Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskollisuus

Vierailija
02.10.2006 |

Juttelin juuri ystäväni kanssa. Hänen miehensä oli taas kerran jäänyt kiinni suhteesta. Lapsia on kaksi ja mies mielestäni hyvinkin ihannemies. Eli mies joka on ystävällinen, osallistuu kotitöihin ja jolle perhe on todella kaikki kaikessa. Muna vain ei sitten pysy aisoissa.

Kaverini tuskailee mitä tekisi. Yhteiseloa, kun on kauan takana niin jättäminen on vaikeaa. Elintaso tippuu ja yksinolo ei ole aina mitään juhlaa. Tietenkin sanoin, että itse tuossa tilanteessa heittäisin mieheni pihalle ja perkeleen lujaa. mUtta vierestä on niin helppo neuvoa.

Toivon vain ettei fiksun naisen itsetunto murene täysin miehen matkassa, jota perheestä huolimatta tuntuu jokainen vastaantuleva nainen panettavan.

Toisaalta naisten analysointi miksi joku mies käyttäytyy noin kuin tekee on turhan vaikeaselkoista. Mieheni kommentti oli, että ehkä sitä nyt vain panetti, ei siinä kuulemma kummempia analyyseja tarvita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä vähän, mitä kirjoitat. pettäjälle hän itse, hänen tunteensa ja seksihalunsa on kaikki kaikessa, ei mikään muu.

Vierailija
2/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin löyhässä on sillä ihmisellä moraali. Kyllä sitä nyt herranjumala elämässä muutakin on kuin ne orkut yms. Ja omat kädet on keksitty helpotuksen tuottajaksi jos nyt niin äkillinen panetus iskee ettei kotiin asti viitsi odottaa!

Helppohan se on tosiaan vierestä sanoa että heitä pihalle mutta ei tuollainen mies kunnioita ystävääsi. Hän on vain se varakappale että jos baarissa ei käy flaksi niin onhan kotona joku jota sitten jyystää.

Kysy kaveriltasi kuinka paljon hän arvostaa itseään. Antaako hän muiden ihmisten kohdella itseään tiskirättinä? Ei omalla aviomiehellä ole oikeutta käyttäytyä noin vaimoaan kohtaan, kunnioitusta! Vaika muna ei käytössä puhki kulu niin itse en nykypäivän tautisilla sinkkumarkkinoilla käymistä hyväksyisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos itse olisin ystäväsi asemessa, niin antaisin äijälle kenkää, vaikka elintaso laskisi. Yhden pettämisen voisin antaa anteeksi, mutta en useampia.

Vierailija
4/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieheni kommentti oli, että ehkä sitä nyt vain panetti, ei siinä kuulemma kummempia analyyseja tarvita.

Kysyppäs ratkiriemukkaan analyysin antaneelta mieheltäsi että saisitko sinä pettää häntä jos sinua vaan panettaisi?

Vierailija
5/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri arvelin vastausten olevankin. Ei minä en hyväksy pettämistä eikä minun tarvitse hyväksyä.

Mutta ihminen voi olla todellakin hyvä isä lapsilleen, kun on näiden kanssa läsnä, mutta mopo keuliikin sitten muuten käsistä.

Maailma ei ole enää nelikympisenä niin mustavalkoinen kuin se oli parikymppisenä idealistina. Pettymyksiä pitkissä suhteissa tulee niin naisille kuin miehille.

Ajattelin vain kirjoittaa tuosta, kun on olemassa juuri näitä kilttejä ja ystävällisiä perheenisiä, joita vaimot niin kehuvat ja ylistävät. Totuus vaimon selän takana onkin sitten toinen.

Useampi mies on minulle sanonut suoraan, että mies on erittäin herkästi viettien vietävissä. Eli, kun panettaa ja on tilaisuus niin siihen tartutaan. Oma mies viettää viikonloput ja vapaa-aikansa tiivisti juuri perheemme kanssa, mutta niin tyhmä en ole, että kuvittelisin, ettei minua voitaisi ikinä pettää. Eikö tilastot kuitenkin kerro, että jotain 75% miehistä pettää ja puolet avioliitoista päättyy eroon.

Vierailija
6/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen alta, minä vaan kysyn? ??

Vierailija
7/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on hyvä isä lapsille, vaikka hän on minua kerran pettänyt. Hän touhuaa paljon lasten kanssa ja pitää heistä huolta yhtä paljon kuin minäkin. Mutta useampia pettämisiä en antaisi anteeksi, vaikka mies olisi miten hyvä isä.

Vierailija
8/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla logiikalla pedofiilikin on hyvä isä, vaihtaa vaippaa ja leikkii lapsen kanssa esim. hei haloo

Vierailija
9/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, että seksuaalinen käyttäytyminen romuttaa täysin sen millainen vanhempi isä tai äiti on. Jos siis vaimo, joka ei halua seksiä miehensä kanssa on täysin paska äitinä, koska ei täytä aviollisia velvotteitaan. Tai mies joka kerran pettää vaimoaan on samantien epäonnistunut isänä.

Ihanaa, kun maailma on niin mustavalkoinen.

Vierailija
10/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kunnossa, lapsetkin voivat hyvin. Kyllä hyvä isä tai äiti huolehtii että perhe pysyy kasassa ja on onnellinen.

Vierailija
11/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tarvitse revitellä kuka ja missä. Omissa piireissäni valitettavan monelle on käynyt juuri noin. Enemmin tai myöhemmin puidaan näitä uskollisuusjuttuja, kun elämä tylsistyy arjen ja riitojen ja rahahuolien alle.

Vierailija
12/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei tuosta hyvää seuraa. Kaavio menee suurinpiirtein näin:

mies pettää -> loukkaa naista -> nainen ei voi koskaan enää katsoa miestään ihaillen -> mies ei saa kotoaan ansaitsemaansa ihailua -> mies pettää -> loukkaa naista -> jne

tämä ketju tuskin loppuu koskaan ellei jompi kumpi hyökkää pois noidankehästä

Sinä et voi ystävääsi neuvoa miten elää. Hän tulee vielä joku vuosi eroamaan, mutta siihen voi mennä vuosi tai pari. Meitä on eri sitkeyksisiä ihmisiä.

Parisuhde ei kuitenkaan ole enää kunnossa eikä mitään kotileikkiä lasten takia kannata harrastaa, lapset aistii, ettei isä arvosta äitiä eikä äitikään noiden tempauksien jälkeen isää.

Se mistä minä olisin sinuna huolissani, on se, miten miehesi kommentoi asiaa. Puolet miehistä pettää. Liekö miehesi se joka toinen vai se joka toinen?

Vierailija
13/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehen kommentti tuossa kohtaa vitutti. Kuitenkin ne ovat vain sanoja joiden takia ei voi toisen päätä nyt pölkylle laittaa. Uskoisin mieheni kommentin olleen aika rehellinen vastaus miesten ajatusmaailmasta. Yleensä pitkässä parisuhteessa mies osaa vain jo varoa mitä kannattaa suustaan vaimolleen päästää, sillä muuten mielipiteet teilataan. Tämän oma ukkonikin tietää.

Mieheni tosiaan tuntui tarkoittavan sitä, että tilannetta nyt on turha pohtia liian naisellisesti, että miksi yksi asia johtaa toiseen. Vaan, että asioita tapahtuu sen kummemmin miettimättä.

Ystävääni neuvoin todella miettimään mitä haluaa. Luottamus nyt ei jo toisen kerran jälkeen ikinä palaudu, mutta mitkä ovat sitten ne syyt, ettei toisesta vain osaa luopua. itsekin uskon siihen, että ero heille jossain vaiheessa tulee, mutta ilmeisemmin aika ei ole sille vielä kypsä.

Vierailija
14/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoittaako tuo, että puolet miehistä pettää säännöllisesti. Jos omani pettäisi kerta kerran jälkeen, en tiedä, mitä tapahtuisi.

Jos taas jäisi kerran kiinni, niin valtava takaisku se suhteelle olisi ja siinä saisi paljon tehdä työtä luottamuksen eteen, mutta se ei todella olisi syytä erota.

Ajattelen asiaa näin päin: jos kerran hairahatuisin pettämään miestäni ja hän olisi siitä syytä valmis lemppaamaan minut heti pihalle - elämän kuppaninsa ja lastensa äidin, niin kyllä ihmetyttäisi, että miten ohuella pohjalla meillä kaikki on ollut.

Itse en ole pettäjätyyppiä. Olen silti realisti, meillä on edessä laskennallisesti noin 45 vuotta yhteisiä vuosia. Sinä aikana muutumme monet kerrat ja edessä on väistämättä myös kriisejä. Mies on pettänyt edellistä kumppaniaan. Siksi olisi naivia lähteä siitä, että hän eläisi noin 50 vuotta kanssani pettämättä koskaan kertaakaan.

Mutta en anna tämän vaikuttaa. Luotan mieheeni niin kauan, kun ei ole syytä olla luottamatta. Silti voisin kuvitella elämäämme paljon kamalampia murheita kuin pienen syrjähypyn. Ehkä tämä kertoo vain siitä, että en todella usko miehen pettäneen ja en edes osaa kuvitella surua, mitä siitä seuraisi.

Vierailija
15/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin tulee hipeltämään MINUA, jos häntä panettaa (ellei sitten käy kätösellä), eikä naapurin Elsaa!

Sano ystävällesi, että JSSAP, ja samat sanat myös sulle, jos miehesikin tosiaan on valmis sua pettämään heti panetuksen tullen..