Nainen liian kiimainen - haluaisin ottaa väkisin
Naiseni haluaa seksiä melkein koko ajan. Minusta olisi kiva joskus ottaa hänet puoliväkisin, silloin kun häntä itseään ei huvittaisi, mutta tällaisia hetkiä on todella harvoin, koska hän haluaa melkein aina seksiä. Onko muilla samanlaisia "ongelmia", tai neuvoja tilanteeseen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
...... Minulla samanlainen tilanne aloittajan kanssa ja se on alkanut vaikuttaa henkiselle puolelle laskien seksuaalista halukkuutta.. .
Siis samanlainen tilanne, että haluaisit joskus ottaa puoliväkisin halutonta naista?
Jos taas meinasit, että teillä nainen haluaa joka päivä seksiä ja sinä et haluaisi niin usein, se on ihan eri asia.
Tottahan se alkaa nyppimään jos toinen koko ajan on vailla eikä itseä jaksa kiinnostaa. Alkaa pian tympimään koko homma kun ei halu saa nousta luontevasti vaan seksistä tulee enempi pakko ja velvoite.
Silloin kannattaa minusta puhua ja sopia mikä on se sopiva määrä ja pääsettekö yhteisymmärrykseen niin että molemmat voi suhteessa hyvin. Meillä mies haluaa vähän harvemmin, joten hänen ehdoilla mennään. Osaan minä masturboida eikä tarvi aina olla toisen kimpussa seksiajatuksella, hellyyttä sen sijaan on seksiä enemmän. Hyvin on mennyt näin ja seksielämä on hyvää, kun asia on auki puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...... Minulla samanlainen tilanne aloittajan kanssa ja se on alkanut vaikuttaa henkiselle puolelle laskien seksuaalista halukkuutta.. .
Siis samanlainen tilanne, että haluaisit joskus ottaa puoliväkisin halutonta naista?
Jos taas meinasit, että teillä nainen haluaa joka päivä seksiä ja sinä et haluaisi niin usein, se on ihan eri asia.
Tottahan se alkaa nyppimään jos toinen koko ajan on vailla eikä itseä jaksa kiinnostaa. Alkaa pian tympimään koko homma kun ei halu saa nousta luontevasti vaan seksistä tulee enempi pakko ja velvoite.
Silloin kannattaa minusta puhua ja sopia mikä on se sopiva määrä ja pääsettekö yhteisymmärrykseen niin että molemmat voi suhteessa hyvin. Meillä mies haluaa vähän harvemmin, joten hänen ehdoilla mennään. Osaan minä masturboida eikä tarvi aina olla toisen kimpussa seksiajatuksella, hellyyttä sen sijaan on seksiä enemmän. Hyvin on mennyt näin ja seksielämä on hyvää, kun asia on auki puhuttu.
Molempiin kyllä. Olen jonkin verran dominoivaa sorttia ja haluan välillä ajatella vain omaa nautintoani, johon kuuluu se, että toinen syttyy vasta käsiteltäessä - ei niin että olisi heti mukana. Saati aina tekisi aloitetta.
Nyt tilanne on kuin metsästäjällä, joka aina löytäisi metsästä saaliin sijasta valmiiksi katetun, riistaherkkuja notkuvan juhlapöydän hienoine viineineen. Alkuun tuntuu varmaan jokaisin unelmalta, mutta sen metsästyksen takiahan minä sinne metsään menen. Pitää jahdata, saalistaa, ottaa riskejä ja käyttää tilaisuudet hyväksi. Ja välillä palata tyhjin käsin, että asiat eivät ole itsestäänselvyyksiä.
Silti pitää päinvastaisessakin tilanteessa kärvistelevien ymmärtää, että täällä toisessa äärilaidassakaan ei se elämä ole ihan ongelmatonta. Minulla samanlainen tilanne aloittajan kanssa ja se on alkanut vaikuttaa henkiselle puolelle laskien seksuaalista halukkuutta voimakkaasti. Seksistä meinaa tulla liian itsestäänselvyys ja rutiini muun kiireisen arjen joukkoon. Aiemmissa viesteissä mainittu itsekkyys on täälläkin hyväksi todettu keino hieman toppuutella ja pistää kuriin.
Kyllä, tietyllä tavalla olen onnellinen ja onnekas ollessani haluttu, mutta joskus olisin onnellisempi jos saisin muutaman päivän taukoa - jopa kaikesta vihjailusta. Toisena hetkenä sitten hyvin levänneenä voi sitten antaa kyytiä useammankin rallin verran.