mies lähti lääkelokerikkoni takia :(
eli, olen viikon tapaillut kivaa miestä joka eilen tuli iltakahville käyden näin ensimmäistä kertaa luonani. kahvinkeittimen luona on lääkedosettini, ja mies meni ihan oudoksi sen huomattuaan. lähti jotenkin tosi kiirellä eikä ole tämään vielä vastannut kun laitoin aamulla "huomenta muru"-viestin.
ei kai aikuinen mies, kolmekymppinen voi tuollaista asiaa kavahtaa? :O
minulla on siis ADHD ja kilpirauhasen liikatoiminta, lisäksi dosetissa ovat vitamiinit.
Kommentit (26)
Se mies tulee pysymään pitkään sinkkuna, jos lääkkeitä pelkää. Hyvä kun pääsit näin pikaisesti eroon.
Ap, ei kannata murehtia tuollaisen "miehen" perään. Jos olisi asia häirinnyt, tosimies olisi kysynyt miksi syöt lääkkeitä. Kommunikaatiossa ongelmaa jossei osaa suutaan avata jos jokin asia häiritsee.
Haha onneks ei tartte tapailla ketään. Kannan jatkuvasti mukana kunnon lääkekaappia (aspiriini, rennie, somac, imodium, beetasalpaaja ja kevyt rauhoittava). Varmaan moni säikähtäis et oonko ihan pimeä ja sekopää..
Kyllä mäkin kavahtaisin lääkedosettia. Koska tosiaan se mielikuva on että sitä tarvitaan vain jos on paljon lääkkeitä käytössä tai on jotenkin avuton. Ja tosiaan kumpikaan ei ole positiivinen signaali. Jos pillereitä on käytössä vain muutamia ja osa vielä vitamiineja joiden kanssa ei oo ollenkaan tarkkaa milloin niitä ottaa niin miksi ne pitäisi laittaa dosettiin?
No voi helvetti. Mulla on 3 eri lääkettä. Lajittelen ne dosettiin. Siten voin olla satavarma, että oon arjen kiireessä muistanut ne ottaa. Jos joku tuollaisen takia liittää muhun negatiivisia mielikuvia, niin terve vaan. :D
Itse en haluaisi, että mies kutsuisi minua Muruksi viikon tapaamisen jälkeen. Lähtisin karkuun.