Emätin kipeytyy juostessa?
Ongelmani tuli selväksi otsikossakin.
Eli tänään juoksulenkillä tunsin inhottavaa kipua emättimessä, joka heijastui munanjohtimiin asri. Joka askel sattui, jolloin jouduin hidastamaan kävelyyn ja sekin sattui kävellessäkin! :(
Saattaa kuulostaa provolta tai jonkun likaisen teinin päähänpistokselta "hauskuuttaa" mammojaa, mutta mua rupes oikeasti ahdistamaan, jos kyse onkin jostain vakavammasta :/
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:17"]Onko dildosi jo löytynyt?
[/quote]
Hehheh, olipas hauskaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:18"]Laskeuma?
[/quote]
Mainittakoon, että oon vielä neitsyt (17v).
Tein eilen kyllä salilla aika rankasti vatsalihasliikkeitä ja tänään ne oli hieman kipeitä, samoin takareidet ja pakarat kans. Voisko niillä olla jotain tekemistä asian kanssa..?
ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:18"]Laskeuma?
[/quote]
Mainittakoon, että oon vielä neitsyt (17v).
Tein eilen kyllä salilla aika rankasti vatsalihasliikkeitä ja tänään ne oli hieman kipeitä, samoin takareidet ja pakarat kans. Voisko niillä olla jotain tekemistä asian kanssa..?
ap
Kirjoitin kysymykseni ennen kuin näin viestisi nro 5. VOi johtua vatsalihasten tekemisestä. Odota pari päivää. Jos kipu jatkuu, kannattaa varmasti varata gyneaika.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:21"]Kirjoitin kysymykseni ennen kuin näin viestisi nro 5. VOi johtua vatsalihasten tekemisestä. Odota pari päivää. Jos kipu jatkuu, kannattaa varmasti varata gyneaika.
[/quote]
Joo, niin justiinsa.. Ei ne enää oo kipeät, mutta jouduin lenkin jälkeen kävelemään varoen, jottei sattuisi. Kotiin jaksoin pikkumatkan kevyellä hölkällä.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:22"]Pillusi kiristyy.
[/quote]
...
ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:25"]roikkuvittu ja se hölskähtelee ikävästi? Näyttää trikoissa ulospäin pieneltä perseeltä? Haju on karsea, tuuletus ei toimi?
[/quote]
Ei ole "roikkuvittua" (ja mitä se haittaa, vaikka oiski?) eikä mikään hölskähdellyt ikävästi. Trikoissa on vain yksi perse ulospäin nähtävissä - selän puolella eikä mikään haise..
ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:30"]
Mä voin tutkia ihan ilmatteeks.
[/quote]
Tuli mieleen se mauton printtit-paita: "En ole gynekologi, mutta voin vilkaista"
Se on jopa minusta oksettava, vaikka olen mies :D
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:30"]
Mä voin tutkia ihan ilmatteeks.
[/quote]
Tuli mieleen se mauton printtit-paita: "En ole gynekologi, mutta voin vilkaista"
Se on jopa minusta oksettava, vaikka olen mies :D
[/quote]
Hyi :'D
ap
Onko sulla muuten kipua alavatsalla? Onko kuukautiset kivuliaat? Mulla on endometrioosi ja se aiheuttaa tärinäkipua esim. Just juostessa mutta myös vaikkapa autossa jos ajetaan vaikka hiekkatiellä. Suosittelen gynellä käyntiä
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:38"]Lopeta köntsien vääntäminen pöksyyn, jos sontaa ajautuu vittuun olet kusessa.
[/quote]
Taitaa jonneilla olla hauskaa?
ap
Mulla vihloo munasarjat joskus ovulaation aikaan ja saattaa heijastua kipuna myös emättimeen. En itse harrasta juoksua, mutta voisin kuvitella että tärähtely ärsyttäisi muutenkin herkillä olevia elimiä.
Yritin googlettaa "vaginal pain while running" yms. mutta en tullut viisaammaksi.
-Mies 29v + 1v-
Onko dildosi jo löytynyt?