Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies poisti facebook kavereista?

Vierailija
31.08.2015 |

Tapaili alku vuoden miestä jonka kanssa synkkasi tosi hyvin ja oltiin alusta saakka tosi ihastuneita. Mies kuitenkin oli masentunut ja hukassa elämänsä kanssa joten yhdessä päätettiin että olisi parasta jatkaa eri suuntiin, vaikka kummallakin oli paljon tunteita pelissä.

Olin pitkään hajalla tästä erosta ja mitä olen kuullut niin myös mies oli surullinen. Aika ja paikka oli väärä, mutta jatkoin elämääni ja tapailin uusia miehiä. Olen ihastunutkin nyt uudelleen ja vaikka haikeudella muistelen meidän yhteisiä aikoja sovimme olevamme kavereita ja näin ollaan jatkettu vaikka ei olla nähty kovin usein.

Mies kuitenkin joku aika sitten piilotti minulta kaiken facebooksita ja nyt on sitten poistanut kavereista kokonaan. Miksi näin? Minua loukkaa jotenkin tämä tosi paljon, koska sovimme olevamme hyvissä väleissä.

Veikkaan, että hän on tavannut jonkun uuden ja peittelee sitä minulta koska kokee varmasti olevansa minua kohtaan velkaa tms? Tämäkin todella hutera veikkaus.

Miksi olette poistanut exiä? Todella kurja nähdä ensi kerran jossain kun en tiedä kuuluuko moikata vai mitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan exät Facebookista ja heidän numeronsa puhelimesta välittömästi suhteen päättyessä. Samoin hävitän viestit ja valokuvat. En halua kuljettaa mukanani menneisyyden painolastia.

Vierailija
22/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha tiedän että olen lapsellinen, mutta itse laittaisin kaiken julkiseksi profiilissa tai ainakin kavereiden kavereiden näkyviin niin että hän näkee kaiken kun käy (kuitenkin käy jos noin pitkän ajan päästä erosta alkoi ensin blokkaamaan ja sitten vähän ajan päästä poistamaan sinua facebookista) katsomassa profiiliani.

Lapsellistahan tuollainen poistaminenkin on jos olette sopineet olevanne väleissä ja ero on ollut siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:56"]

Poistan exät. Kyse ei ole rakkaudesta tai vihasta vaan siitä, että ko. henkilöstä on tullut yhdentekevä.

[/quote]

Eromme johtui huonosta ajoitusesta ja tilanteen pakosta, ei siitä että meistä olisi tullut toisillemme yhdentekeviä. Tiedän että hän on kaivannut minua eron jälkeen ja niin olen minäkin häntä AP

Vierailija
24/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään..miten voi olla noin vaikeaa..soita tälle tyypille ja kysy..siis olet ollut alkuvuoden tämän miehen kanssa? Sitten olet tapaillut muitakin? Nyt sinulla on uusi ihastus ja miehellä uusi nainen? Ja kuitenkin ikävöitte toisianne? Ja nyt mietit pääsi puhki miksi hän on poistanut sinut Facesta..tajuatko yhtään kuinkä typerältä tuo vaikuttaa? Minkäikäisiä oikein olette???

Vierailija
25/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt ihan reilua tuolle sun uudelle miehelle, kun sinä näköjään vähän edelleenkin haikailet tuon vanhan perään? Koitahan päästä asiasta yli ja mennä eteenpäin.

Vierailija
26/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:08"]

Voi hyvänen aika sentään..miten voi olla noin vaikeaa..soita tälle tyypille ja kysy..siis olet ollut alkuvuoden tämän miehen kanssa? Sitten olet tapaillut muitakin? Nyt sinulla on uusi ihastus ja miehellä uusi nainen? Ja kuitenkin ikävöitte toisianne? Ja nyt mietit pääsi puhki miksi hän on poistanut sinut Facesta..tajuatko yhtään kuinkä typerältä tuo vaikuttaa? Minkäikäisiä oikein olette???

[/quote]

Tiedän, tiedän.. Ihastuin todella tulisesti kun tapasimme ja teimme jo tulevaisuuden suunnitelmia. Hän on esimerkiksi lähdössä reissuun parin viikon päästä jonne minunkin piti lähteä jne. Olen nyt neljä kuukautta myöhemmin päässyt erosta yli, mutta en haluaisi luopua kyseistä ihmisestä kokonaan koska harvoin tapaa ihmisen jonka kanssa synkkaa niin hyvin. Sen kun tapailee muita, niinhän minäkin teen mutta tulee katkera fiilis jos pitää minut poistaa kavereista vaikka ollaan sovittu juuri päin vastoin. Olen se ihminen joka haluaa juuri säilyttää kuvat ja viestit jne. En haluaisi luopua muistoista, vaikka en haluisi häntä enää takaisin parisuhde mielessä. Uskoin kuitenkin että voisimme olla kavereita niin kuin puhuimme. AP

Vierailija
27/27 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"]

Onko nyt ihan reilua tuolle sun uudelle miehelle, kun sinä näköjään vähän edelleenkin haikailet tuon vanhan perään? Koitahan päästä asiasta yli ja mennä eteenpäin.

[/quote]

Tämä uusi mies on hyvä kaverini, jonka kanssa olemme kesän aikana löytäneet romanttisia tunteita. Tilannetta vaikeuttaa juuri se fakta että hän tietää että minulla edelleen tunteita exää kohtaan ja minä tiedän hänen "ongelmansa". En siis huijaa ketään ja olen aidon ihastunut ystävääni JA haikailen vähän exäni perään, en kuitenkaan niin että haluaisin palata hänen kanssa yhteen. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi