Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen kahden viikon päästä laittamaan silarit.

Vierailija
01.09.2015 |

En malta odottaa. 

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rintakuva vaikka aijaa.com:iin, mitkä sinulla on nyt.

Ymmärrän, että syitä voi olla monia, mutta kyllä minusta kaikki naisten luomurinnat ovat niin kauniit, ettei niitä kannata yrittää parannella - pätee laudasta aina riippareihin tai vaikkapa eripareihin. Ja tämä on tietystikin vain tällainen miehen mielipide.

Vierailija
22/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:01"]Laita rintakuva vaikka aijaa.com:iin, mitkä sinulla on nyt.

Ymmärrän, että syitä voi olla monia, mutta kyllä minusta kaikki naisten luomurinnat ovat niin kauniit, ettei niitä kannata yrittää parannella - pätee laudasta aina riippareihin tai vaikkapa eripareihin. Ja tämä on tietystikin vain tällainen miehen mielipide.
[/quote]
Minua kanssa kiinnostaisi että laitat ennen ja jälkeen kuvat.
Periaatteessa olen silikoneja vastaan, mutta eihän se minulle kuulu jos joku haluaa laittaa.
Omalla muijalla on hyvät tissit, mutta ei halua näytellä niitä eikä halua että niitä edes kosketaan.
T.m40v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa ennen/jälkeen kuvat ja olisi muutenkin kiva, jos palaisit kertomaan miten meni! Minkä mallisen implantit laitat? haaveilen itse silikoneista, jotka tekisi rintani täydemmän näköisiksi, mutta ei kovin paljon suuremmiksi. N28

Vierailija
24/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kuvia uskalla laittaa. 

Aion laittaa anatomiset implantit. Olen nähnyt 3d ohjelmalla tehdyn kuvan, millaiseksi tissini muuttuvat. Toivottavasti kuva on lähellä todellista lopputulosta, koska ne näyttivät tosi hyvältä. Haluan luonnollisen näköiset, en ylöspäin törröttäviä palloja. ap

Vierailija
25/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itse muutama vuosi sitten pienennyttämässä rintojani,huonekaverikseni sattui naislääkäri, jolle laitettiin silikonit.  Sanoi että lasten imetyksen jälkeen jäljellä oli enää tyhjät nahkapussukat.  Hänelle laitettiin pienet silikonit ja lopputulos oli oikein kaunis ja luonnollinen - ei taatusti kopeloioimatta kukaan voinut huomata, että silikoneista oli kyse.

Toivottavasti sinullakin onnistuu ja olet tyytyväinen.

Vierailija
26/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kannattaa riskit kasvavat kolminkertaiseksi: http://www.iltalehti.fi/terveys/2015080720145985_tr.shtml

Vierailija
27/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet päätynyt tuohon päätökseen?

Oletko suunnitellut mitä teet sitten kun implantit täytyy vaihtaa?

Mites tuntoaisti rinnoissa? Minä ainakin nautin siitä että rintojani hyväillään, auttaa saamaan orgasmin. Raskausaikana juuri tuo oli parasta. Jotenkin itse pelkäisin että hyväilyt ei enää samalta tunnu...

Vierailija
28/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt jokin uhka meille tavallisille lörppätisseille, jos joku haluaa laitattaa silikonit, kun niin kauheasti hyökkäillään vastaan?

Itselläni ei ole eikä tule - vähintäänkin tarpeeksi isot ovat omasta takaa, mutta ei minua haittaa, jos joku ne haluaa.  Ja kuten tässä muutama on jo vienosti yrittänytkin sanoa, ei niiden aina tarvitse kurpitsan kokoiset olla.  Veikkaan että suurimmalle osalle laitetaan niin maltillisen kokoiset, ettei raivokkainkaan av-mamma älyä ne nähdessään kiihtyä.

Vierailija
29/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt asiaa jo melkein 10-vuotta. Nyt olen lapseni imettänyt, joten hetki tuntuu oikealta. Itsekin mietin tuota tuntoasiaa. Luotan siihen, etei tunto nännejen alueelta häviä, toivottavasti ei!! Sitten kyllä saattaa kaduttaa. Lääkäri kyllä vakuutteli, ettei katoa, kun haava tulee rintojen alle. Se alua saattaa olla tunnoton jonkin aikaa kuulemma. ap

Vierailija
30/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:30"]

En malta odottaa. 

[/quote]

ikävää, että haluat kestää kipuja leikkausalueella pitkään ja joudut pitämään tukiliivejä kuukausia, leikkausarvetki kestää pitkää parantua, entä jos leikkaus arvet tulehtuu tai tulee muita ongelmia, joita joudut käydä korjailemassa? jos miettisit uudestaa onko sen arvoista? sitäpaitsi, silarit on nii last season juttu.

Vierailija
31/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi, silarit on nii last season juttu.

Kukahan tässä on nii last season juttu?

Vierailija
32/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin rintaimplantit noin puoli vuotta sitten. Olen lapseton, pieni ja hoikka ja sporttinen kolmekymppinen, jolle luoja soi pienet nypykät rintojen tilalle. Elin niiden kanssa parikymmentä vuotta, kunnes päätin tuntea itseni vihdoin naiselliseksi. Olen äärettömän tyytyväinen päätökseeni. Minulle laitettiin melko pienet implantit, mutta juuri sellaiset kuin niiden olisi aina pitänyt olla vartalooni nähden. Mitään ongelmia ei ole ollut, arvet parantuneet hyvin, nänneissä täysin tunto tallella ja kohentuneen itsetunnon myötä seksielämä parantunut huomattavasti ;) Jos tällaisella operaatiolla (jonka itse omasta pussistaan maksaa) saadaan korjattua itsetunto-ongelmia niin miksi välttämättä olisi parempi mennä jonkun terapeutin puheille yhteiskunnan piikkiin? Minun operaatio tehtiin suomessa ja lääkäri oli erittäin ammattitaitoinen. En ymmärrä mitkä miehet (ja naisetkin) täällä keskustelupalstoilla on aina äänessä huutelemassa, arvostelemassa ja kirjoittelemassa pahaa silikoneista ja naisista, jotka ovat ne hankkineet? mutta jokainen mies kuka on uudet rintani nähnyt on pitänyt näkemästään ja arvostanut valintaani :) Minusta on hienoa, että joku toinen on ylpeä pienistä rinnoistaan ja toinen taas isoista, aidoista tai tuunailluista, mutta eikö tärkeintä ja seksikkäintä kuitenkin ole että on itse tyytyväinen itseensä! Summa summarum, tsemppiä alkuperäiselle kirjoittajalle! Älä välitä muiden mielipiteistä :)

Vierailija
33/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:15"]

Mahtaako kannattaa riskit kasvavat kolminkertaiseksi: http://www.iltalehti.fi/terveys/2015080720145985_tr.shtml

[/quote]

"Tutkijat uskovat, että silikonirinnat hankkivilla naisilla on muita enemmän psykiatrisia häiriöitä ja heikko itsetunto tai ongelmia kehonkuvan kanssa."

Silikonirinnat hankkivien joukossa on enemmän psykiatrisia häiriöitä, mutta itse operaatio ei aiheuta niitä häiriöitä. Korrelaatio ja kausaliteetti 101.

Vierailija
34/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:15"]

[/quote]

"Tutkijat uskovat, että silikonirinnat hankkivilla naisilla on muita enemmän psykiatrisia häiriöitä ja heikko itsetunto tai ongelmia kehonkuvan kanssa."

Silikonirinnat hankkivien joukossa on enemmän psykiatrisia häiriöitä, mutta itse operaatio ei aiheuta niitä häiriöitä. Korrelaatio ja kausaliteetti 101.

Vierailija
35/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:00"]Minulle laitettiin rintaimplantit noin puoli vuotta sitten. Olen lapseton, pieni ja hoikka ja sporttinen kolmekymppinen, jolle luoja soi pienet nypykät rintojen tilalle. Elin niiden kanssa parikymmentä vuotta, kunnes päätin tuntea itseni vihdoin naiselliseksi. Olen äärettömän tyytyväinen päätökseeni. Minulle laitettiin melko pienet implantit, mutta juuri sellaiset kuin niiden olisi aina pitänyt olla vartalooni nähden. Mitään ongelmia ei ole ollut, arvet parantuneet hyvin, nänneissä täysin tunto tallella ja kohentuneen itsetunnon myötä seksielämä parantunut huomattavasti ;) Jos tällaisella operaatiolla (jonka itse omasta pussistaan maksaa) saadaan korjattua itsetunto-ongelmia niin miksi välttämättä olisi parempi mennä jonkun terapeutin puheille yhteiskunnan piikkiin? Minun operaatio tehtiin suomessa ja lääkäri oli erittäin ammattitaitoinen. En ymmärrä mitkä miehet (ja naisetkin) täällä keskustelupalstoilla on aina äänessä huutelemassa, arvostelemassa ja kirjoittelemassa pahaa silikoneista ja naisista, jotka ovat ne hankkineet? mutta jokainen mies kuka on uudet rintani nähnyt on pitänyt näkemästään ja arvostanut valintaani :) Minusta on hienoa, että joku toinen on ylpeä pienistä rinnoistaan ja toinen taas isoista, aidoista tai tuunailluista, mutta eikö tärkeintä ja seksikkäintä kuitenkin ole että on itse tyytyväinen itseensä! Summa summarum, tsemppiä alkuperäiselle kirjoittajalle! Älä välitä muiden mielipiteistä :)
[/quote]

No rinnat suurentuu kun ei ole niin laiha ja raskauden myötä.

Vierailija
36/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Näin kerran liikuntapaikassa silikonibimbon. Kyllä sen heti erottaa.

Vierailija
37/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin mielelläni pienennysleikkaukseen. Kupista E kuppiin B olisi just hyvä. Näistä isommista ei ole mitään iloa, pelkästään riesaa mm. niskavaivoja. 

Suuria rintoja haikailevat eivät tiedä mitä toivovat. 

Vierailija
38/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:49"]Olen miettinyt asiaa jo melkein 10-vuotta. Nyt olen lapseni imettänyt, joten hetki tuntuu oikealta. Itsekin mietin tuota tuntoasiaa. Luotan siihen, etei tunto nännejen alueelta häviä, toivottavasti ei!! Sitten kyllä saattaa kaduttaa. Lääkäri kyllä vakuutteli, ettei katoa, kun haava tulee rintojen alle. Se alua saattaa olla tunnoton jonkin aikaa kuulemma. ap
[/quote]
Mukavan esimerkin annat lapsellesi, varsinkin jos on tyttö. Yllätyin tosin positiivisesti kun täältä löytyikin näin paljon turhien paskaleikkausten vastustajia.
-N20

Vierailija
39/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat ämmät valittaa.

Mä ihmettelen miksi myös sellaiset ovat silareita vastaan, joilla itsellään on kunnolliset rinnat? Onko kyse siitä ettei haluta muille kuin itselle mitään hyvää.

Mun "rinnat" oli tuota kokoa kuin tällä kuvan naisellahttp://mur.galleria.fi/kuvat/Portraits/20110914-160742.jpg (mutta en ole naamasta noin kaunis). 

Vierailija
40/93 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:22"]Katkerat ämmät valittaa.

Mä ihmettelen miksi myös sellaiset ovat silareita vastaan, joilla itsellään on kunnolliset rinnat? Onko kyse siitä ettei haluta muille kuin itselle mitään hyvää.

Mun "rinnat" oli tuota kokoa kuin tällä kuvan naisellahttp://mur.galleria.fi/kuvat/Portraits/20110914-160742.jpg (mutta en ole naamasta noin kaunis). 
[/quote]
Ihanko oikeasti joku vielä käyttää tota katkeruus/kateellisuus-korttia..... No ainakin paljastit bimboutesi heti ekassa lauseessa, olisin paljon mieluummin toi kuvan lautatissi kuin sunlaisesi tyhjäpää. :D