Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tunnetko itsesi seksikkääksi korkokengissä?

Vierailija
31.08.2015 |

Minä tunnen. Huomaa taas eron kun käytti koko kesän tennareita ja tänään laitoin kiilakorkokenkäni ja tunsin itseni niin seksikkääksi että melkein kiihotuin itsestäni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Mulla tuo menee päinvastoin, kesällä käytän paljon enemmän korkoja, talvella usein maihareita yms. Senkin takia, että kesällä mulla on aina hame tai mekko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tunnen oloni kömpelöksi ja epämukavaksi.

Vierailija
4/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, mutta en kyllä kiilakorkokengissä ja sillä edellytyksellä että korkkarit ovat hyvät jalassa, jos puristavat ja kalvavat tunnen itseni halvaksi.

Vierailija
5/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kylla seksikkyyteen sita vertaisi. itsevarmuuteen ja voimallisuuteen(onko sana? toivottavasti tiedatte mita tarkoitan)  kuitenkin. rakastan korkoja. olen melkein aina koroissa. menin lapsen urheilupaivaan kiilakoroissa. osaan juosta lujaa koroissa. jos korko queen tarvitaan.. se olen mina....

Vierailija
6/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tunnen itseni kauniiksi, naiselliseksi ja ylvääksi. Kiilakorkokengät on pelkästään kammottavat, enkä edes lue niitä korkokengiksi. Vähintään 10 cm pitää olla korkoa ja kapea korko.

Vierailija
7/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa viela. zaran harmaat  nilkkuribootsit ja palmroosin mustat nahanilkkurit harvoit pois jaloistani. oli kesa tai talvi. 

Vierailija
8/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja en. Seksikäs olo joo, mutta piirun verran pitkä olo tulee kun laittaa kunnon korot. Onhan ne kilometrisääret ihan kivat kai :D

Vierailija
9/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän toisinaan talvisin 5cm:n korkoisia talvikenkiä ja tunnen itseni vain pitkäksi. Olen siis ilman korkoa 171,5cm. Ihastukseni mies jäi lyhyemmäksi kun käytin noita kenkiä, joten lopetin käyttämisen hänen seurassaan. :D

Vierailija
10/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:08"]En. Tunnen itseni kauniiksi, naiselliseksi ja ylvääksi. Kiilakorkokengät on pelkästään kammottavat, enkä edes lue niitä korkokengiksi. Vähintään 10 cm pitää olla korkoa ja kapea korko.
[/quote]

Musta kiilakorot on ihania ja sopivat mulle, ex ainakin tykkäsi kun oli mukana kenkäostoksilla kun ostin useammatkin kiilat. On jokunen nainenkin tullu t kadulla kehumaan kenkiäni! Nimenomaan kiiloja. Ap

Vierailija
11/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:14"]Käytän toisinaan talvisin 5cm:n korkoisia talvikenkiä ja tunnen itseni vain pitkäksi. Olen siis ilman korkoa 171,5cm. Ihastukseni mies jäi lyhyemmäksi kun käytin noita kenkiä, joten lopetin käyttämisen hänen seurassaan. :D
[/quote]
Siis selvennykseksi: ihastukseni, mies

Vierailija
12/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikeastaan. Lähinnä sen takia, koska kävellessäni korkokengillä näytän lähinnä bodarimieheltä jolla on paskat housussa.

Vierailija
13/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Mulla on koroissa vähän itsekorostunut, kömpelö ja epäsuhtainen olo. Olen lyhyt, johtunee siitä. En kai halua olla "korkeammalla". Nykyään käytän oikeastaan vain matalia kenkiä, baarissa ja juhlissakin.

Vierailija
14/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Aika honkkelomaista se meno monilla on korkkareiden kera. Eikä ne edes sovi mun tyyliin enkä pidä sentyyppisestä pukeutumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi