Mitä ajattelet jos miehellä on lemmikkinä kissa?
Kommentit (50)
Mikä tahansa lemmikki miehellä on oksettavaa, koska mies on silloin nynnerö!
Nostaa bojoja 😍 tietenkin siis jos pitää kisusta hyvää huolta, ja kissa tykkää miehestä.
Nostaa heti miehen pisteitä. Kissat ovat ihania. En voisi itse olla yhdessä miehen kanssa, joka ei pitäisi kissoista. Oma aviomiehenikin on söpöimmillään maatessaan sängyssä kehräävä kissa kainalossa.
Itselläni on kissa. Ennen nykyistä miestäni olen tapaillut ja seurustellut miesten kanssa, jotka korkeintaan sietävät kissoja, mutta eivät erityisesti tykkää niistä. Se ei ole ollut kynnyskysymys, mutta vähän se on tuntunut kurjalta, kun ei olla yhdessä voitu iloita kissasta, vaan se on ollut minun yksinäinen iloni. Vähän myös on ollut stressiä, että ärsyttääkö kissa miestä.
Nykyinen mieheni on kissaihminen. Muutaessamme yhteen hän nopeasti otti minun kissani kuin omakseen. Huolehtii siitä yhdessä kanssani, höpöttelee ja lässyttää kissalle. Kun kissa sairasti, olimme molemmat tosi huolissamme ja sain mieheltäni tilanteessa paljon apua ja tukea. Tämä on ollut ihanaa ja saanut minut rakastamaan miestä entistä enemmän. <3
Jos meidän suhteemme joskus päättyy, niin en kelpuuta enää ei-kissaihmistä kumppaniksi, vaan ennemmin elän yksin kissan kanssa.
Aaaaaw ❤️
Ehdottomasti tutustumisen arvoinen!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kissa. Ennen nykyistä miestäni olen tapaillut ja seurustellut miesten kanssa, jotka korkeintaan sietävät kissoja, mutta eivät erityisesti tykkää niistä. Se ei ole ollut kynnyskysymys, mutta vähän se on tuntunut kurjalta, kun ei olla yhdessä voitu iloita kissasta, vaan se on ollut minun yksinäinen iloni. Vähän myös on ollut stressiä, että ärsyttääkö kissa miestä.
Nykyinen mieheni on kissaihminen. Muutaessamme yhteen hän nopeasti otti minun kissani kuin omakseen. Huolehtii siitä yhdessä kanssani, höpöttelee ja lässyttää kissalle. Kun kissa sairasti, olimme molemmat tosi huolissamme ja sain mieheltäni tilanteessa paljon apua ja tukea. Tämä on ollut ihanaa ja saanut minut rakastamaan miestä entistä enemmän. <3
Jos meidän suhteemme joskus päättyy, niin en kelpuuta enää ei-kissaihmistä kumppaniksi, vaan ennemmin elän yksin kissan kanssa.
Ihana sinä ja ihana tuo mies
Katselin muidenkin kommentteja - ja ilmeisesti olemme aika samaa mieltä. Kuulkaas kaikki sinkkumiehet, ottakaa kissa 😻 nostaa pointseja ja sytyttää naiset! Kissa ja mies on aina kiva näky yhdessä😻😁
Itse en ole kissaihminen, joten en miehelläkään siitä siten tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana sinä ja ihana tuo mies <3 kyllä se kertoo paljon miehestä jos osaa ottaa kissan tuolla tavalla huomioon :)
Kiitos. <3 Hän kyllä on aivan ihana mies. Välillä leikkimielisesti kilpailemme siitä, kumpi saa kissalta enemmän huomiota. Mies on aina niin tyytyväinen, kun kissa menee hänen kainaloonsa purisemaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana sinä ja ihana tuo mies <3 kyllä se kertoo paljon miehestä jos osaa ottaa kissan tuolla tavalla huomioon :)
Kiitos. <3 Hän kyllä on aivan ihana mies. Välillä leikkimielisesti kilpailemme siitä, kumpi saa kissalta enemmän huomiota. Mies on aina niin tyytyväinen, kun kissa menee hänen kainaloonsa purisemaan. <3
Meillä on lähinnä niin että minä olen kateellinen kun kissa haluaa aina miehen kainaloon ja iltaisin saattaa olla kainalopaikka jo viety😃🐱 tulee aina meidän väliin nukkumaan.
Harmihan se olisi. Tykkään kyllä kissoista, mutta valitettavasti olen aika pahasti allerginen niille.
Kissanomistajamies ei mielestäni ole naismainen homo.
Itse olen puolestani kiinnostunut salikissoista.
Jos miehellä ei ole taistelukoiraa hän ei ole oikea mies.
Kissaani,pikku Elsaani, tässä vasemmalla kädellä juurii silttelen ja oikealla näppäilen siitä tänne....
Mies varmaan pitää kissoista. Pitäisikö ajatella jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Meillä INTJ-pahiksilla kissa on pakollinen.
Kerro lisää!
T. INTJ-nainen
Täällä hetero res.kapteeni ja kaksi kissaa, repikää siitä tissiposkiset mieslapset.