Miten erotut/olet erottunut PUKEUTUMISELLA massasta?
Erotutko kokonaisuudessaan vai jollain yksityiskohdilla massasta? Vai erotuitko aiemmin, muttet enää?
Minä olen sellainen hillitysti hippityylinen. Kuitenkin niin, että huomaan usein muiden hippien/boheemien noteeraavan kadulla minut. Se on mukavaa, on osa yhteisöä tavallaan. :) Olen tosiaan hillitty, joten käytän kireitä pillifarkkuja ja kangaskenkiä, kuten useat nuoret aikuiset. Laukkuni kuitenkin ovat esim. värikkäitä afrikkalaistyylisiä (yksi onkin ihan namibialaisten naisten valmistama, reilun kaupan tuote). Paitani yleensä ovat maanläheisiä värejä, enimmäkseen vihreitä ja ruskeita, lisäksi on pari värikkäämpää. Käytän puuhelmikoruja. Lyhyesti muusta ulkonäöstä: hiukseni ovat pitkät vaaleat ja pidän ne luonnontilassa auki, en tee koskaan kampauksia tai muotoile niitä, ja meikkaan hillitysti ja melkein aina kun lähden ulos. En näytä homssuiselta vaan siistiltä, enkä kyllä tavallaan voisikaan, opiskelen sellaista alaa, jossa (valitettavasti, heh ;)) on kauluspaita-ihmisiä samoilla kursseilla. Minusta on aina kiinnostavaa katsoa muiden erilaista pukeutumista kadulla. Kerro sinä itsestäsi!
Kommentit (27)
Erotun: En omista ainoatakaan massamustaa vaatetta. Omistan paljon vaatteita. Pääväri on minullakin muttei tod musta.
Minä taas erotun mekoilla ja hameilla massasta. Suurin osa naisista käyttää housuja.
Pukeudun jokseenkin hipsteri-tyylisesti.
Tosin minua on alettu vasta viime vuosina kutsumaan (haukkumaan :D) hipsteriksi vaikka tyyliin on ollut samanlainen jo yli vuosikymmenen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:25"]Minä taas erotun mekoilla ja hameilla massasta. Suurin osa naisista käyttää housuja.
[/quote]
Minä taas en koe erottuvani massasta mekkojen ja hameiden takia. Eri asia tietysti jos käyttää vahvasti esimerkiksi hippi- tai goottityylisiä vaatteita.
Käytän erilaisia korsetteja todella usein. En ole kuitenkaan gootti. :)
Joo, erotun nykyään varmasti massasta, monen kauhuksi, nuorena ja epävarmana pidin paljon mustaa ja muutenkin tummia värejä, nykyään parikymmentävuotta ja 50kg myöhemmin, on päävärit pinkki ja violetti, myös hiuksissa, kengissä ja käsilaukussa saa olla myös reilusti kukkia. Rakastan puutarhaani, ja se näkyy myös muualla elämässäni. Värit vaikuttaa mielialaan, joten miksi en piristäisi itseäni pirteillä väreillä.
Miksi pitää erottua massasta.... vaatteilla?
Pukeutumistyylini on melko harvinainen, esim. käytän hameita, mekkoja ja korkkareita, ja meikkaan naisellisesti, mutta en usko silti että erotun joukosta. Enemmän erottuvat ne metrin kokoisia logoja laukuissa kanniskelevat tyypit, vaikka tähän tapaan pukeutuvia onkin enemmän.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:37"]Miksi pitää erottua massasta.... vaatteilla?
[/quote]
Miksi pitää olla erottumasta massasta.... vaatteilla?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:37"]Miksi pitää erottua massasta.... vaatteilla?
[/quote]
Miksei?
Pukeudun huolitellusti pukuun ja mittatlauspaitoihin. Metsäläissuomalaissta on helppo erottua.
Mistä ihmeen massasta?
Minä vahvasti epäilen, ettette erotu mitenkään joukosta edes Äkäslompololla. Kaikki me ollaan lumihiutaleita.
[/quote]
No tuota, koska tykkää niistä vaatteista? Tuskin kukaan pitää päällään vaatteita, jotka eivät miellytä itseään, oli kyse sitten massasta erottuvista tai erottumattomista henkilöistä.
Toiset kun tykkää käyttää erilaisia vaatteita kuin toiset, ei siinä yleensä ole sen suurempaa filosofiaa tai aatetta taustalla.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:42"]Mistä ihmeen massasta?
Minä vahvasti epäilen, ettette erotu mitenkään joukosta edes Äkäslompololla. Kaikki me ollaan lumihiutaleita.
[/quote]
Et vissiin taida käydä kovin paljon ulkona.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:25"]Minä taas erotun mekoilla ja hameilla massasta. Suurin osa naisista käyttää housuja.
[/quote]
Minä taas en koe erottuvani massasta mekkojen ja hameiden takia. Eri asia tietysti jos käyttää vahvasti esimerkiksi hippi- tai goottityylisiä vaatteita.
[/quote]
Mä ainakin huomaan teidät hamenaiset, varsinkin jos on maxihame päällä. :)T.housunainen, hetero siis :D
Minihame, korkkarit ja tiukka toppi..pikkaritkin unohtuu välillä..
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:57"]Minihame, korkkarit ja tiukka toppi..pikkaritkin unohtuu välillä..
[/quote]
Sori, olet tyypillinen pizziz xDD
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:20"]Olen mies ja voin kertoa, että virheetön bisnespuku, paita ja silkkisolmio sekä kiiltävät kengät on kova juttu Örvel Baarissa ennen lounasta, kun siellä vakiojengi on saanut krapulan taittumaan uudeksi känniksi.
[/quote]
Mikä on Örvel Bar?
Tyylini on aika tyttömäinen. En omista moniakaan housuja. Sukkikset on niin ihanat päällä. Rakastan mekkoja ja hameita.
Olen mies ja voin kertoa, että virheetön bisnespuku, paita ja silkkisolmio sekä kiiltävät kengät on kova juttu Örvel Baarissa ennen lounasta, kun siellä vakiojengi on saanut krapulan taittumaan uudeksi känniksi.