ailo-koulutus. jäikö jollakin muullakin paikka saamatta?
Jos jäi, niin millä pohjakoulutuksella ja työkokemuksella? Työtön vai työssä? Jos pääsit, niin samat kysymykset.
Kommentit (8)
Miten selvisit haastattelusta? Olettaen, että sulla oli jo maisterin tutkinto. Ne ei mielellään ota, kun tietävät, ettei lueta tutkintoa loppuun, vaan ainoastaan puuttuvat opinnot.
tein kyllä koko tutkinnon, eli olen tuplamaisteri. Muutama kurssikaveri teki vain monialaiset ja anoi sitten kelpoisuustodistuksen, taisi maksaa satasen.
Teitkö kaikki opinnot? Että et saanut hyväksiluettua osaa? Mä en aio jaksaa enää sellaista. Opintoviikot/pisteet riittäisi nytkin kahteen maisterintutkintoon. Töitä ei vaan ole.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:29"]
Teitkö kaikki opinnot? Että et saanut hyväksiluettua osaa? Mä en aio jaksaa enää sellaista. Opintoviikot/pisteet riittäisi nytkin kahteen maisterintutkintoon. Töitä ei vaan ole.
[/quote]
tein monialaiset ja syventävät, kahden lukuvuoden paketti. Päivääkään en ole sen jälkeen ollut työttömänä, suosittelen siis :)
Tarkoitatko nyt tänä syksynä alkavaa koulutusta? Siinähän ei vielä ole edes valintakoetta ollut. Puhun nyt Rauman kokeesta, en tiedä järjestetäänkö muuallakin samaa koulutusta.
Jos et ole edes haastatteluun saanut kutsua, on sinulla varmaan ollut liian hyvä työllisyystilanne, veikkaisin.
kannattaa hakea suoraan OKL:ään ja sitä kautta hankkia pätevyys.
nimimerkillä niin minä tein