Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihastuksesta pääsee eroon

Vierailija
31.08.2015 |

Epätoivoiselle kelpavat kaikki neuvot :) ei nyt ihan onnistu ei

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:49"]

Se on pitkällinen prosessi, mutta kun tapaatte yritä keskittyä ärsyttäviin ja rumiin piirteisiin. Pääsin kerran yli vaikeasta ihastuksesta kun katsoin miehen kenkiä ja askellusta... lättäjalka ja kamalat kengät. Tiedän pinnallista mutta se auttoi yli tuosta sietämättömästä ihastumisesta. Katsele miestä koko ajan ja mene todella lähelle, mies kaivaa ihan varmasti jossain vaiheessa nenää tai röyhtäisee tai jotain muuta ällöttävää :) tutki joka paikka sormet, nenäkarvat, korvakarvat, hampaat, kaikki mistä voi vähänkin saada yök reaktion ja keskity niihin.

[/quote]

Mun mielestä vain hieman... no en nyt löydä sopivaa sanaa, sekä luotaantyöntävästi liian pinnallinen funtsii noin, ei nyt millään pahalla. Henkilökohtaisesti näen mahdottomana olla ajattelultani noin alkeellinen ja henkisesti tylppä lopulta edes ajatuksissanikaan sellaista ihmistä kohtaan, jota kohtaan olen tuntenut rakkautta, tämä jopa siis menneessä aikamuodossaan. Sellaisessa tapauksessahan lättäjalka olisi vain hellyttävä, kuten mikä tahansa muukin pintavika. Mutta se nyt on selvää, että av:lla hengailee se kylmin osa ihmisistä, olen usein vähemmistöä täällä, siis etenkin täällä ajatuksineni. Onhan ihmisellä toisenlainenkin tie päästä ihastuksistaan pois, eikä sen tien tarvitse vahingoittaa ketään edes ajatuksissa, mutta se tie on ainoastaan itselle raskaampi ja vaativampi, se tie kun säilyttää koko ajan molempien arvon, eikä lähde etenemään rumasta. Itseäänhän sillä lopulta vahingoittaa myös, jos likaa omat aidot tunteensa tuollaisella ajattelulla edes jälkeenpäin. Mieluummin olen se joka sukeltaa pohjaan eikä näe asiaa halpojen asettelemiensa maskien läpi, kuin se joka suttaa tussilla toisen naaman ja kuvittelee kävelevänsä jotenkin parempana pois paikalta.

Vierailija
22/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin epäkohteliaalta kun se itsestä tuntuukin niin en katso silmiin, touhuan omiani ja en vaan huomaa. Ihastunut osapuoli kun ottaa kaiken ystävällisen käyttäytymiseni flirttailuna. Olen kulemma hänen töykeän ja laiskan vaimonsa vastakohta. Ei kiinnosta ! Mulla on ihana suhde ja sitä en ole työssäni halunnut puida kellekään. Ja sitä en jollain typerällä flirtillä pilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:38"]

toi mitä silmät ei näe, ei sydän kaipaa...eipä pidä paikkaansa. Kaipaa ja kaipaa vaan, vaikka en ole häntä nähnyt aikoihin. 

[/quote]

Joissain tapauksissa varmaan auttaa, että ei näe eikä pidä yhteyttä, mutta kyllä se helposti menee niinkin, että tilanne jää jumiin, eikä tunteet sitten laimene millään tai no, hyvin hitaasti. Voi olla, että jos ihastuksen kanssa olisikin paljon tekemisissä, jonkin ajan kuluttua huomaisi, ettei se nyt niin täydellinen olekaan tms. eli suhteessa tapahtuisi luonnollista kehitystä johonkin suuntaan. Mutta kun mitään ei tapahdu, jää jumittamaan samaan tunteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä