Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipaino pilaa elämän. Rajaa elämää liikaa. Laihdutus kuitenkin tyssää aina. Bmi 37. Mikä avuksi?

Vierailija
20.03.2022 |

Kaikki muuten hyvin, terveet lapset, ihana mies, ok työ.
Mutta ylipainon vuoksi en uskalla harrastaa mitään, mennä esim salille tai ryhmäliikuntatunneille.

Vapaalla olen pääasiassa kotona, kun en kehtaa ylimääräisiä poistumisia tehdä.
N37

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa? Liikunnan voit jättää vaikka kokonaan pois, sillä oikea ruokavalio on se, millä paino pudotetaan.

T. N - 50 kg

En pysy siinä ruokavaliossa. Vaikka päätän, että "Nyt onnistuu, enkä selittele"

Niin illalla olen ähkyssä, maha täynnä. Yritin tänäänkin käydä käveleen tunnin, silti lopulta ahmin illan.

Ap

Vierailija
22/51 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä diipadaapaa: maailma on laihana avoin !?! Mieti vielä, mitkä ovat syysi laihtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyssää? Pitkäjänteisyyttä tarvitaan koko loppuelämän . Ei mitään kuureja vaan terveellinen ruoka. Hiljaa hyvä tulee.

Se himo lopulta tulee, enkä voi vastustaa.. Varsinkin, kun on väsynyt ja menee hermot, niin syöminen tuo hyvän olon ja tekee elämästä elämisen arvoista.

Pitäisi saada elämään jotain muuta sisältöä vapaa-ajalle, kuin hyvä ruoka. Ap

Vierailija
24/51 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä diipadaapaa: maailma on laihana avoin !?! Mieti vielä, mitkä ovat syysi laihtua.

Ulkonäkö. Ap

Vierailija
25/51 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyssää? Pitkäjänteisyyttä tarvitaan koko loppuelämän . Ei mitään kuureja vaan terveellinen ruoka. Hiljaa hyvä tulee.

Se himo lopulta tulee, enkä voi vastustaa.. Varsinkin, kun on väsynyt ja menee hermot, niin syöminen tuo hyvän olon ja tekee elämästä elämisen arvoista.

Kun sulla on noin vaikea paino-ongelma niin ihan oikeasti juttele lääkärin kanssa asiasta. Nykyään on erilaisia apukeinoja. Ei sun ole pakko kärsiä jos suostut ottamaan apua vastaan. Ei siinä ole mitään hienoa, että kärsii ja kärsii, kun ei kerran ole pakko.

Vierailija
26/51 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohavuusleikkaus on myös vaihtoehto joka on tominut monilla

Vierailija
27/51 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun itsekurilla olen niitä, jotka syö sen mahalaukun taas isoksi.. Ei kannata tuhlata verovaroja

Ap

Vierailija
28/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnalla ei juuri laihduteta, syöminen on se juttu.

Sepä se, tykkään kävellä ja varsinkin uida. Mutta uimisen jälkeen nälkä vaan kasvaa, ja kaikki kulutetut kalorit tulee tuplana, joskus jopa triplana takaisin.

Kiireellisenä päivänä ei ehdi syödä, mutta kiire päiviä ehkä 1x kahdessa kuukaudessa.

Harrastuksetkin sellaisia, mitä tehdään kotona, lukeminen, puutarhan hoito, leipominen (paha lihavalle)

Ap

Vierailija
29/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sulla on noin vaikea paino-ongelma niin ihan oikeasti juttele lääkärin kanssa asiasta. Nykyään on erilaisia apukeinoja. Ei sun ole pakko kärsiä jos suostut ottamaan apua vastaan. Ei siinä ole mitään hienoa, että kärsii ja kärsii, kun ei kerran ole pakko.

Viimeisin apua lääkäristä suositteli terveellisiä elämäntapoja ja aika hoitajalle, joka esitteli ravintopyramidia ja liikuntasuosituksia. Ei mitään uutta tietoa.

Ap

Vierailija
30/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, tykkään kävellä ja varsinkin uida. Mutta uimisen jälkeen nälkä vaan kasvaa, ja kaikki kulutetut kalorit tulee tuplana, joskus jopa triplana takaisin.

Kiireellisenä päivänä ei ehdi syödä, mutta kiire päiviä ehkä 1x kahdessa kuukaudessa.

Harrastuksetkin sellaisia, mitä tehdään kotona, lukeminen, puutarhan hoito, leipominen (paha lihavalle)

Ap

Oletko kokeillut sitä, että liikunnan jälkeen juot kunnolla ja vasta sitten syöt? Erotatko ylipäänsä nälkää ja janoa?

Vierailija
31/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/18 dieetti auttaa, eikä se aiheuta häiriöitä elämään.

Vierailija
32/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa? Liikunnan voit jättää vaikka kokonaan pois, sillä oikea ruokavalio on se, millä paino pudotetaan.

T. N - 50 kg

En pysy siinä ruokavaliossa. Vaikka päätän, että "Nyt onnistuu, enkä selittele"

Niin illalla olen ähkyssä, maha täynnä. Yritin tänäänkin käydä käveleen tunnin, silti lopulta ahmin illan.

Ap

Ei kukaan voi sulle lahjoittaa itsekuria. Sun pitää nyt itse kaivaa se jostain.

Vierailija
33/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole... Vaimo syö puolet vähemmän kuin mä, kasvisruokaa kun mä haen grilliltä makkara perrunat. Mä en ole koskaan ajatellut mitä syön painoni kannalta, käyn joka päivä koiran kanssa lenkillä ja oon bmi 19. vaimo yrittää syödä terveellisesti ja pieniä annoksia, ei koskaan liiku ollenkaan ja bmi on yli 40. Kyllä se vain liikunta laihduttaa... Säännöllinen kävelykin poistaa helposti 300-500 kaloria päivässä ja on usein sen liika syönnin verran...

Vierailija
34/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleppa kuule kuukausi syömättä. Sun painolla lähtee ainakin 15kg pois

Vierailija
35/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski porsas!

Vierailija
36/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mukaan Hengenvaarallisesti Lihava ohjelmaan, mutta Huostoniin sinun olisi muutettava laihtumisen ajaksi.

Vierailija
37/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei bmi 37 ole lähelläkään sitä että edes ajateltaisi lihavuus leikkausta. Niihin täytyy olla lihava, ei mikään pullukka 50kg ylipainoinen riitä alkuunkaan. Työkaveri nainen oli ehkä 180cm ja lähemmäs 200kg, hänelle tehtiin leikkaus. Oli todella iso.

Vierailija
38/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä söit, mihin aikaan ja miten paljon eilen, Rehellisesti? Katsotaan mikä on pielessä.

Vierailija
39/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota väitettä etteikö liikunta vaikuttaisi. Ei tietty vaikuta jos liikkuu löntystellen 3km päivässä. Mutta nyt puhutaan oikeasta liikunnasta.

Vierailija
40/51 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin niin kuin joku aiemmin sanoi, että ruokavaliolla se laihdutus tehdään. Liikuntaa voi lisätä sitten myöhemmin jos haluaa. Itse laihduin tässä viime syksystä noin 12kg. Paino aloittaessa 77kg, nyt noin 65kg. Karkit ja muut herkut jätin kokonaan pois, päiväkalorit vaihtelevasti 1000 - 1400kcal/pv. Välillä ehkä hieman enemmän. Noudatan siis edelleen, mutta kaloreita vähän enemmän useammin.

t. Mies