Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen liian kiimainen - haluaisin ottaa väkisin

Vierailija
31.08.2015 |

Naiseni haluaa seksiä melkein koko ajan. Minusta olisi kiva joskus ottaa hänet puoliväkisin, silloin kun häntä itseään ei huvittaisi, mutta tällaisia hetkiä on todella harvoin, koska hän haluaa melkein aina seksiä. Onko muilla samanlaisia "ongelmia", tai neuvoja tilanteeseen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kovemmat otteet käyttöön, etkä pelkästään naiM50+.

Vierailija
2/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelmaa Ap ei ole mikään oikea ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että aika moni äijä aloituksen luettuaan iskee kämmenellä otsaansa. :D

Vierailija
4/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama, mä haluan jopa enemmän kuin mies. Tehdään siis niin, että mies tulee sisään kuiviltaan ihan yhtäkkiä ilman mitään lämmittelyitä. On aika vaikeaa aluksi edes onnistua, kun on silloin tosi tiukka ennen kuin on ehtinyt kiihottua. Välillä menee limakalvot rikki. Kumpikin kyllä tykkää.
N 45

Vierailija
5/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä alapeukku, voitko selittää? Kuten todettu, molemmat tykkäävät. Eri asia, jos olisi yksipuolista.

Vierailija
6/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös sama ongelma! Itse olen todella halukas nainen, haluaisin seksiä useamman kerran päivässä. Usein asetelma menee kuitenkin niin, että miehellä on ''väsy'', ''maha sekaisin'' tai ''pää kipeä'' tms. ja joudun vonkaamaan ja suorastaan kerjäämään seksiä ja teen kaiken työn. Sen jälkeen mies saattaa jopa vähän innostua, mutta vaikuttaa lähinnä siltä kuin hän panisi vain velvollisuudentunteesta tai koska on ''pakko''.

Ymmärrän kyllä, että aina ei tee mieli ja jos on oikeasti huono olo, niin ei silloin tee mieli. Mutta ainainen puutteessa eläminen on todella turhauttavaa ja masentavaakin. Nautin rajummasta seksistä ja juuri väkisin otetuksi tuleminen olisi ihanaa. Olen näistä haaveista kertonut miehelle, mutta turha ilmeisesti edes haaveilla...

Vierailija
7/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:08"]Miksi ihmeessä alapeukku, voitko selittää? Kuten todettu, molemmat tykkäävät. Eri asia, jos olisi yksipuolista.
[/quote]
Vahinkopeukutus

Vierailija
8/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on panettanut pitempään, eikä edes runkannut, niin pillu kiristyy ihan kiinni ja koko alavatsaa vihloo. Jos ei laita edes sormee sisään niin valtava kiimalima pysyy sisällä eli ei valu päällepäin. Sellasessa tilassa kun näkee kovan kyrvän ja mies kiskaisee pöksyt jalasta, tönäisee jalat levälleen... Niin sitten kun se ei ensin mahdu millään sisään.. Mies vaan työntää kiimoissaan ja pitää jalkoja erillään ja vihdoin onnistuu ja tuntuu että pillu ratkee justiinsa, kyrpä jysähtää pohjaan ja alkaa pikkuhiljaa vetämään kosteutta sieltä mukaansa.. Eipä oo elämässä parempaa tunnetta, ihan sama vaikka vähän aristaiskin :)

Vierailija
9/23 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun ongelmaa Ap ei ole mikään oikea ongelma."

No orly? Sitä varten oli nuo scare quotet siinä tekstissäni, mutta ilmeisesti joillakin tuo lukutaito on vähän puutteellinen.

Kiitoksia kaikille asiallisille kommentoijille! Muidenkin kokemukset ja neuvot ovat edelleen tervetulleita.

N45 - mä olen yrittänyt tuota samaa, että tuikkaan sisälle ilman mitään ennakkovaroitusta, mutta ongelmana siinä on, että naiseni osaa ilmeisesti jotenkin aavistaa sen ja on jo valmiiksi märkänä. Ainoa hetki, jolloin tuo onnistuu kunnolla, on aikaisin aamulla jos herään ennen häntä.

M50+, Kiitos vinkistä, mutta tuo ei oikein ole meidän juttu. Kumpikin kyllä tykätään siitä väkisin panemisen ajatuksesta, mutta fyysisen pakottamisen lisäksi ei oikein innostuta muusta alistamisesta tai kivun tuottamisesta.

Vierailija
10/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko kokeilla useamminkin...

Vierailija
11/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika mukava kun mies vain tulisi ja ottaisi sen enempää kysymättä. Mutta kun ei.. Mutta kuivaan toosaan lykkiminen ei innosta eli liukkaria ainakin.

Vierailija
12/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita esim kaupan pukukoppia. Jospa paikka saisi hieman vastustelemaan. Ainakin meidän emännän laittoi, mutta kyllä se sitten pani vastaankin ja tuli melkoisesti  :-P .

Kannattaa muistaa vaan se raja siinä 'väkisin'. Leikki ei saa mennä liian pitkälle

Vierailija
13/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halukkaana naisena ehkä jotenkin tajuan ajatuksen vaikkei se nyt ihan ”ongelma” ehkä olekaan. Olen oikeastaan aina heti valmis ja muutenkin seksuaalinen ihminen, ja olenkin joskus ajatellut vienkö kaiken valloittamisen vietin ajan kanssa mieheltä, mussa ei oikein ole mitään haastetta sikäli ja helposti myös otan ohjia seksissä. Voi olla, että sun naisesi on vähän samanlainen.

Mun haave on, että mies olisi vaativampi ja sais vaikka joskus sanoa että ”nyt sitä persettä tänne” tai jotain vastaavaa vähän pilke silmäkulmassa (ei siis halveksuen/ alistavasti) silloin kun sitä vähiten odotan. Vaikka kauppareissulla auto tienposkeen ja yllätä. Tai kesken pyykinpesun menet kalu kovana koneen ääressä pyllistelevän taakse ja housut alas puolväkisin ja suoraan asiaan takaapäin niin ettei todella nainen kerkeä kissaa sanoa.

Ehdota myös seksiä jossa vain sinä olet saava osapuoli, eli kunnon suihinotto-runkkaussessiot sun fantasian mukaan missä ja miten sä haluat, niin että nainen ei saa mitään. Ei se nainen siitä ilostu ehkä, heh, mutta se voi auttaa sua tuntemaan olevasi välillä seksissä niskan päällä, meillä tuo toimii ainakin.

Vierailija
14/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä yötä herätät naimaan. Vähän liukkaria kärkeen, ettei tuu limakalvovaurioita.

Ja oon samaa mieltä kuin edellinen nainen, että kuri vaan kovaksi ja pistät palvelemaan. Tykkää siitä.

Vierailija
15/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:08"]Miksi ihmeessä alapeukku, voitko selittää? Kuten todettu, molemmat tykkäävät. Eri asia, jos olisi yksipuolista.

Vahinkopeukutus

Vahinkopeukutuksen saa vaihdetuksi, kunhan tekee sen heti.

Vierailija
16/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseni haluaa seksiä melkein koko ajan. Minusta olisi kiva joskus ottaa hänet puoliväkisin, silloin kun häntä itseään ei huvittaisi, mutta tällaisia hetkiä on todella harvoin, koska hän haluaa melkein aina seksiä. Onko muilla samanlaisia "ongelmia", tai neuvoja tilanteeseen?

Eikökän tuo ole jo marinaa marinan vuoksi?

Meillä isäntä on kyllä tyytyväinen kun minulla pillu kutisee aika usein, siihen malliin että tarvitaan miestä.

Ystäväpiirissä miehet vonkaavat ja naiset äksyilevät että ”joko taas”. Näin kerovat sekä naiset että miehet.

Eiköhän sovita siitä että kiimainen nainen on miehelle taivaan lahja. Kyllä ne variaatiot joita tarvitaan löytyvät sen kiimaisen naisen kanssa.

Ole tyytyväinen äläkä nipota.

Vierailija
17/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa aloitus olikin jo yli 2 vuotta vanha. Mutta kaipa sitä joku edelleen jossain haluaa lykkiä kuivaan vakoon niin että naineb ei ole lainkaan kiihottunut. Mielitekonsa kullakin.

Mulla on onneksi mies, joka kiihottuu edelleen siitä että mun pillu on vielä näin melkein viiskymppisenä aina todella märkä kun vain vähän seksiin vihjaistaankin. Jos häntä rupeaa senmonen tympimään niin otti väärän naisen, toivottaisin hyvää jatkoa loppuelämän seksille jonkun pihtaavan riivinraudan kanssa.

Vierailija
18/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se niin ihanaa onkin, että on kiltti mies, niin kyllä ihan oikeesti joskus sais olla sillai oikee uroskin, sellainen luolamies.

Toisinaan ottaa aivoon toi kullittelu ja kädestä pitäminen. Olis ihan virkistävää, kun mies joskus kotiin tullessaan huutaisi jo ovelta, että arvaas narttu, mitä sä nyt tulet saamaan. Sit ottas heti takaapäin kovaa olohuoneen pöytää vasten niin, että kristallit vitriinissä helisisivät.

Vierailija
19/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Olis ihan virkistävää, kun mies joskus kotiin tullessaan huutaisi jo ovelta, että arvaas narttu, mitä sä nyt tulet saamaan. Sit ottas heti takaapäin kovaa olohuoneen pöytää vasten niin, että kristallit vitriinissä helisisivät.

Samaa mieltä! Tai edes sais viestin, että kun tuun kotiin niin mä nainen niin painan sua ennenkuin edes takkia riisun.. voi huh huh kun olis kiva. Sais ne työvaatteet päällä mut sohvalla ottaa ihan satavarmana!

Mutta tää ei kyllä liittyny ketjuun mitenkään, koska toi aloittaja halusi panna naista joka ei nimenomaan halua seksiä.

Vierailija
20/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin 17/19 kommentoija. Seksistä nauttiva, miehestään kiihottuva ja seksiä usein haluava nainen on oikeasti taivaan lahja miehelle. Miehen pitäisi oikeasti olla kiitollinen, jos tällainen seksuaaliaesti viriili nainen on sattunut kohdalle. Hyvä flaksi. Tällaista naista pitää vaan panna joka päivä ja kunnolla, eikä marista siitä että nsinen kiihottuu miehestään märäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi