Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen kahden viikon päästä laittamaan silarit.

Vierailija
01.09.2015 |

En malta odottaa. 

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:22"]Katkerat ämmät valittaa.

Mä ihmettelen miksi myös sellaiset ovat silareita vastaan, joilla itsellään on kunnolliset rinnat? Onko kyse siitä ettei haluta muille kuin itselle mitään hyvää.

Mun "rinnat" oli tuota kokoa kuin tällä kuvan naisellahttp://mur.galleria.fi/kuvat/Portraits/20110914-160742.jpg (mutta en ole naamasta noin kaunis). 
[/quote]

En ole katkera tai kateellinen, kuka vaan voi käydä hankkimassa silikonit vaikka osa-maksulla. Hyvää itsetuntoa taas ei voi ostaa.
Olen huolissani, että naiset vaarantavat terveytensä ja henkensä rintojen takia, joiden kuuluukin muuttua eletyn elämän myötä. Onko media näin aivopessyt naiset, että vain b-kupista ylöspäin olevia terhakoita rintoja pidetään oikeina ja muut pitää korjata?

Vierailija
62/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Itse otin pari vuotta sitten silarit enkä ole katunut päivääkään :) Äläkä anna tyhmien huutelijoiden masentaa, kertoo vain heidän älyn tasosta... 

Silareista on aikamoisia ennakkoluuloja selvästi, luultavasti julkisuudessa esiintyneiden bimbojen takia. Monet eivät kuitenkaan tajua sitä, että ns. normaaleilla, fiksuillakin naisilla voi olla silarit, koska he eivät tee siitä numeroa. Ja sitä, että silarit eivät automaattisesti tarkoita kovia jättipalloja.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla. Tässäkään keskustelussa kun ei tiedetä aloittajan lähtötilanteesta mitään. [/quote] Miksi rinrojesi täytyisi kahden lapsen jälkeen olla samanlaiset kuin ennen lapsia? Tuolla samalla logiikalla täytyisi poistattaa iän tuomat rypytkin, koska eihän niitäkään ollut nuorempana. Elämä nyt vaan muuttaa ihmisen kehoa, koittakaa hyväksyä se sen sijaan että leikkelette ja täytätte kehoanne keinotekoisesti.

[/quote]

Miksi jotakuta niin haittaa se, että hankin silikonit, koska entiset rintani olivat vain yksinkertaisesti järkyttävän näköiset? Ihan itse omasta pussistani toimenpiteen kustansin, ei minun operaationi ole keneltäkään pois. Sain itselleni paljon paremman mielen leikkauksella ja muuta kauneuskirurgiaa en ole harkitsemassa. En edes ryppyjen poistoa. Itse kun pidän ryppyjä ja muita pieniä vanhenemisen merkkejä ihan suht nättinä. Tahdon näyttää ikäiseltäni, koska ikääni en häpeä. Entisiä nahkapussukoita taas häpesin.

Vierailija
64/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla. Tässäkään keskustelussa kun ei tiedetä aloittajan lähtötilanteesta mitään. [/quote] Miksi rinrojesi täytyisi kahden lapsen jälkeen olla samanlaiset kuin ennen lapsia? Tuolla samalla logiikalla täytyisi poistattaa iän tuomat rypytkin, koska eihän niitäkään ollut nuorempana. Elämä nyt vaan muuttaa ihmisen kehoa, koittakaa hyväksyä se sen sijaan että leikkelette ja täytätte kehoanne keinotekoisesti.

[/quote]

Miksi jotakuta niin haittaa se, että hankin silikonit, koska entiset rintani olivat vain yksinkertaisesti järkyttävän näköiset? Ihan itse omasta pussistani toimenpiteen kustansin, ei minun operaationi ole keneltäkään pois. Sain itselleni paljon paremman mielen leikkauksella ja muuta kauneuskirurgiaa en ole harkitsemassa. En edes ryppyjen poistoa. Itse kun pidän ryppyjä ja muita pieniä vanhenemisen merkkejä ihan suht nättinä. Tahdon näyttää ikäiseltäni, koska ikääni en häpeä. Entisiä nahkapussukoita taas häpesin.
[/quote]
Kenen pussista menee maksut jos sulle tulee komplikaatioita ja pitää tehdä useita korjausleikkauksia, hoitaa tulehduksia jne.?

Vierailija
65/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]

Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla.

Tässäkään keskustelussa kun ei tiedetä aloittajan lähtötilanteesta mitään.

[/quote]

Minusta nyt vaan on käsittämätöntä, että jollekin on alasti hyvältä näyttäminen tärkeämpää kuin oma terveys. Varsinkin jos on lapsia, niin kuvittelisi, että terveenä ja toimintakykyisenä pysyminen on ykkösprioriteetti, mutta ei näköjään. Mieluummin otetaan turhia terveysriskejä ulkonäön vuoksi.

Niin ja omat rintani ovat A- ja B-kupin väliltä, eivätkä mitenkään nätin malliset edes. Aiheuttivat paljon epävarmuutta teininä ja nuorena aikuisena, mutta eipä kyllä käynyt mielessäkään tunkeä jotain proteeseja kehoon. On meitä moneen junaan.

Vierailija
66/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas järkytyin omasta miehestäni..

En ole ikinä silikoneja tosissani harkinnut mutta kun kotona sanoin miehelle että voisin sellaiset hankkia niin hän oli avoimen kannustava :O Nyt sitten tiedän että mies ei tykkää tisseistäni :(

Vierailija
67/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:01"]

Mä taas järkytyin omasta miehestäni..

En ole ikinä silikoneja tosissani harkinnut mutta kun kotona sanoin miehelle että voisin sellaiset hankkia niin hän oli avoimen kannustava :O Nyt sitten tiedän että mies ei tykkää tisseistäni :(

[/quote]

Jos olisin sinä ja haluaisin silikonit niin ottaisin ne (miehen rahoilla) ja sen jälkeen potku perseelle tollaiselle!

Vierailija
68/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla.

[/quote]

Minusta on ihan ok tuollainen tilanne ja syy.
Mutta kun lehdissä ym näkee enimmäkseen juuri noita hoikassa vartalossa ihme potkupalloja niin ne on niin kauheita.
Siitä se tulee se bimbon maine.

Vierailija
69/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla.

[/quote]

Miksi rinrojesi täytyisi kahden lapsen jälkeen olla samanlaiset kuin ennen lapsia? Tuolla samalla logiikalla täytyisi poistattaa iän tuomat rypytkin, koska eihän niitäkään ollut nuorempana.

Elämä nyt vaan muuttaa ihmisen kehoa, koittakaa hyväksyä se sen sijaan että leikkelette ja täytätte kehoanne keinotekoisesti.
[/quote]

Riippuu tilanteesta.
Itselläni imetys ei juurikaan muuttanut rintoja, mutta jos olisi ihan patalapuiksi menneet, olisin varmaan tehnyt saman.
Eräs vanhempi rouva teetti silmäluomien korjauksen, kun sanoi että alkoi olla niin raskaat ne luomet, että olisi kohta pitänyt laittaa tulitikut pitämään niitä auki.
Haittasi näköä.
Tuollaisissa tilanteissa, miksi ei?

Vierailija
70/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:01"]Mä taas järkytyin omasta miehestäni..

[/quote]
No ethän itsekään tykkää tisseistäsi? Samanlaisia olette, mutta mies ei voi vaarantaa sun henkeä turhalla leikkauksella.

Vierailija
71/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä mietityttäis lähinnä mitä myrkkyjä näistä silikoni implanteista tulee kroppaan ja voiko esim aiheuttaa syöpää vuosien saatossa.

Vierailija
72/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:01"]Mä taas järkytyin omasta miehestäni..   En ole ikinä silikoneja tosissani harkinnut mutta kun kotona sanoin miehelle että voisin sellaiset hankkia niin hän oli avoimen kannustava :O Nyt sitten tiedän että mies ei tykkää tisseistäni :( [/quote] No ethän itsekään tykkää tisseistäsi? Samanlaisia olette, mutta mies ei voi vaarantaa sun henkeä turhalla leikkauksella.

[/quote]

Olen ollut ihan tyytyväinen omiini. Kunhan testasin miestä..

Vierailija
73/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:08"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla. Tässäkään keskustelussa kun ei tiedetä aloittajan lähtötilanteesta mitään. [/quote] Miksi rinrojesi täytyisi kahden lapsen jälkeen olla samanlaiset kuin ennen lapsia? Tuolla samalla logiikalla täytyisi poistattaa iän tuomat rypytkin, koska eihän niitäkään ollut nuorempana. Elämä nyt vaan muuttaa ihmisen kehoa, koittakaa hyväksyä se sen sijaan että leikkelette ja täytätte kehoanne keinotekoisesti. [/quote] Miksi jotakuta niin haittaa se, että hankin silikonit, koska entiset rintani olivat vain yksinkertaisesti järkyttävän näköiset? Ihan itse omasta pussistani toimenpiteen kustansin, ei minun operaationi ole keneltäkään pois. Sain itselleni paljon paremman mielen leikkauksella ja muuta kauneuskirurgiaa en ole harkitsemassa. En edes ryppyjen poistoa. Itse kun pidän ryppyjä ja muita pieniä vanhenemisen merkkejä ihan suht nättinä. Tahdon näyttää ikäiseltäni, koska ikääni en häpeä. Entisiä nahkapussukoita taas häpesin. [/quote] Kenen pussista menee maksut jos sulle tulee komplikaatioita ja pitää tehdä useita korjausleikkauksia, hoitaa tulehduksia jne.?

[/quote]

Omasta.

t. toinen silikonirintainen

Vierailija
74/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:01"]Mä taas järkytyin omasta miehestäni..   En ole ikinä silikoneja tosissani harkinnut mutta kun kotona sanoin miehelle että voisin sellaiset hankkia niin hän oli avoimen kannustava :O Nyt sitten tiedän että mies ei tykkää tisseistäni :( [/quote] No ethän itsekään tykkää tisseistäsi? Samanlaisia olette, mutta mies ei voi vaarantaa sun henkeä turhalla leikkauksella.

[/quote]

Olen ollut ihan tyytyväinen omiini. Kunhan testasin miestä..
[/quote]
Siinä tapauksessa harkitse miehen vaihtoa.

Vierailija
75/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:08"]

[/quote]

Me ollaan ainakin mieheni kanssa puhuttu, että kunhan saadaan lapset hankittua, niin voin ottaa silarit. En kestäisi roikkuvia rintoja, ja pelkäisin mieheni pitävän minua epähaluttavana. Mies tietty maksaa ne mulle. Mulle on  tärkeää että suhteemme pysyy kunnossa myös lasten saamisen jälkeen. N25

Vierailija
76/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:08"]

[/quote]

Me ollaan ainakin mieheni kanssa puhuttu, että kunhan saadaan lapset hankittua, niin voin ottaa silarit. En kestäisi roikkuvia rintoja, ja pelkäisin mieheni pitävän minua epähaluttavana. Mies tietty maksaa ne mulle. Mulle on  tärkeää että suhteemme pysyy kunnossa myös lasten saamisen jälkeen. N25
[/quote]
Vaatiiko se todella kahta silikonipalloa? Oikeasti?

Vierailija
77/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te silarinaiset olette sen ajatuksen kanssa sinut, että implantti saattaa viivästyttää rintasyövän havaitsemista? Tutkimusten mukaan naiset, joilla implantit, kuolevat todennäköisemmin rintasyöpään, koska tauti saattaa löydettäessä olla lähettänyt etäpesäkkeitä

Vierailija
78/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset ottako tuommosia! Mikä esimerkki olette nuoremmille ja lapsille? Oon ollut sairaudesta johtuvassa leikkauksessa ja se haava tulehtui. Hoidin haavaa ohjeiden mukaa, mutta ei meinannut parantua millään. Jouduin syömään lääkekuurin parantumisen takia. Kannaattaako vapaaehtoisesti ryhtyä tuommosiin? Mulla ei ollut vaihtoehtoa.

Vierailija
79/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksat niistä? :) Itsekkin haluaisin, mutta raha on ongelma :(

Vierailija
80/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:08"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:02"]Minusta on inhottavaa lukea kun kaikki silikonien ottajat tuomitaan bimboiksi. Itselläni meni rinnat täysin pilalle kahden lapsen imetyksen jälkeen ja kävin ottamassa silikonit, jotka ovat samaa kokoa kuin edelliset rintani. En ymmärrä miksi tätäkin jotkut katsovat niin pahalla. Tässäkään keskustelussa kun ei tiedetä aloittajan lähtötilanteesta mitään. [/quote] Miksi rinrojesi täytyisi kahden lapsen jälkeen olla samanlaiset kuin ennen lapsia? Tuolla samalla logiikalla täytyisi poistattaa iän tuomat rypytkin, koska eihän niitäkään ollut nuorempana. Elämä nyt vaan muuttaa ihmisen kehoa, koittakaa hyväksyä se sen sijaan että leikkelette ja täytätte kehoanne keinotekoisesti. [/quote] Me ollaan ainakin mieheni kanssa puhuttu, että kunhan saadaan lapset hankittua, niin voin ottaa silarit. En kestäisi roikkuvia rintoja, ja pelkäisin mieheni pitävän minua epähaluttavana. Mies tietty maksaa ne mulle. Mulle on  tärkeää että suhteemme pysyy kunnossa myös lasten saamisen jälkeen. N25 [/quote] Vaatiiko se todella kahta silikonipalloa? Oikeasti?

[/quote]

Ei, enemmänkin tämä on oma haluni. Haluasin jo nyt isommat rinnat, mutta olen ymmärtänyt että imetyksen onnistumisen kannalta olisi parempi olla luomurinnat. Koen että nämä 75B/C ovat turhan pienet. Olen aika hoikka, 56 kg, 171 cm. Onneksi rintojen muoto on kuitenkin tosi nätti ja pyöreä eikä mitkään suipot :O