Kihartimet/suoristusraudat
On käteviä, mutta en käytä edes viikottain,vaan harvemmin. Siksi, koska ei tee hyvää hiuksille, vaikka lämpösuoja alla. Eikä ne lämpösuojat mahda kuumalle raudalle mitään, se lämpö menee hiuksiin kumminkin. Tästä luin joskus artikkelista. Kyllä raudat on pahempia hiusten tuhoajat, kuin värjäykset, koska moni käyttää lähes päivittäin kuumia rautoja. Ei kait hiuksia värjäillä viikottain sentään? Raudan aiheuttamat tuhot ei välttämättä heti näy ja tunnu hiuksissa... Mutta sitten saattaakin olla myöhäistä, kun hiukset on pilalla.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:59"]Ootko kokeillut Remingtonia?
[/quote]XD olkoot vaik mikä merkki,vaurioitta silti hiusta
No kylläpä se hiusväri voi aiheuttaa elinikäisen allergian. Mutta mikä pointti tällä alotuksella on? :'D kiharran hiuksia vaikka päivittäin jos siltä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:53"]No kylläpä se hiusväri voi aiheuttaa elinikäisen allergian. Mutta mikä pointti tällä alotuksella on? :'D kiharran hiuksia vaikka päivittäin jos siltä tuntuu.
[/quote]etkö lukenut aloitusta kunnolla? Että suoristusraudat/kihartimet vaurioittaa hiuksia aika pahasti
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 11:53"]No kylläpä se hiusväri voi aiheuttaa elinikäisen allergian. Mutta mikä pointti tällä alotuksella on? :'D kiharran hiuksia vaikka päivittäin jos siltä tuntuu.
[/quote]etkö lukenut aloitusta kunnolla? Että suoristusraudat/kihartimet vaurioittaa hiuksia aika pahasti
[/quote]ei ole kyse siitä,kuinka usein sinä kiharrat
Kyllä hiukset huutaa hoosiannaa jos päivittäin rautaa käyttää .
Onko liima suoristetut hiukset muka kauniita? No ei!
Olen monta kertaa ihmetellyt, kun joku valittaa minulle tuntevansa olonsa epäsiistiksi, koska ei ehtinyt suoristaa hiuksia aamulla. Ja hiukset näyttävät tasan samalta kuin aina aikaisemminkin...
Olen käyttänyt fööniä ja rautaa joka - joka toinen päivä noin seitsemän vuoden ajan. Hiukseni ovat pitkät ja paksut eikä niissä näy vaurioita,
Enkä käytä lämpösuojaa.
Ei harmita, kun luovuin raudasta.
Joo pilalle meni hiukset suoristusraudasta. En käyttänyt kuin n. 15 kertaa. Lämpösuoja oli.
Mä käytän max 2 kertaa viikossa kun teen kiharat. Tukka on pitkä ja hyväkuntoinen.
Jos haluaa kauniit kiharat ilman rautaa, kannattaa kokeilla hiuspantakiharoita. Tulee paljon kauniimmat kuin leteillä tms. keinoilla, eikä väkertämisessä mene kuin pari minuuttia. Käytännössä hiuksia siis kieputellaan hiuspannan ympärille ja nukutaan yö panta päässä, googlella löytyy lisää. :)