Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän vaimon lapset ärsyttäviä ipanoita

Vierailija
31.08.2015 |

Onko tuttu tilanne: kiellät jättämästä roskia pöytään tai vaadit tekemään läksyt illalla ennen klo 18 ja saat vastaasi vain kommenttia, että joojoo, ihan kohta. Jos omalta äidiltään kysyvät, ei ole niin tarkkaa. No, meillä kuitenkin on nämä säännöt.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan helvetin pimee

Vierailija
22/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni meni ulkomaalaisen vaimonsa kanssa naimisiin aikoinaan ja on kasvattanut lapset ihan ominaan, mutta nyt kun hän ei juurikaan enää majaile heillä, lapset käy usein täällä minun asunnossani. Se on ihan ok, jos oppisivat korjaamaan jälkensä ja osallistumaan kotitöihinkin!!!! Minä en haluaisi nalkuttaa.
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:21"]Oot ihan helvetin pimee
[/quote]

Ai. Sinäkin olet jäänyt kasvatusta vaille. Miten ihmisiä haukutaan?

Vierailija
24/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:44"]Tuo 15 on siis ap. Ja emme asu yhdessä, mutta lapset ovat usein meillä. Ja ärsyttää tämä säätäminen sääntöjen kanssa.
[/quote]
Kenellä meillä/
[/quote]

Mitä? Siis meillä, minun kotitaloudessani. Missä miesystäväni enimmän ajan majailee. Ei se nyt ole pointti. Tänne ovat tervetulleita miesystäväni lapset, mutta minä en ymmärrä, miten heillä ei ole mitään tapoja, eikä omia jälkiä osata korjata ja kaikki tapahtuu ihan kohta. Läppärillä osataan pelata, mutta vessapaperirullaa ei saada tyhjän tilalle tai tyhjää maitotölkkiä roskikseen.
-ap
[/quote]

Asuuko mies vaimonsa kanssa?
Eiväthän ne lapset ole miesystävän vaan hänen vaimonsa

Vierailija
25/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:44"]Tuo 15 on siis ap. Ja emme asu yhdessä, mutta lapset ovat usein meillä. Ja ärsyttää tämä säätäminen sääntöjen kanssa.
[/quote]
Kenellä meillä/
[/quote]

Mitä? Siis meillä, minun kotitaloudessani. Missä miesystäväni enimmän ajan majailee. Ei se nyt ole pointti. Tänne ovat tervetulleita miesystäväni lapset, mutta minä en ymmärrä, miten heillä ei ole mitään tapoja, eikä omia jälkiä osata korjata ja kaikki tapahtuu ihan kohta. Läppärillä osataan pelata, mutta vessapaperirullaa ei saada tyhjän tilalle tai tyhjää maitotölkkiä roskikseen.
-ap
[/quote]

Asuuko mies vaimonsa kanssa?
Eiväthän ne lapset ole miesystävän vaan hänen vaimonsa
[/quote]

Eivät ole biologisesti miehen lapsia. Muuttivat äitinsä kanssa Suomeen. Mies asuu virallisesti vaimonsa kanssa. Minulle se on ok.

Vierailija
26/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weird.....

Vierailija
27/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:32"]Weird.....
[/quote]

Siis mikä se sinun neuvosi on? Että on outoa? Uusperhekuvioita on moneen lähtöön, eikä niitä aina itsekään pysty ennustamaan. Kun rakastuu, niin rakastuu. Ei se rakkaus "mukana" tuleviin lapsiin ja muihin läheisiin roihahda hetkessä.

-ap

Vierailija
28/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monelle tulisi edes mieleen kutsua miesystävän vaimon lapsia kotiinsa, jos lapsilla on äiti elossa. Toki jos mies on isän asemassa ja oikea isä on kaukana, niin ei kai niiden lasten suhteen isäpuoleensa tarvitse katketa. Mutta kuka ne säännöt määrää ja ojentaa lapsia...

Vierailija
29/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö läksyjen tekoon patistaminen ole vanhemman tehtävä? Mikä aikaraja on ehdoton ja keiden perheessä noin on?

Vierailija
30/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkennetaan vielä, onko kyseessä siis miehen nykyinen vaimo eikä suinkaan ex-vaimo? Ovatko miesystäväsi ja tämä vaimo eroamassa, vai ovatko he siis polyamorinen pariskunta?

Vierailija
31/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:05"]Siis tarkennetaan vielä, onko kyseessä siis miehen nykyinen vaimo eikä suinkaan ex-vaimo? Ovatko miesystäväsi ja tämä vaimo eroamassa, vai ovatko he siis polyamorinen pariskunta?
[/quote]

Eivät ole eroamassa. Vaimo asuu heidän asunnossaan lasten kanssa. Omaisuutta ei ole tarkoitus jakaa. Minä en tarkalleen tiedä, miten läheiset välit heillä on, eikä se minulle kuulu. Siis että onko miesystävällä vielä sutinaa vaimonsa kanssa. Itselläni ei ole muita kumppaneita. Minulle yhdentekevää, onko heillä enemmän kuin ystävyyttä. Miesystäväni on ajoittain siellä, varsinkin kun olen työmatkalla. Virallisesti asuu siellä. He myös osallistuvat perheenä yhdessä perhejuhliin. Kun vaimo on myöhään töissä, lapset ovat meillä, siis minun asunnossani.

Vierailija
32/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voinhan sen vielä mainita, että minä en usko toisen ihmisen omistamiseen. Jos rakastaa toista, se on kahdenkeskinen rakkaus. Se on aito rakkaus, vaikka toinen rakastaisi muitakin ihmisiä. Pitää antaa tilaa toiselle ja hyväksyä hänet ainutlaatuisena yksilönä. Jos minun ja miesystäväni on tarkoitus olla yhdessä elämämme loppuun saakka, niin se on määrätty jo ennen meidän syntymää. Jos niin on, minun on opeteltava tulemaan toimeen hänelle rakkaiden ihmisten kanssa. Ja se ei olekaan niin helppoa kuin luulin.
-ap

Vierailija
33/47 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tulee uusia lapsia kuvioihin? Miehen vihitty vaimo pyöräyttää tenavan. Kukas sitä hoitaa? Reissuvauva kahden kodin välillä?

Vierailija
34/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä tämä vaimo on kuviosta? Ilmeisesti hänelle ok? Oletko keskustellut asiasta hänen kanssaan? Siis myös tuosta lasten "käytöksestä".

Vierailija
35/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:58"]Mitäs mieltä tämä vaimo on kuviosta? Ilmeisesti hänelle ok? Oletko keskustellut asiasta hänen kanssaan? Siis myös tuosta lasten "käytöksestä".
[/quote]

Emme ole läheisissä väleissä. Tuskin koskaan tapaamme. Viimeksi viime talvena. Lapset oli meillä hiihtoloman ja palautin heidät äidilleen. Ihan ystävällinen hän oli, kiitteli kovin huolenpidosta yms. Olen luonteeltani ujohko, enkä puhelias lainkaan vieraassa seurassa. Lapset (ja miesystävä) ovat kertoneet, että äiti raivaa sotkut ja lautasetkin saa jättää pöytään syönnin jälkeen. Lakanat vaihdetaan valmiiksi ja siivoukseen ei lapset osallistu siellä. Tämä taas ei toimi meillä, koska en ole siivoushullu ja haluan työpäivän jälkeen joskus istua neulomaan tai katsomaan telkkaria. Koska läksyt on suomeksi ja rouva puhuu suomea auttavasti, tuskinpa hän läksyissä osaa auttaa. En usko, että edes koskaan tarkastaa niitä, koska miesystäväni sen tekee.

-ap

Vierailija
36/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kolmiodraama teillä pyörii?

Vierailija
37/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä nyt sellainen polyamorinen perhe?

Vierailija
38/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHHAHAHAHAAHAH Aivan naurettavaa touhua. Mutta jatkakaa toki.

Vierailija
39/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:19"]Siis onko tämä nyt sellainen polyamorinen perhe?
[/quote]

Millainen sellainen? Ai sellainen kuin tv-ohjelmassa? Ei ole. Emme kiehnää yhdessä miehen kainalossa emmekä nuku samassa sängyssä! Minun puolestani toisella saa olla vaikka 5 suhdetta samaan aikaan ja aikuinen ihminen on vapaa elämään kuten tahtoo. Meillä oli vapaa suhde aluksi ja minullakin muita miehiä, joita tapailin, mutta kun tilanne muuttui vakavammaksi, en ole enää halunnut muita miehiä. Kaipaan välillä omaa aikaa. Omasta asunnostakaan en olisi valmis luopumaan. Miesystäväni vaimo on ollut hyvin tietoinen aina, että miehellään on muitakin rakkauksia. Onko se sitten polyamoriaa heidän mielestään, sitä pitäisi kysyä heiltä. Aasiassa Thaimaassa, Bangkokissa jne. kai on aika yleisiä suhteet, että miehellä on useampia naisystäviä.

-ap

Vierailija
40/47 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää vähän sama kuin sillä Rennellä ja Iidalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi