajatuksen kanssa sinut, että implantti saattaa viivästyttää rintasyövän havaitsemista? Tutkimusten mukaan naiset, joilla implantit, kuolevat todennäköisemmin rintasyöpään, koska tauti saattaa löydettäessä olla lähettänyt etäpesäkkeitä [/quote] Haloo?? Miksei kukaan vastaa tähän??

Tiedostan tämän. Tiedostan myös, että hiuksia värjätessä läiskin päähäni hirvittäviä määriä erilaisia kemikaaleja, jotka myös saattavat lisätä syöpäriskiä tai ainakin vakavaa allergista reaktiota. Otan aurinkoa, vaikkakin käytän aurinkorasvaa. Syön välillä epäterveellisesti ja harrastan myös liikuntaa jossa saattaa tulla erilaisia vammoja. Elämä on täynnä valintoja. Suvussani ei ole esiintynyt rintasyöpää, eikä juuri muutakaan syöpää, mutta voihan se minuun silti iskeä. Toivotaan että jos iskee, niin parannun implanteista huolimatta.

Minä todella harkitsin tarkkaan ennen implanttien ottoa ja puntaroin plussien ja miinuksien välillä. Plussat voittivat.

Vierailija
88/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:30"]En malta odottaa. 
[/quote] miksi? Haetko miesten huomioi?

Vierailija
89/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla. Tässäkään keskustelussa kun ei tiedetä aloittajan lähtötilanteesta mitään. [/quote] Miksi rinrojesi täytyisi kahden lapsen jälkeen olla samanlaiset kuin ennen lapsia? Tuolla samalla logiikalla täytyisi poistattaa iän tuomat rypytkin, koska eihän niitäkään ollut nuorempana. Elämä nyt vaan muuttaa ihmisen kehoa, koittakaa hyväksyä se sen sijaan että leikkelette ja täytätte kehoanne keinotekoisesti.

[/quote]

Me ollaan ainakin mieheni kanssa puhuttu, että kunhan saadaan lapset hankittua, niin voin ottaa silarit. En kestäisi roikkuvia rintoja, ja pelkäisin mieheni pitävän minua epähaluttavana. Mies tietty maksaa ne mulle. Mulle on  tärkeää että suhteemme pysyy kunnossa myös lasten saamisen jälkeen. N25
[/quote] aika huteralla pohjalla on suhde jos tisseistä on kiinni.

Vierailija
90/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:33"]

[/quote]

[/quote]
Lihota muutama kilo niin voi kasvaa jo siitä luonnollisesti.

Vierailija
91/93 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin silarit muiden naisten takia. Ottaisko muka joku silarit, jos kaikilla naisilla olisi pienet tai rumat rinnat?

Vierailija
92/93 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisin pienemmät rinnat. Aina kun laitan urheiluliivit päälle, näytän sirolta. Mutta nuo prkl:n rinnat saa aina näyttämään jotenkin...isolta. vaikka en siis ole mitenkään iso. Paitsi rinnat. 

Vierailija
93/93 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Olkoon vartalosi seksikkäämpi kuin koskaan ennen :)