Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin väheneminen parisuhteessa

Vierailija
31.08.2015 |

Olemme nuori, reilu parikymppinen pari ja parisuhdetta on takana vajaa vuosi. Suhteen alussa harrastettiin seksiä vähintään 4 kertaa viikossa. Nyt viimeisen parin kuukauden aikana olen huomannut, että seksin määrä on vähentynyt radikaalisti. Olen tehnyt aloitteita, mutta mies on torjunut vedoten väsymykseen tms. Seksiä on tällä hetkellä keskimäärin 2 kertaa viikossa ja aina silloin, kun miestä haluttaa. 

Nostin asian eilen esille ja sanoin, että en ole valmis luopumaan seksielämästäni 21-vuotiaana. Mies loukkaantui verisesti ja sanoi, että 1-2 kertaa viikossa on ihan normaali määrä. Mun mielestä se on todella vähän ja kateellisena kuuntelen kavereiden tarinoita. Olen hyvin seksuaalinen ihminen ja pari kertaa on käynyt jo mielessä, että haluanko elää suhteessa missä seksi ei näytä toimivan/sitä ei ole riittävästi.

Olen hoikka, isorintainen ja hyvännäköinen ja tiedän ulkoisesti miellyttäväni poikaystävääni. Tuntuu silti pahalta, ettei hän nähtävästi halua mua enää samalla tavalla kuin ennen. Kaikilla on varmaan tullut vastaavanlainen tilanne eteen parisuhteessa, mutta miten ootte selvinneet siitä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vanhoja ja olleet naimisissa vasta noin 10 v. Joo toki ymmärtää. 

Vierailija
42/51 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:11"]

Kyllä on perää tuossakin asiassa, kun joku kirjoitti, että pitäisi elämässä olla muutakin sisältöä kuin naminen.

Minulla oli tuollainen tilanne, että panetti ja panetti kaiken aikaa kun olin työttömänä. Nyt jälkeenpäin käsitän, että se johtui vain tuosta elämän tyhjiöstä, kun ei sitä työtäkään ollut. Turhautti. Mistään ei saanut nautintoa, kun ei ollut rahaa, että olisi voinut jotakin harrastaa.

Nyt olen taas töissä, onneksi. Katse on kääntynyt omasta navasta ulospäin ja tunnen eläväni. Rakastelumme on "normalisoitunut", eli molemmilla täyttyy tarpeen ja tarjonnan laki.

Mutta eihän tämä niin yksinkertaista ole. Jos ei ole esim. töitä tai muuta sisältöä, niin en moiti heitä, jotka tästä syystä haluavat läheisyyttä enemmän .

[/quote]

Höpön löpöä. Eniten tekee mieli kun kaikki on kunnossa, elämä on mielekästä, sopivan kiireistä ja ihanaa. Mitä enemmän vielä harrastan liikuntaa, niin sitä viriilimpi olen. Seksi ja rakkaus on muutenkin parhaat asiat elämässä ja niistä saa vielä lisää energiaa ja voimaa mielekkääseen arkeen. Nimim. pari koiraa, paljon harrastuksia, opiskelen, käyn töissä, hoidan parisuhdettani, piirrän/maalaan, kokkaan joka päivä ja harrastan vaihtelevanrailakasta seksiä ihanan mieheni kanssa 3-5krt viikossa vähintäänkin.

[/quote]

Höpön löpöä :) Pitääkö kaikki tuoda julki mitä harrastaa, kyllä on PROVON maku. Ei viitsi enää ottaa kantaa. Joku nyt sekoilee tällä palstalla ja kyttää koko ajan mitä muut kirjoittelee ja posket punasina kirjoittelee juttujaan ollen puolustuskannalla seksielämästään.

Taitaa olla vähän muuta.....

Mulla on hyvä seksielämä ja elämä muutenkin . Ei tarvi täällä selitellä. Ei olisi kyllä aikaakaan täällä ihmetellä ja kirjoitella omia asioitaan. 

Joo taitaa olla kyseisellä henkilöllä jolla on koiria oliko kissojakin, harrastuksia töitä ym ym ym seksiä kymmeniä kertoja viikossa.

Ihmettelen vain nyt sitä miten hän ehtii täällä kirjoitella jokaisen kommentin jälkeen jotakin.

PROVO on.  Hehe. :=)  Harrastus tämäkin kirjoittelu joillekin.

;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihi niin on

Vierailija
44/51 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:11"]

Kyllä on perää tuossakin asiassa, kun joku kirjoitti, että pitäisi elämässä olla muutakin sisältöä kuin naminen.

Minulla oli tuollainen tilanne, että panetti ja panetti kaiken aikaa kun olin työttömänä. Nyt jälkeenpäin käsitän, että se johtui vain tuosta elämän tyhjiöstä, kun ei sitä työtäkään ollut. Turhautti. Mistään ei saanut nautintoa, kun ei ollut rahaa, että olisi voinut jotakin harrastaa.

Nyt olen taas töissä, onneksi. Katse on kääntynyt omasta navasta ulospäin ja tunnen eläväni. Rakastelumme on "normalisoitunut", eli molemmilla täyttyy tarpeen ja tarjonnan laki.

Mutta eihän tämä niin yksinkertaista ole. Jos ei ole esim. töitä tai muuta sisältöä, niin en moiti heitä, jotka tästä syystä haluavat läheisyyttä enemmän .

[/quote]

Höpön löpöä. Eniten tekee mieli kun kaikki on kunnossa, elämä on mielekästä, sopivan kiireistä ja ihanaa. Mitä enemmän vielä harrastan liikuntaa, niin sitä viriilimpi olen. Seksi ja rakkaus on muutenkin parhaat asiat elämässä ja niistä saa vielä lisää energiaa ja voimaa mielekkääseen arkeen. Nimim. pari koiraa, paljon harrastuksia, opiskelen, käyn töissä, hoidan parisuhdettani, piirrän/maalaan, kokkaan joka päivä ja harrastan vaihtelevanrailakasta seksiä ihanan mieheni kanssa 3-5krt viikossa vähintäänkin.

[/quote]

Höpön löpöä :) Pitääkö kaikki tuoda julki mitä harrastaa, kyllä on PROVON maku. Ei viitsi enää ottaa kantaa. Joku nyt sekoilee tällä palstalla ja kyttää koko ajan mitä muut kirjoittelee ja posket punasina kirjoittelee juttujaan ollen puolustuskannalla seksielämästään.

Taitaa olla vähän muuta.....

Mulla on hyvä seksielämä ja elämä muutenkin . Ei tarvi täällä selitellä. Ei olisi kyllä aikaakaan täällä ihmetellä ja kirjoitella omia asioitaan. 

Joo taitaa olla kyseisellä henkilöllä jolla on koiria oliko kissojakin, harrastuksia töitä ym ym ym seksiä kymmeniä kertoja viikossa.

Ihmettelen vain nyt sitä miten hän ehtii täällä kirjoitella jokaisen kommentin jälkeen jotakin.

PROVO on.  Hehe. :=)  Harrastus tämäkin kirjoittelu joillekin.

;)

[/quote]

Heh heh. Eilen kirjoitin viestin 28 tähän ketjuun tuon edellisen lisäksi. Nyt se foliohattu pois päästä! Ja iloista mieltä, hyvää fyysistä kuntoa ja onnellista elämää muillekin, niin alkaa se seksikin taas maistua!

Vierailija
45/51 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 30: Pyydän anteeksi sanavalintojani. Ne oli kirjoitettu kyynisyyden näkökulmasta. Seksiä Sinulla on kuitenkin kohtalaisen säännöllisesti, vaikka et ehkä niin usein saa kuin haluaisit.  Meillä taas on niin, että voi mennä pitkiäkin aikoja ilman minkäänlaista seksiä. Monesti tuntuu, että sekoan näitten halujeni kanssa.

Vierailija
46/51 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pyytää anteeksi? Mä en ainakaan. Höpöä tuo jauhatus naimiskerroista. Höhön löpöä. Keksikää jo joku uusi aihe niin voi ottaa kantaa. Tuo on jo NIIN kulunut aihe. Kivaahan seksi on, mutta se menettää merkityksen kun lukee noita PROVOJA.

Vierailija
47/51 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole ollenkaan kivaa. Tämä on PROVO.

Vierailija
48/51 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä harrastetaan seksiä 1-2krt päivässä, eikä se tunnu mitenkään oudolta. Emmekä pidä itseämme psykopaatteina. Meillä molemmilla melko liikunnantäyteinen elämä ja työt. Lapsia ei ole, se saattaa vaikuttaa? En vaan voi olla pitämättä näppejä erossa tuosta.

Vierailija
49/51 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meilläkin elokuussa kerran seksiä. En usko, että nyt syyskuussa on.

Vierailija
50/51 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel näitä "saan seksiä kerran viikossa, nyyh!". :D Meillä on ollu seksiä tänä VUONNA tasan 2 kertaa, en tiedä tuleeko kolmatta. Viime vuonna oli taukoa 5 kuukautta... Olen alistunut tilanteeseeni; mies ei halua, ilmeisesti masentunut. Kaikkeen tottuu, vaikka pitkään siinä menikin.

Vierailija
51/51 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuttua huttua. Mies meilläkin haluton, mut se on oma syytään; ei harrasta liikuntaa, syö roskaruokaa, juo limua ja on vaan kämpässä. Eihän siinä voi edes haluta, kun ei tee mitään ikinä. Laiska kun on. Ja työtön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi