Miksi naiset haluaa vanhemman miehen?
Minun ikäiset naiset pitää mua kakarana ja ottavat enemmin sen kolmekymppise työssäkäyvän miehen. Uskon kuitenki että kyse on vain rahasta. Minä parikymppisenä opiskelija miehenä en voi tarjota luksus elämää naisille ja toi epäkypsyys on niille vain tekosyy.
M22
Kommentit (29)
Koska parikymppinen sälli noin keskimäärin on aika itsekäs, epävarma. Kolmilymppinen mies ei ole enää keskimäärin henkisesti kakara, suurin biletysvaihe on ohi, osaa ottaa naisensa paremmin huomioon, parrmpi rakastaja, kumppanina tasaisempi, rauhallisempi, luotettavampi, huomioonottavampi. Poikkeuksia toki on moöepiin suuntiin; on kypsiä parikymppisiä ja kolmikymppisiä jotka on ihsn henkisesti keskenkasvuisia.
Mieluumin yli 40- vuotias tasaantunut, perhekeskeinen ja rauhallisempaa elämää viettävä mies minulle, kiitos. En halua bilehilettä rinnalleni.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:40"]En tiedä lohduttaako tämä ap:ta, että parikymppisenä otin nelikymppisen miehen, vaikka olikin köyhä.
[/quote]
Sinä olet tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:40"]En tiedä lohduttaako tämä ap:ta, että parikymppisenä otin nelikymppisen miehen, vaikka olikin köyhä. [/quote] Sinä olet tyhmä.
[/quote]
En todellakaan ole. Elämäntilanteet vaihtelee ja älykäs näkee syvemmälle. Moni mies on esim. eron jälkeen aika tyhjän päällä.
Vanhemmalla miehellä on todennäköisesti enemmän ja materiaalia kuin nuoremmalla miehellä.
En tunne ketään, kenellä olisi 30 v mies tai yli.
N23
Mun poikaystävä on 26v ja ite oon 31v. Ei ole suuri ikäero ja köyhiä opiskelijoita ollaan nyt molemmat, mut niin nuorelta se tuntuu vaik itse olen monin tavoin lapsellisempi. Se on vaan se et ollaan vähän eri elämänvaiheissa ja täytyy oottaa varmaan vuosia et hän olisi valmis samaan kuin minä. Kai se ihanuus on sen arvoinenkin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:50"]
Eivät saa oman ikäisiä. Vanhempi mies on niin helppo.
[/quote]
Jos se on tasokas mies niin ei tosiaan ole helppo, koska sen liepeillä pörrää sekä nuoremmat että vanhemmat naiset. Tällaista tilannetta ei oikein ole nuorella miehellä.