Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän vaimon lapset ärsyttäviä ipanoita

Vierailija
31.08.2015 |

Onko tuttu tilanne: kiellät jättämästä roskia pöytään tai vaadit tekemään läksyt illalla ennen klo 18 ja saat vastaasi vain kommenttia, että joojoo, ihan kohta. Jos omalta äidiltään kysyvät, ei ole niin tarkkaa. No, meillä kuitenkin on nämä säännöt.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:55"]Onko tää vähän sama kuin sillä Rennellä ja Iidalla?
[/quote]

Siis Rennelläkin perhe jossain ja asuu silti myös Iidan kanssa. Enpä oikein usko.

Vierailija
42/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:19"]Siis onko tämä nyt sellainen polyamorinen perhe?
[/quote]

Eikös sellainen perhe asu saman katon alla??? Tai ainakin siten, että myös vaimot ovat tekemisissä. Taitaa olla polyamorinen mies yksiavioisten vaimojensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:23"]

Niin, voinhan sen vielä mainita, että minä en usko toisen ihmisen omistamiseen. Jos rakastaa toista, se on kahdenkeskinen rakkaus. Se on aito rakkaus, vaikka toinen rakastaisi muitakin ihmisiä. Pitää antaa tilaa toiselle ja hyväksyä hänet ainutlaatuisena yksilönä. Jos minun ja miesystäväni on tarkoitus olla yhdessä elämämme loppuun saakka, niin se on määrätty jo ennen meidän syntymää. Jos niin on, minun on opeteltava tulemaan toimeen hänelle rakkaiden ihmisten kanssa. Ja se ei olekaan niin helppoa kuin luulin. -ap

[/quote]

Mä olen samaa mieltä siitä että toista ei voi omistaa. Mut jotenkin tulee nyt kyllä mieleen että joku yksisarvishoitaja tai muu tukihenkilö on saanut sun pään hieman sekaisin. Ja mies kusettaa sua mennen tullen. MIkäs sen kätevämpää hänelle kun sinä oot lastenhoitaja-ruuanlaittaja ja kun sä oot muualla, siirtyy toiseen osoitteeseen passattavaksi. Mä en näe tuossamitään hienoa. Mä näen että sä olet kynnysmatto. Ja jostain syystä et arvosta itseäsi yhtään, vaan luulet  et se on ok- ja jopa jotenkin erityisen hienoa. Saat tietysti elää noin, mutta onhan toi oikeesti aika pimeetä. Lapsillekin. Ja aika neuroottiselta vaikutat tuon lasten kasvattamisenkin suhteen. Kannattais mennä terapiaan.

Vierailija
44/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:23"]

Niin, voinhan sen vielä mainita, että minä en usko toisen ihmisen omistamiseen. Jos rakastaa toista, se on kahdenkeskinen rakkaus. Se on aito rakkaus, vaikka toinen rakastaisi muitakin ihmisiä. Pitää antaa tilaa toiselle ja hyväksyä hänet ainutlaatuisena yksilönä. Jos minun ja miesystäväni on tarkoitus olla yhdessä elämämme loppuun saakka, niin se on määrätty jo ennen meidän syntymää. Jos niin on, minun on opeteltava tulemaan toimeen hänelle rakkaiden ihmisten kanssa. Ja se ei olekaan niin helppoa kuin luulin. -ap

[/quote]

Mä olen samaa mieltä siitä että toista ei voi omistaa. Mut jotenkin tulee nyt kyllä mieleen että joku yksisarvishoitaja tai muu tukihenkilö on saanut sun pään hieman sekaisin. Ja mies kusettaa sua mennen tullen. MIkäs sen kätevämpää hänelle kun sinä oot lastenhoitaja-ruuanlaittaja ja kun sä oot muualla, siirtyy toiseen osoitteeseen passattavaksi. Mä en näe tuossamitään hienoa. Mä näen että sä olet kynnysmatto. Ja jostain syystä et arvosta itseäsi yhtään, vaan luulet  et se on ok- ja jopa jotenkin erityisen hienoa. Saat tietysti elää noin, mutta onhan toi oikeesti aika pimeetä. Lapsillekin. Ja aika neuroottiselta vaikutat tuon lasten kasvattamisenkin suhteen. Kannattais mennä terapiaan.
[/quote]

Miten minun miesystäväni olisi erityisen passattava henkilö? Osaa laittaa parempaa ruokaa kuin minä. Siivoukseen ei mies valitettavasti paljon osallistu, mutta ei osallistu monessa tuttavaperheessäkään. Hän on minun kanssani rakkaudesta, samoin minä hänen kanssaan. Se että hän rakastaa toistakin ihmistä, ei muuta meidän suhdettamme. Minusta on lähtökohtaisesti epäreilua, jos tuo maahan vaimon ja tämän lapset ja muutaman vuoden päästä hylkää heidät ja ottaa uuden vaimon tilalle. Muutoinkin on reilumpaa tunnustaa jo heti tutustuessaan toiseen, että tarvitsee vapautta ja erotiikkaa mahdollisesti myös yhden suhteen ulkopuolella, eikä valehdella olevansa uskollinen ja sitten pettää. En osaa itse arvioida neuroottisuuttani lasten kanssa. Ei minun lapsuudenkodissani tehty mitä sattuu. Omat jäljet piti raivata, takit ripustaa naulakkoon, pöydältä siivota roskat ja lautaset pois, läksyt tehtiin koulun jälkeen eikä yömyöhällä. Liekö meillä ollut neuroottiset säännöt? Mikä sinäkin luulet olevasi haukkumaan toisia, joita et edes tunne? Ylemmyydentunteen sijaan suosittelen opettelemaan avarakatseisuutta ja toisen ihmisen kunnioittamista.
-ap

Vierailija
45/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siun lapsuudenkodin "säännöt" (ihan normaalia toimintaa) ovat kaukana neuroottisuudesta. Varmasti turhauttavaa jos lapset yrittävät luonasi passuuttaa kuten kotonaan.

Suhdekuvioihin en ota kantaa. Moni ei hyväksy tapaanne elää ja siksi tuomitsevat siut neuroottiseksi kasvattajaksi.

T. ei kenenkään piika

Vierailija
46/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis on hankkinut jonkinlaisen postimyyntivaimon Thaimaasta kotiinsa ilmaiseksi kotiapulaiseksi ja seksityöläiseksi. Vaimo ei osaa kieltäkään kunnolla eikä pysty pitämään puoliaan, eikä kykene myöskään eroamaan miehestä ja alkamaan elämään itsenäistä elämää. Mies on hankkinut toisen hoitajan ap:sta ja kuka tietää, mistä muualta löytyy kolmos- tai neloskoteja. Aha.

Itseäni kiinnostaisi nyt eniten auttaa sitä miehen vaimoparkaa ulos tuosta kuviosta. Hän ei ole varmasi tietoinen oikeuksistaan täällä Suomessa ja että voisi oikeasti lähteäkin tuosta oudosta kuviosta pois ja rakentaa oman elämänsä lastensa kanssa muualla. Sellaisia naisia ja lapsia meidän pitäisi pyrkiä auttamaan ja ottaa yhteiskunnan suojiin, eikä noita kotimaansa armeijaa pakoilevia nuoria hyväkuntoisia miehiä, joita rajan yli tulee koko ajan.

Laitatko ap koordinaatit, niin voimme lähettää sosiaaliviranomaiset sinne miesystäväsi vaimon oven taakse asap?

Vierailija
47/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:25"]Mies siis on hankkinut jonkinlaisen postimyyntivaimon Thaimaasta kotiinsa ilmaiseksi kotiapulaiseksi ja seksityöläiseksi. Vaimo ei osaa kieltäkään kunnolla eikä pysty pitämään puoliaan, eikä kykene myöskään eroamaan miehestä ja alkamaan elämään itsenäistä elämää. Mies on hankkinut toisen hoitajan ap:sta ja kuka tietää, mistä muualta löytyy kolmos- tai neloskoteja. Aha.

Itseäni kiinnostaisi nyt eniten auttaa sitä miehen vaimoparkaa ulos tuosta kuviosta. Hän ei ole varmasi tietoinen oikeuksistaan täällä Suomessa ja että voisi oikeasti lähteäkin tuosta oudosta kuviosta pois ja rakentaa oman elämänsä lastensa kanssa muualla. Sellaisia naisia ja lapsia meidän pitäisi pyrkiä auttamaan ja ottaa yhteiskunnan suojiin, eikä noita kotimaansa armeijaa pakoilevia nuoria hyväkuntoisia miehiä, joita rajan yli tulee koko ajan.

Laitatko ap koordinaatit, niin voimme lähettää sosiaaliviranomaiset sinne miesystäväsi vaimon oven taakse asap?
[/quote]

Menee taas aika mielikuvitukselliseksi touhuksi. Mikä ihmeen thaimaalainen vaimo? Tietääkseni miehelläni ei ole thaimaalaista vaimoa. Sanoin aiemmin, että tietyissä kulttuureissa Aasiassa on aika yleistä, että miehellä voi olla useampi kumppani. Tässä ei ole kyse sellaisesta tilanteesta. Minua alkaa jo ärsyttää, että kysymys on ihan eri asiasta ja sitten vouhotetaan parisuhdeasioista, jotka ei oikeasti edes kuulu muille kuin asianosaisille. Se ettei salassa seurustele naimisissa olevan miehen kanssa, vaan ihan aikuisten tietäen, on ilmeisesti pahempi asia kuin juosta vieraissa tai jättää perheensä, kun tapaa uuden ihmisen.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi