Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoin ja urheilen paljon - kompensoiko toisiaan?

Vierailija
01.09.2015 |

Auttaako runsas urheilu tupakan mahdollisiin terveyshaittoihin ollenkaan? Poltan alle puoli askia päivässä. Oon polttanut 8 vuotta. Toistaiseksi en hengästy helpolla jne. Mietin vain.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei auta, lopeta! :-)

Vierailija
2/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. Tosin poltan 1-3 tupakkaa päivässä. Urheilen siis päivittäin niin että hengöstyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 00:25"]No ei auta, lopeta! :-)
[/quote]

Laita lähde ;-) ap

Vierailija
4/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jo puolikkaasta askista pitäis kertyä tervaa putkistoon. Jossei nyt hirveesti huononna hapenottoa, niin ainakin limaa jää... onneksi harvemmin polttelen mutta vähäkin aina kyrsii.

Vierailija
5/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15min reipasta kävelyä kompensoi yhden savukkeen haitat.

Vierailija
6/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 03:06"]

15min reipasta kävelyä kompensoi yhden savukkeen haitat.

[/quote]

Kuinka kauan pitää istua saunassa, että se kompensoi yhden kumittoman panon haitat?

Vierailija
7/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakassa on useita kemiallisia aineita, jotka vaikuttavat eri asioihin. Liikunta voi siis estää jonkin haitan syntymistä, mutta ei tietenkään kaikkia. Joten käännänpä ajettelusi toisinpäin eli itse asiassa se tupakanpoltto haittaa sitä liikuntasuoritusta.

Tupakka myös altistaa monille sairauksille, jotka voivat sitten haitata sitä liikkumista lisää, mm. syöpä, reuma, jännetulehdukset, yms.

Liikuntaa ei siis kannata lopettaa, mutta paras oli vaan lopettaa se tupakanpoltto ja mennä tutkimuksiin. Sitten saat mielenrauhan, eikä sun tarvitse kysellä tämmöisiä juttuja AV:ltä.

Vierailija
8/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu jos wannabe-mäkihyppääjä Kalle Keiturista voi mitään päätellä, niin vitulleen menee vähäkin urheilijaksi yrittäminen, jos käryttää. Toi heppu sattumoisin oli samassa liiketalouden ryhmässä tossa takavuosina, joten tiedän mistä puhun. Siellä se körssiä veti tauoilla. Aina sitten ollukin joukkueen heikoin lenkki, kun sattu joukkuekisaan valituksi. Moniko teistä edes on kuullut nimen Kalle Keituri??

Vierailija
9/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kova panomies kuulma.

Vierailija
10/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 03:37"]Minä. Kova panomies kuulma.
[/quote]
Ai viittaatko Keituriin?? Älä nyt nauruun tapa sentään - se nussii jotain saksalaismuijaa.