Miesystävän vaimon lapset ärsyttäviä ipanoita
Onko tuttu tilanne: kiellät jättämästä roskia pöytään tai vaadit tekemään läksyt illalla ennen klo 18 ja saat vastaasi vain kommenttia, että joojoo, ihan kohta. Jos omalta äidiltään kysyvät, ei ole niin tarkkaa. No, meillä kuitenkin on nämä säännöt.
Kommentit (47)
Mitä mieltä vaimo on miehensä tyttöystävästä? Miksi vaimon lapset ovat teillä eivätkä isänsä luona.
mite su miesystävällä o edellee vaimo?
Joo, eikä niiden tarvii siivota jälkiään, sitten mun pitäisi tehä se! Hah, siinäpä luulkoon...
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:31"]
mite su miesystävällä o edellee vaimo?
[/quote]
Puuttuuko näppäimistöstäsi n-kirjain?
Sun säännöt on varmaan yhtä selkeitä kuin tuo aloitus. Ei ihme jos lapset vähän jurnuttaa.
Siis eikö ne ole miesystäväsi lapsia? Miksi ne teillä hengaa? Mitä vaimo tykkää miehen tyttöystävästä, onko ihan ok? Kummallista.
Kuolen nauruun!! xD Tää palsta rocks!
Ymmärtäisin jos miesystäväsi lapset olisi kyseessä, mutta että vaan hänen vaimonsa lapsia teillä. Miksi.
Joo, omituista jos mies tuo kotiin exänsä lapsia, eli ex-lapsipuoliaan, ihan vieraita kersoja.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:11"]
Joo, omituista jos mies tuo kotiin exänsä lapsia, eli ex-lapsipuoliaan, ihan vieraita kersoja.
[/quote]
Ei vaan vaimonsa lapsia, eihän aloittaja puhunut mitään miehen eksästä. Asuvatko kaikki kolme aikuista yhdessä? Siltä tuo aloitus kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:52"]Ymmärtäisin jos miesystäväsi lapset olisi kyseessä, mutta että vaan hänen vaimonsa lapsia teillä. Miksi.
[/quote]
Eivät ole heidän yhteisiä lapsiaan biologisesti, siksi. Miesystävälläni on vaimo eli meillä on yhteinen mies. Älkää nyt siihen takertuko!
Tuo 15 on siis ap. Ja emme asu yhdessä, mutta lapset ovat usein meillä. Ja ärsyttää tämä säätäminen sääntöjen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:46"]Sun säännöt on varmaan yhtä selkeitä kuin tuo aloitus. Ei ihme jos lapset vähän jurnuttaa.
[/quote]
Miten niin? Ihan selkeästi osaan kertoa, että roskat ja lautaset pois pöydästä. Ehkä olen nipo, ehkä lasten äiti on liian boheemi. Mikähän tähän auttaa?
-ap
Suomalaiset ovat harvinaisen tyhmiä. Muuten kiva maa, jos ei olisi suomalaisia ja sää olisi parempi.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:44"]Tuo 15 on siis ap. Ja emme asu yhdessä, mutta lapset ovat usein meillä. Ja ärsyttää tämä säätäminen sääntöjen kanssa.
[/quote]
Kenellä meillä/
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:44"]Tuo 15 on siis ap. Ja emme asu yhdessä, mutta lapset ovat usein meillä. Ja ärsyttää tämä säätäminen sääntöjen kanssa.
[/quote]
Kenellä meillä/
[/quote]
Mitä? Siis meillä, minun kotitaloudessani. Missä miesystäväni enimmän ajan majailee. Ei se nyt ole pointti. Tänne ovat tervetulleita miesystäväni lapset, mutta minä en ymmärrä, miten heillä ei ole mitään tapoja, eikä omia jälkiä osata korjata ja kaikki tapahtuu ihan kohta. Läppärillä osataan pelata, mutta vessapaperirullaa ei saada tyhjän tilalle tai tyhjää maitotölkkiä roskikseen.
-ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:46"]Sun säännöt on varmaan yhtä selkeitä kuin tuo aloitus. Ei ihme jos lapset vähän jurnuttaa. [/quote] Miten niin? Ihan selkeästi osaan kertoa, että roskat ja lautaset pois pöydästä. Ehkä olen nipo, ehkä lasten äiti on liian boheemi. Mikähän tähän auttaa? -ap
[/quote]
Boheemilta kuulostaa eniten tuo teidän kuvio.. Ei ihme jos ei lapsia kiinnosta.
Miesystävän vaimo, oorait!