Menen kahden viikon päästä laittamaan silarit.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:22"]Katkerat ämmät valittaa. Mä ihmettelen miksi myös sellaiset ovat silareita vastaan, joilla itsellään on kunnolliset rinnat? Onko kyse siitä ettei haluta muille kuin itselle mitään hyvää. Mun "rinnat" oli tuota kokoa kuin tällä kuvan naisellahttp://mur.galleria.fi/kuvat/Portraits/20110914-160742.jpg (mutta en ole naamasta noin kaunis). [/quote] Ihanko oikeasti joku vielä käyttää tota katkeruus/kateellisuus-korttia..... No ainakin paljastit bimboutesi heti ekassa lauseessa, olisin paljon mieluummin toi kuvan lautatissi kuin sunlaisesi tyhjäpää. :D
[/quote]
Mene jo ottamaan ne lääkkeet.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:11"]
Minä menisin mielelläni pienennysleikkaukseen. Kupista E kuppiin B olisi just hyvä. Näistä isommista ei ole mitään iloa, pelkästään riesaa mm. niskavaivoja.
Suuria rintoja haikailevat eivät tiedä mitä toivovat.
[/quote]
Minun kuppikokoni on vain DD (suurentunut aikuisiällä C-kupista, vaikkei ylipainoa olekaan). Jos joskus jonkinlaisen rintaoperaation teettäisin, niin pienennyttäisin A- tai B-kuppiin. Olisi ihanaa, kun ei tarvisi välttämättä rintaliivejä ollenkaan, rahaakin säästyisi. Näköjään se ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen. :D
Ap:lle onnea operaatioon! Toivottavasti ei tule mitään isompia komplikaatioita.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:22"]Katkerat ämmät valittaa. Mä ihmettelen miksi myös sellaiset ovat silareita vastaan, joilla itsellään on kunnolliset rinnat? Onko kyse siitä ettei haluta muille kuin itselle mitään hyvää. Mun "rinnat" oli tuota kokoa kuin tällä kuvan naisellahttp://mur.galleria.fi/kuvat/Portraits/20110914-160742.jpg (mutta en ole naamasta noin kaunis). [/quote] Ihanko oikeasti joku vielä käyttää tota katkeruus/kateellisuus-korttia..... No ainakin paljastit bimboutesi heti ekassa lauseessa, olisin paljon mieluummin toi kuvan lautatissi kuin sunlaisesi tyhjäpää. :D
[/quote]
Mene jo ottamaan ne lääkkeet.
[/quote]
Ainakaan mun itsetunto ei perustu kumitisseihin.
Miksi se on joillekin niin kova paikka, jos joku täysin tuntematon ihminen ne silikonit haluaa laittaa? En ymmärrä. Eikös jokainen saa tehdä kropalleen mitä haluaa? Toiset syö itsensä vaarallisen ylipainoiseksi, toiset polttaa tupakkaa. Onhan leikkaus aina riski, niin on myös tupakointi ja lihominen. Jospa jokainen huolehtisi vain omista asioistaan, eikä keskittyisi muiden valintojen moralisointiin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:22"]
Katkerat ämmät valittaa.
Mä ihmettelen miksi myös sellaiset ovat silareita vastaan, joilla itsellään on kunnolliset rinnat? Onko kyse siitä ettei haluta muille kuin itselle mitään hyvää.
Mun "rinnat" oli tuota kokoa kuin tällä kuvan naisellahttp://mur.galleria.fi/kuvat/Portraits/20110914-160742.jpg (mutta en ole naamasta noin kaunis).
[/quote]
Oi, ihanat! Mulle kelpaisi tuollainen rintavarustus oikein hyvin. Näin me ihmiset olemme erilaisia, ja harmittavan harvoin tyytyväisiä itseemme.
45
Minäkin olen menossa laittamaan silarit. Mulla on painonvaihtelun, raskauksien ja imetyksen jäljeltä eriparia olevat riipparit, joissa ylimääräistä nahkaa on ihan älyttömästi. Mitkään rintsikat tai bikinit ei näytä hyvältä/kehtaa edes pitää, kun sitä ihoa on makkaralla pursuten kupeista ulos.
Otan silikonit ja kohotuksen. Otan omaa kokoani C ja pisaramalliset. mahdollisimman luonnolliset, ja minusta kauniit. En malta myöskään odottaa. Lopulta voin ostella alusvaatteita ilman stressiä, voin katsella ihania bikineitä, pitää ihania olkaimettomia toppeja ja mekkoja kun ei tarvita urheilurinsikoita pitämään riippareita paikoillaan. Voin vaikka kesällä kulkea ilman rintsikoita jos haluan, Ihanaa!
Jotkut ottaa miesten takii silareita, noloo olla noin riippuvainen miehistä. Ja kun ne miehet ei ees pidä seksikkäin silareita, voi voi... :D
Oletko nyt ap ihan varma? Itse en uskaltautuisi turhaan leikkaukseen. Ajattele, jos jotain meneekin pieleen ja joudut ehkä kärsimään koko loppuikäsi turhan leikkauksen komplikaatioista :(
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:43"]Jotkut ottaa miesten takii silareita, noloo olla noin riippuvainen miehistä. Ja kun ne miehet ei ees pidä seksikkäin silareita, voi voi... :D
[/quote]
Miehet pitää seksikkäänä hyvää itsetuntoa. Jos ihminen kokee itsensä kauniiksi silareissa niin silloin taatusti tuo ihminen on miehen mielestä seksikäs.
Oliskohan huono itsetunto syy itsemurhiin?
Pitäisi tutkia laajemmin. Onko kakilla jotka tuntevat itsensä "rumaksi" kohonnut itsemurhariski?
Jos on vaikkapa hyvät tissit, mutta helvetin iso nenä tai kroppa täynnä raskausarpia.
No onneksi en ole tajunnut tuota, että miesten takia otetaan. Tosin en kaipaa tissituijottelua, mutta joku voi sitä tarvita. Olisin varmaan ihan järkky jos olis isot.
Onneksi en ole tajunnut aikaisemmin, että olen jäänyt tissituijotuksesta paitsi...
Miksihän mun tuttu joka on lauta on miesmagneetti ja sen tytärkin? Tulikohan miehet sitten täysin hulluiksi jos niillä olis vielä rinnatkin? Ne vaan jotenkin sädehtii?!
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:56"]
No onneksi en ole tajunnut tuota, että miesten takia otetaan. Tosin en kaipaa tissituijottelua, mutta joku voi sitä tarvita. Olisin varmaan ihan järkky jos olis isot. Onneksi en ole tajunnut aikaisemmin, että olen jäänyt tissituijotuksesta paitsi... Miksihän mun tuttu joka on lauta on miesmagneetti ja sen tytärkin? Tulikohan miehet sitten täysin hulluiksi jos niillä olis vielä rinnatkin? Ne vaan jotenkin sädehtii?!
[/quote]
No miksi niitä silareita sitten otetaan jos ei miesten takia? Ja turha jankuttaa, että kukaan niitä ottaisi oman itsensä vuoksi. Jos olisit yksin maailmassa, ottaisitko silloin kumitissit? Niinpä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:56"]Hyi, onko kiva kun kaikki pitävät bimbona sen jälkeen? Vaikka ehkä pitävätkin jo.
[/quote]
Jos ap haluaa silarit niin mitä väliä mitä muut ajattelee? Onnea leikkaukseen!
Oothan tarkkaan miettinyt että kenelle menet? Netissä paljon juttuja huonoista lääkäreistä, rumia lopputuloksia jne.
Eli kannattaa nyt ainakin googlettaa lääkäri
Silarit saatuasi voit sitten poikaystävän luo mennessä trallatella, että "kumipallona luokses pompin".
Miksi kaikki on heti tuomitsemassa ja mustamaalaamassa? Silikonirintoja on olemassa erilaisia, ei ne automaattisesti ole DD-kupin ilmapallot. on myös pienempiä ja luonnollisen näköisiä.....
ap kuinka kauan olet harkinnut ja miksi haluat silarit:)
Silikonitissejä laitetaan rintasyövän vuoksi rintansa menettäneille. Ovatko hekin "kumipallotissejä"? Syy on eri, mutta lopputulos sama.
Kiva että saat kauniit rinnat. Yleensä kauneusleikkauksia eniten kritisoivat ne, joilla ei ole siihen varaa. Ymmärrän sen, mutta kateus kuulostaa aina ikävältä. Lisäksi jos kaunis nainen menee johonkin operaatioon, saatetaan kokea epäreiluksi jo ennestään kauniin naisen lisäkaunistuminen. Näin se taitaa usein olla.