Hoikka naisvartalo uusi ihanne (tai taas)
Voicen sivulta ainakin löytyy viimeisin tutkimus, jossa vastoin vanhaa uskomusta että miehet pitävät rehevää naisvartaloa kiinnostavimpana on kumottu. Painoindeksin 19 vartalo sai eniten ääniä eli hyvin hoikka. Mitäs nyt
Kommentit (68)
Mitä sitten? Oikeastiko lampaat taistelevat elävänsä yhteiskunnan ihanteiden mukaan? Kannattaa leikkauttaa myös tosi iso peppu niin kuin sillä Amerikan Tuksulla.
Miehet ovat usein yrittäneet peitellä omaa pinnallisuuttaan sanomalla juuri noita iänikuisia valheita ("jokaiselle naiselle on ottajansa", jne jne): itse olen saanut eniten huomiota koskaan kun olin miltei alipainoinen, eli BMI 18. Just.
Joo. Se siitä ylipainon "glorifioinnista"... :-)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:58"]Voicen sivulta ainakin löytyy viimeisin tutkimus, jossa vastoin vanhaa uskomusta että miehet pitävät rehevää naisvartaloa kiinnostavimpana on kumottu. Painoindeksin 19 vartalo sai eniten ääniä eli hyvin hoikka. Mitäs nyt
[/quote]
No ei muutaku laihduttamaan!
Miksi niiltä miehiltä pitäisi saada niin helkkaristi huomiota, eikö se riitä kun löytää sen yhden joka hyväksyy sellaisena kuin on ja jonka kanssa viihtyy? Sellaisen löytyminen ei oo muuten pelkästään ulkonäöstä kiinni voin kertoo. Kattokaa tuota katukuvaa millaiset naiset siellä siippojensa kanssa liikkuu ettekä voi sanoo että olis vaan jotain bmi 19 nättinaamoja jotka parisuhteeseen päätyvät.
Voi hyvänen aika mikä yllätys, sanokaa vielä että tatuoinnit eivät olekaan miesten mieleen ja multa menee pohja koko elämänkatsomukseltani.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miehiltä pitäisi saada kauheasti huomiota. Elämä on paljon helpompaa, kun ei saa miehiltä huomiota kadulla, kaupassa, bussissa jne. mutta on sen näköinen, ettei ulkonäkö ole suorastaan pelottava. Esim. BMI ei ole 15 tai 50, eikä ole ihan hirviön näköinen kasvoiltakaan. Tavallinen suomalainen nainen. Sellaisena on ihan hyvä elää ja olla, puolisona, äitinä ja ystävänä. Ei siinä sen kummempia viilailuja tarvita.
Huoh. Ei tässä enää tiedä lihottaako vai laihduttaako! Päättäkää jo!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:10"]
Mitä sitten? Oikeastiko lampaat taistelevat elävänsä yhteiskunnan ihanteiden mukaan? Kannattaa leikkauttaa myös tosi iso peppu niin kuin sillä Amerikan Tuksulla.
[/quote]
Älä nyt hulluja puhu, kun tutkimus juuri kertoi ettei kannatakaan.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:21"]
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miehiltä pitäisi saada kauheasti huomiota. Elämä on paljon helpompaa, kun ei saa miehiltä huomiota kadulla, kaupassa, bussissa jne. mutta on sen näköinen, ettei ulkonäkö ole suorastaan pelottava. Esim. BMI ei ole 15 tai 50, eikä ole ihan hirviön näköinen kasvoiltakaan. Tavallinen suomalainen nainen. Sellaisena on ihan hyvä elää ja olla, puolisona, äitinä ja ystävänä. Ei siinä sen kummempia viilailuja tarvita.
[/quote]
Ihana kommentti. Näinhän sen juuri pitäisi olla.
Ei mitään!
Tutkimuksen lähde Daily Mail!
Ei kai kukaan niin naiivi ole että luulisi kaikkien nyt yrittävän mahtua ihanteeseen kun tällaista julkaistaan. Mutta ainainen vääntö ja selittely että tässä tapauksessa mies, kokee naisen jossa on "lihaa luun päällä" viehättävämmäksi kuin sen jota "luurangoksi" täällä usein kutsutaan, on täyttä potaskaa ja tuolla se lukee ihan tutkimuksen muodossa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:15"]Miksi niiltä miehiltä pitäisi saada niin helkkaristi huomiota, eikö se riitä kun löytää sen yhden joka hyväksyy sellaisena kuin on ja jonka kanssa viihtyy? Sellaisen löytyminen ei oo muuten pelkästään ulkonäöstä kiinni voin kertoo. Kattokaa tuota katukuvaa millaiset naiset siellä siippojensa kanssa liikkuu ettekä voi sanoo että olis vaan jotain bmi 19 nättinaamoja jotka parisuhteeseen päätyvät.
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Eiköhän se useimmille miehille riitä, että naisen elämäntavat ovat suht' terveelliset, eikä tahallisesti hanki esim. liikakiloja, tai vastaavasti henkeä uhkaavaa alipainoa. Ei ne kaikki miehetkään täydellisiä ole, siis ei todellakaan mitään lihaksikkaita joka naisen unelma-alfoja. Fiksu mies tajuaa tämän ja osaa olla myös hieman armollinen naiselleen.
..niin edelleenbkysr oli IHANNE NAISVARTALOSTA, ei siitä mikä se kumppani nyt on ja onko valmis tyytymään siihen.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miehiltä pitäisi saada kauheasti huomiota.
[/quote]
Oletko edes nainen vai miten et voi käsittää miksi naisena on tärkeä näyttää hyvältä mahdollisimman suurelle osalle miehistä?
Mitä miellyttävämpi ulkonäkö - sitä enemmän kiinnostuneita miehiä: sitä paremmat mahdollisuudet valita juuri mieleisensä mies eikä tarvitse tyytyä vain siihen yhteen tarjolla olevaan.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:35"]..niin edelleenbkysr oli IHANNE NAISVARTALOSTA, ei siitä mikä se kumppani nyt on ja onko valmis tyytymään siihen.
[/quote]
Mikä on pointti? Kyllä ne naisetkin varmaan ihannoi miehissä enemmän niitä joilla on pitkä ja lihaksikas vartalo. Ei mua naisena harmita, että miehet ihailee hoikkia naisia, vaikka ite oonkin normaali/pikkusen pyöree... Vai toivoisko miehet, että alan nyt näännyttämään itteäni heidän takia? Vai pitäiskö mun itkeä itteni uneen joka yö kun tykkään ottaa elämässä vähän rennommin, enkä laskea kaloreita koko ajan?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:38"]
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miehiltä pitäisi saada kauheasti huomiota.
[/quote]
Oletko edes nainen vai miten et voi käsittää miksi naisena on tärkeä näyttää hyvältä mahdollisimman suurelle osalle miehistä?
Mitä miellyttävämpi ulkonäkö - sitä enemmän kiinnostuneita miehiä: sitä paremmat mahdollisuudet valita juuri mieleisensä mies eikä tarvitse tyytyä vain siihen yhteen tarjolla olevaan.
[/quote]
Entä jos en halua pinnallisia miehiä, jotka tyrkyttävät itseään bimboille? Valitsin sen haluamani älykkään miehen ja sainkin hänet vaivatta, vaikka olenkin ruma, läski ja meikitön.
Ollaan mieheni kanssa molemmat pullukoita. Jos laihdutan, niin olen varmaan oikeutettu vaihtamaan puolisoni hoikempaan? Eikös vaan? ;)
No ei sitten muuta kuin aivan sama tutkimuksille, ihan kaikenlaisille naisvartaloille löytyy ihailijansa. Oli sitten langanlaihan tai mörssäri tai jotain siltä väliltä niin ihan taatusti joku tykkää.