Kissamiehet on seksikkäitä
Eläimiä ja varsinkin kissoja rakastavat miehet ovat vieneet tämän naisen sydämen totaalisesti:) Kertoo mielestäni paljon ihmisestä, kuinka suhtautuu suht puolustuskyvyttömiin eläviin, lapset mukaan lukien. Ihana katsoa, kun iso mies silittelee ja höpöttelee kisulle, joka puskee onnessaan silityksiä ja rapsutuksia vastaan. Pus:)
Kommentit (16)
Aivan. Mulla ei montaa kriteeriä ihmisten suhteen ole, mutta eläinten ystävä täytyy olla. Minun mieheni on kissahöperö ja on ihana katsella vierestä kun hän hellii kissaamme ja juttelee sille lempeästi.
Eli jos antaa puliukolle kissan, niin heti on naiset kimpussa? Nyt vain levittelemään kisuja ja kohta on miesten syrjäytyminen nujerrettu.
Tykkään kaikista eläimistä. Vähän loukkaantuisin jos minua kutsuttaisiin kissamieheksi. Vaikka kissat niin mukavia ovatkin niin koirat > kissat.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 04:17"]Tykkään kaikista eläimistä. Vähän loukkaantuisin jos minua kutsuttaisiin kissamieheksi. Vaikka kissat niin mukavia ovatkin niin koirat > kissat.
[/quote]
Mäkin olen koiraihminen. :) t.n
Minä tykkään mm. kissoista ja koirista ja aina lässytän niille kovasti ja silittelen mutta enpä vielä ole naista saanut keski-ikään mennessä vaikka en ole edes ruma :( Joten ei taida pitää paikkaansa tuokaan että eläimiä rakastava mies saa naisia.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 04:11"]
Eli jos antaa puliukolle kissan, niin heti on naiset kimpussa? Nyt vain levittelemään kisuja ja kohta on miesten syrjäytyminen nujerrettu.
[/quote]
Siis nyt oli puhe aidoista tunteista eläimiä kohtaan. Feikkaus, että pitää eläimistä on raukkamaisen ihmisen pohjanoteeraus.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 04:21"]Minä tykkään mm. kissoista ja koirista ja aina lässytän niille kovasti ja silittelen mutta enpä vielä ole naista saanut keski-ikään mennessä vaikka en ole edes ruma :( Joten ei taida pitää paikkaansa tuokaan että eläimiä rakastava mies saa naisia.
[/quote]
No höh. :( Olet ilmeisesti ujo, eikä naiset ole saaneet tietää sun eläinrakkaudesta
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 04:21"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 04:11"]
[/quote]
Siis nyt oli puhe aidoista tunteista eläimiä kohtaan. Feikkaus, että pitää eläimistä on raukkamaisen ihmisen pohjanoteeraus.
[/quote]
Miksi puliukko ei voi pitää eläimistä? Omituinen väite.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 04:17"]
Tykkään kaikista eläimistä. Vähän loukkaantuisin jos minua kutsuttaisiin kissamieheksi. Vaikka kissat niin mukavia ovatkin niin koirat > kissat.
[/quote]
Miten ihmeessä voit loukkaantua siitä, että pidät jostakin eläinlajista?! Uskallatko elämässäsi tehdä mitään, mikä ei ole valtavirran hyväksyttävissä? Nyt ryhtiä! Mitään normaaleja asioita ei pidä hävetä!Omaa tietä pitää uskaltaa kulkea.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 04:11"]Eli jos antaa puliukolle kissan, niin heti on naiset kimpussa? Nyt vain levittelemään kisuja ja kohta on miesten syrjäytyminen nujerrettu.
[/quote]
Nooh... Melkein tohon verrattava juttu on kyllä se, kun näin miesasiamies Laasosen poseeraavan kissa sylissään...
Annoin paljon anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:23"]
Oi, mistä löytäisin kissamiehen?
[/quote]
Täällä ois yks. Ei kyllä ole nyt lemmikkiä itsellä mutta kissa ois tarkoitus jossain vaiheessa hankkia. Kiva kun samassa kaupungissa asuu sukulaisia joilla on kissoja :) M21
Ihanaa, asia on juuri näin. Real men are kind to animals ♡.♡