Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyppyriturma : laskisitko tästä pimeällä

Vierailija
31.08.2015 |

On aika tuore kuva näköjään.
http://www.panoramio.com/photo/123101259

Osaanottoni omaisille.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Enkä valoisallakaan. 

Vierailija
2/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskisi pimeällä enkä valoisaan aikaan, sen sanoo järkikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toi näkyvä ketju se mihin laskivat vai onko tuolla alempana vielä?

Vierailija
4/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika vitun tyhmä saa olla että tosta laskee yöllä.

Vierailija
5/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässähtänyt ja elämään väsynyt AV-kurppa nyt ei laskisi edes uimahallin vesiliukumäestä, sen sanoo järkikin. Iät ja ajat noista alastulorinteistä on laskenut nuoriso. Ja nää hiihtoseuran papat tietää sen satavarmasti koska ovat laskeneet itsekkin! Ja heitä on omat isät varoitelleet juuri tuollaisista esteistä jne, mutta mitä tekee papat? Nuorisovihoissaan antaa siunauksen ja hiljaisen hyväksynnän juuri sille pahimmalle mahdolliselle riskitekijälle. Virittävät TARKOITUKSELLA tappavan esteen rinteeseen. 

Ei paljo sympatiaa näille herroille löydy.

Vierailija
6/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskis todellakaan pimeällä, mutta en valosallakaan menis laskemaan tuosta.

Vierailija
7/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:23"]Oliko toi näkyvä ketju se mihin laskivat vai onko tuolla alempana vielä?
[/quote]
Varmaan oli alempana vielä toinen, koska ei tuohon ketjuun laskiessa ole vauhtia nimeksikään. Vähän turhan iso haloo tästä tehty.

Vierailija
8/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta olenkin yli 40-vuotias kolmen lapsen äiti. Omaan harkintakykyä ja elämänkokemusta. Minulla ei ole teini-ikäisen kuolemattomuuden tuntoa ja loputonta elämännälkää ja -iloa. En saa enää nousuhumalassa hulluja päähänpistoja, enkä toimi ajattelemattomasti. Osaan ajatella tekoni mahdollisia seurauksia ja minulla on itsesuojeluvaisto.

Minulla on juuri tuon ikäinen poika ja voin hyvin kuvitella, miten hän voisi saada tuollaista päähänsä porukalla ihan selvinkin päin. Vaikka ei ole edes mikään rämäpää tai kovinkaan yllytyshullu.

Voimia omaisille ja läheisille.

Vierailija
9/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi, mutta teininä ja humalassa, en tiedä. Kova vauhti tuossa ainakin taitaa tulla :(

Vierailija
10/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän keskustelun idea on?? Av mammat tuskin laskisivat tuosta mutta arvaappa mitä, humaltuneilla teineillä harvoin on harkintakykyä. Huhuu?

Vierailija
11/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskisi edes valoisalla ja vaikka olisi lupakin siihen. Kuset tulisi housuun vauhdista ja jyrkkyydestä. Kerran meinasin ihan oikeasti pissiä housuun, kun olin laskettelemassa isossa rinteessä ekaa kertaa, ei ollut muuten yhtään kiva tunne, kun vaikka kuinka yritit nipistää rakkoa kiinni niin tuntui silti siltä kun pissat vaan valahtais siitä läpi.

Vierailija
12/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:36"]En laskisi edes valoisalla ja vaikka olisi lupakin siihen. Kuset tulisi housuun vauhdista ja jyrkkyydestä. Kerran meinasin ihan oikeasti pissiä housuun, kun olin laskettelemassa isossa rinteessä ekaa kertaa, ei ollut muuten yhtään kiva tunne, kun vaikka kuinka yritit nipistää rakkoa kiinni niin tuntui silti siltä kun pissat vaan valahtais siitä läpi.
[/quote]
Enkä muuten edes pari vuotta taaksepäin kännussäkään olisi uskaltanut, kyllä mulla sen verran kuitenkin aina oli järkeä päässä ja itsesuojeluvaistoa. Vasta 16-vuotiaana ekan kerra uskaltauduin huvipuistossakin pääalaspäin-laitteisiin :D

Vierailija
13/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse varmasti laskenut tuon mäen jos olisin siitä ohi mennyt. Näyttää hauskalta. - M40

Vierailija
14/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laskisin.

Vierailija
15/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:23"]Oliko toi näkyvä ketju se mihin laskivat vai onko tuolla alempana vielä? [/quote] Varmaan oli alempana vielä toinen, koska ei tuohon ketjuun laskiessa ole vauhtia nimeksikään. Vähän turhan iso haloo tästä tehty.

[/quote]

Mäen alapäässä - jossa jo lähes tasainen maa - on ollut toinen vaijeri. Pyllymäen lähtöpaikka on tuo näkyvä vaijeri :(

Vierailija
16/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pimeällä, mutta en kyllä usko, ettei kukaan aikuinen muka edes päivänvalossa voisi innostua vähän leikkimielelle. Mua kiehtoisi.

Vierailija
17/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä vaijeria näy enää missään kuvassa? Sehän oli semmonen tosi piikkinen

Vierailija
18/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:33"]Mikä tämän keskustelun idea on??
[/quote]

Testataan varmaan kuinka paljon kaljaa pitää ottaa ennen kuin uskallat laskea?

Vierailija
19/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:25"]Lässähtänyt ja elämään väsynyt AV-kurppa nyt ei laskisi edes uimahallin vesiliukumäestä, sen sanoo järkikin. Iät ja ajat noista alastulorinteistä on laskenut nuoriso. Ja nää hiihtoseuran papat tietää sen satavarmasti koska ovat laskeneet itsekkin! Ja heitä on omat isät varoitelleet juuri tuollaisista esteistä jne, mutta mitä tekee papat? Nuorisovihoissaan antaa siunauksen ja hiljaisen hyväksynnän juuri sille pahimmalle mahdolliselle riskitekijälle. Virittävät TARKOITUKSELLA tappavan esteen rinteeseen. 

Ei paljo sympatiaa näille herroille löydy.
[/quote]

Muista klo 12 lääkkeet.

Vierailija
20/67 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laskeakin, jos olisin 16-vuotias. Aikuisilta ihmisiltä en taas odota tuollaisten tappovaijereiden asettelua? Olisivat vaikka pykänneet puuportin keskelle mäkeä? Mutta ilmeisesti tuollainen muovinen liukumäki sitten on tärkeämpi, kuin 16-vuotiaan elämä? Osanottoni omaisille.