Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipaino pilaa elämän. Rajaa elämää liikaa. Laihdutus kuitenkin tyssää aina. Bmi 37. Mikä avuksi?

Vierailija
20.03.2022 |

Kaikki muuten hyvin, terveet lapset, ihana mies, ok työ.
Mutta ylipainon vuoksi en uskalla harrastaa mitään, mennä esim salille tai ryhmäliikuntatunneille.

Vapaalla olen pääasiassa kotona, kun en kehtaa ylimääräisiä poistumisia tehdä.
N37

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin niin kuin joku aiemmin sanoi, että ruokavaliolla se laihdutus tehdään. Liikuntaa voi lisätä sitten myöhemmin jos haluaa. Itse laihduin tässä viime syksystä noin 12kg. Paino aloittaessa 77kg, nyt noin 65kg. Karkit ja muut herkut jätin kokonaan pois, päiväkalorit vaihtelevasti 1000 - 1400kcal/pv. Välillä ehkä hieman enemmän. Noudatan siis edelleen, mutta kaloreita vähän enemmän useammin.

t. Mies 

Mitä tuohon 1400 saa syödä?

Vierailija
42/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta läski porsas!

Fiksuunnu, ilkeä idiootti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ap, mutta vaikutat tyypilliseltä jankkaajalta, jolle ei mitkään ohjeet kelpaa, kaikkeen vänkäät vastaan.

Ihan ensimmäiseksi täytyy ottaa se asenne, että onnistut. Säännölliset ruoka-ajat ja herkut kokonaan pois näin alkuun. Neljä ateriaa päivässä on monille toimiva, aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Jos on tottunut jatkuvasti syömään herkkuja, niin alussa on hankalaa, mutta kyllä se helpottaa.

Sauvakävely voisi olla sinulle hyvä ainakin näin alkuun?

Vierailija
44/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohavuusleikkaus on myös vaihtoehto joka on tominut monilla

Minun itsekurilla olen niitä, jotka syö sen mahalaukun taas isoksi.. Ei kannata tuhlata verovaroja

Ap

Mun työkaveri paisui takaisin yhtä valtavaksi. Kävi vieläpä sitä ennen leikkauttamassa roikkuvat ihot pois.

Järkyn kokoinen; reidet ja perä ihan valtavat. Aikuinen mies.

Vierailija
45/51 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on ihana lähteä aikaisin aamulla kävelylle. Siis todella aikaisin, luonto on silloin hieno.

Vierailija
46/51 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites keto? Kaveri laihtui ketoosilla ihan silmissä. Söi vaan munakkaita ja pihvejä

Vierailija
47/51 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme ateriaa päivässä, ei välipaloja. Jos tulee välissä nälkä, pitää aterialla syödä enemmän.

Ja anna ku arvaan, keto, vhh vai pätkäpaasto? Taas näitä höpöjuttuja.

Vierailija
48/51 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites keto? Kaveri laihtui ketoosilla ihan silmissä. Söi vaan munakkaita ja pihvejä

EI!🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
49/51 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa hoidetaan ruokavaliolla, liikunta on vain ekstraa. Ja ilmeisesti et osaa laihduttaa, kun keskityt vain liikuntaan, etkä varmaan edes halua laihtua, joten keksit tekosyitä. Saat enemmän syömisestä kuin terveestä kehosta.

On kyllä totta, että saan syömisestä niin hyvän olon! Tuntuu paremmalta kuin seksi..

Mikä vikana, ei nuorena tuntunut tältä..

Kai silloin oli jotain, mitä odottaa, ny lähinnä odottaa milloin pääsee syömään tai hautaan :D

Ap

Kuulostaa hieman masennukseen viittaavalta, jos ei tunnesyömistä pysty lopettamaan niin suosittelen tutkimaan missä ne perimmäiset syyt käytökselle on.

Vierailija
50/51 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työterveyslääkäri laittoi lähetteen toiselle lääkärille joka erikoistunut laihdutukseen ja painonhallintaan. Sain samantien reseptin laihdutuslääkkeeseen. Lääke vienyt kokonaan makeanhimon sekä auttaa pitämään annos koot pieninä. Paino tippuu tasaisesti noin 0,5 - 1 kg viikossa. Ei ole mikään nopea laihdutuskuuri vaan elämäntapamuutos.

Vierailija
51/51 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä apua?