Fetissi naisten jalkoihin liittyen
Onko paha juttu tällainen jalka/korkokenkäfetissi? Onko miehillänne kellään tälläistä? Miten suhtautuisitte jos mies haluaisi nuolla jalkojanne/korjojanne?
M31
Kommentit (15)
Olen kutitusherkkä jalkapohjista, joten enpä tiedä :)
Mikäs siinä jos mies tykkää antaa kaikkien kukkien kukkia ei nyt ehkä heti ekana kannata ottaa varpaita suuhun kerro ensin mieltymyksistäsi ko. Naiselle tuskin pahastuu :)
Kyllä mulle tollanen mies kelpais, enemmän ku mielellään :)
Mulla on kynsisientä isovarpaassa (tullut uimahallista), imetkö sen pois? ♡
Saispa jotain hyväilyjä mieheltä joskus. Muuta kuin pusu ja kulli sisään..
Minulla on ihan selkeä jalkafetissi. En tiedä oikein mitään seksikkäämpää kuin naisen sirot nilkat ja pienet jalat. En jaksa paljon häpeillä, taitaa olla yleisin fetissi. Asiaan ei liity mitään ihmeellisen pervoa, minusta vain pienijalkaiset naiset ovat seksikkäitä.
Tosin naisissa on kyllä aika monta muutakin ominaisuutta, jotka tekevät heistä seksikkäitä. Kuten pienet kädet, hoidetut kynnet, hiukset ja se että he ovat vähän positiivisesti "sekaisin". Jokin aivan älytön juttu voi naisen selittämänä kuulostaa aivan loogiselta. Se on tavattoman ihanaa kun jokin järjenvastainen asia, selitetään kirkkain silmin täysin (miehen)logiikan vastaisesti. Ei siinä auta kuin tunnustaa että noinhan toi sitten menee.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 01:23"]Saako susta sellaisen orjan?
[/quote]minusta saa!
Ei ap mutta orjan musta sais ;)
Itsellä mieltymys naisten sääriin ja jalkoihin. Etenkin kun on sukkikset jalassa.
Todella heikkona ja vietävissä silloin. Voisin hyväillä sekä suudella vaikka miten paljon.
Moni nainen ei taida ymmärtää käyttää hyväkseen sellaista tilaisuutta.
Tokkopa olen yksin asian kanssa :)
-m40
hyi vittu. sairas pervo!1