Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hilton TV1 nyt

Vierailija
31.08.2015 |

Nice, näitä mäkin elärän mun maksamalla verolla, kolmatta tonnia joka kuussa. Kivahan se on tietää, mihin raha menee.

Isot miehet kännissä riehumassa ja sekstaamassa pitkin poikin, koti niin saastainen kuin olis ikinä siivottu.....

Miten ihmisille ei synny parikymppiseksi päästessään edes alkeellisia "normaalielämän" taitoja?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Mira onkin aina ongelmanuoren nimi?

Vierailija
2/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita sekopäitä jaksa millään katsoa, on niin masentavaa koko touhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameita nuoria. Just sellaisia, joiden voi kuvitella ajelevan mopolla hyppyrimäen rinteessä ja laskevan mäkeä siinä.

Vierailija
4/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Paria Hilton..

Vierailija
5/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:43"]Luulin, että Paria Hilton..
[/quote]
Paris siis :)

Vierailija
6/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:39"]

Nice, näitä mäkin elärän mun maksamalla verolla, kolmatta tonnia joka kuussa. Kivahan se on tietää, mihin raha menee.

Isot miehet kännissä riehumassa ja sekstaamassa pitkin poikin, koti niin saastainen kuin olis ikinä siivottu.....

Miten ihmisille ei synny parikymppiseksi päästessään edes alkeellisia "normaalielämän" taitoja?

[/quote]

Jos ne ei oo ikinä nähny normaalielämää niin ei ne tiedä mitä se on..

Vierailija
7/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää nämä narkkaridokkarit, tuo velttoilu suorastaan raivostuttaa. Olen itse mielenterveysongelmainen ja tämän vuoksi eläkkeellä tälläkin hetkellä, mutta teen hitosti työtä sen eteen että voisin elää mahdollisimman normaalia arkea mieheni kanssa ja vielä joskus ehkä käydä töissäkin.

Vierailija
8/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiköhän sen kuiskien puhuvan sankarin tyttöystävä oikikseen koskaan?

Vierailija
9/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ihmisillä ei ole elämää. Ei mitään. Luusereita teidän silmissä. Tyhjyydessä omissa silmissään ja elävät pelkkää paskaa. Varmasti osin omaa saamattomuuttaan myös, mutta taustalla usein aika paljon muuta. Jos sinun suurin surusi on, että pieni osa verorahoistasi menee heidän päihteisiinsä, muuten sinulla asiat ok, niin vittu onnea. Miten ihmiset, joilla menee maailmassa kaikkein parhaiten, voivat olla niin saatanan julmia, ymmärtämättömiä, itsekkäitä ja vailla empatiaa?

Vierailija
10/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, mua ärsyttää kanssa! Tai siis sen takia, kun just sitten helposti useiden ihmisten ihmisten mielissä kaikki mt-ongelmaiset tai kuntoutettavat kategorisoituu noihin.

Vierailija
11/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti mitä luusereita, ei tommosta jaksa minuuttia pitempään katsoa.

Vierailija
12/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, on tuossa muutakin kuin vain ne huumerahat; miltä tuntuu asua tuollaisen narkkarin naapurissa? Olla sukulainen sellaiselle? Kuinka paljon terveydenhuoltoa ym. yksi tuollainen ihminen kuormittaa elämänsä aikana? Kuinka monta rikosta hän tekee aineiden takia tai aineissa?

Vierailija
13/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän näitä ihmisiä, heillä on kerta kaikkiaan ollut ns. paskat kortit elämässä, lapsuudenkoti ja vanhemmat ongelmaisia yms. Heille ns. normaalielämä on aivan vierasta, vastuunotto ja tulevaisuuden suunnittelu tuntuu helposti turhalta. Siis ymmärrän kyllä, mutta SILTI mua myös turhauttaa: että kun elämä ei oikeasti ole kellekään mitään velkaa, eikä elämältä saa mitään ilman että itse tekee. Elämä on epäreilua, siksi toivoisin että nuo ihmiset jaksaisivat yrittää: täyttää niitä Kelan lappuja, hakea työtoimintaan, sitoutua suunnittelemaan elämästään parempaa. Mutta kun ketään ei voi pakottaa, eikä kaikilla vaan ole voimavaroja siihen. Itsekään en totta vieköön ole saanut mitään helpolla (verrattuna joihinkin), olen sairastanut pahan masennuksen, käynyt terapiassa (jaksoin vaatia, käydä paperirumban jne.) ja saanut Kelalta kuntoutustukea opintoihini. Tiedän, että jos korttini olisivat olleet vielä paskemmat, en välttämättä olisi jaksanut. Turhautti muakin välillä, mutta jaksoin uskoa. Enkä ryypännyt pikavipeillä. Muakaan "ei aina napannut" mikään. Liekö sitten liian vaativa yliminä vai mikä sai minut yrittämään eikä antamaan periksi.

Valitettavasti sitten vaan ongelmat usein kasaantuu, tuo Mirakin on nyt raskaana?

Vierailija
14/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:53"]

Näillä ihmisillä ei ole elämää. Ei mitään. Luusereita teidän silmissä. Tyhjyydessä omissa silmissään ja elävät pelkkää paskaa. Varmasti osin omaa saamattomuuttaan myös, mutta taustalla usein aika paljon muuta. Jos sinun suurin surusi on, että pieni osa verorahoistasi menee heidän päihteisiinsä, muuten sinulla asiat ok, niin vittu onnea. Miten ihmiset, joilla menee maailmassa kaikkein parhaiten, voivat olla niin saatanan julmia, ymmärtämättömiä, itsekkäitä ja vailla empatiaa?

[/quote]

Elä narkin perheenjäsenenä niin tiedät. Vittu se muuten vituttaa ja pelottaa.

Vierailija
15/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tuon Miran kanssa samassa taloyhtiössä.

Vierailija
16/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:01"]

10, on tuossa muutakin kuin vain ne huumerahat; miltä tuntuu asua tuollaisen narkkarin naapurissa? Olla sukulainen sellaiselle? Kuinka paljon terveydenhuoltoa ym. yksi tuollainen ihminen kuormittaa elämänsä aikana? Kuinka monta rikosta hän tekee aineiden takia tai aineissa?

[/quote]

Hän ei elä tuossa maailmassa, jossa ajatellaan noita asioita. Kysymys on siitä, onko heillä oikeus elää vai ei - sinun mielestäsi? Ja jos on - miten heidän ongelmansa ratkaistaan? Se on kierre ja on aivan naiivia rueta viisastelemaan, että naapurustokin kärsii. No totta helvetissä kärsii, se kai on ilmiselvää. Jos asia olisi niin helppo ratkaista niin kai nämä kaikki jo olisivat iloisesti koulunpenkillä popsimassa parsaa ja vaikuttamassa myönteisesti yhteiskunnan kehitykseen?

Aina voi valittaa ja kertoa, ketä kaikkia mikäkin haittaa. Mutta ilman konkreettisia apua antavia ratkaisuehdotuksia se on ihan turhaa voivottelulässytystä.

-10

Vierailija
17/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten helvetissä tolla pitkätukkapipopäällä voi olla noin mukavan olone tyttöystävä?

Vierailija
18/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onks sulla mikä toi pesetatilanne tässä, itel vähä heikosti taateleita tässä. Oisko sulla heittää vähä toimintadollareita vittu" HAHAHAHAHAHAHAHAH tuo oli niin wt

Vierailija
19/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:53"]Näillä ihmisillä ei ole elämää. Ei mitään. Luusereita teidän silmissä. Tyhjyydessä omissa silmissään ja elävät pelkkää paskaa. Varmasti osin omaa saamattomuuttaan myös, mutta taustalla usein aika paljon muuta. Jos sinun suurin surusi on, että pieni osa verorahoistasi menee heidän päihteisiinsä, muuten sinulla asiat ok, niin vittu onnea. Miten ihmiset, joilla menee maailmassa kaikkein parhaiten, voivat olla niin saatanan julmia, ymmärtämättömiä, itsekkäitä ja vailla empatiaa?
[/quote]
Helppoahan se olis vaan uhriutua ja hukuttautua viinaan, syyttää menneisyyttä kaikesta pahasta olosta. Mä en vaan pysty siihen. Vaikka elämä on ollut kuinka paskaa, jaksan aina nousta ylös. Jos elämä ei ole mennyt niin kuin piti, miksei muuta asioita vaan jatkaa sitä surussa rypemistä? Mä en tunne katkeruutta mun menneisyydestä, koska ymmärrän että sitä ei voi enää muuttaa, vain nykyisyyteen ja tulevaisuuteen voi vaikuttaa. Oon antanut anteeksi kaikille hyväksikäyttäjille, nyt olen vastuussa omasta elämästäni.

Vierailija
20/22 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:06"]

Asun tuon Miran kanssa samassa taloyhtiössä.

[/quote]

no mitä sille kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä