Minulla on pyöreä ”äitivartalo” ja välillä ahdistaa
Olen periaatteessa normaalikokoinen, painoindeksi 23. Muttq silti legoista löytyy ylimääräistä löysää, vaikka käynkin salilla kaksi kertaa viikossa. Mietin, pitääkö kukaan minua haluttavana? Hyvää minussa on leveä lantio ja melko kapea vyötärö, mutta kiinteys puuttuu.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet tykkää myös pyöreämmistä.
Minä saan huomiota nimenomaan rannalla ja kylpylöissä missä vartalo on näkyvillä, ja en ole laiha vaan juurikin semisti chubby eli ”normaalivartaloinen” mom body.
Oon semmonen Sophia Loren-tyyppinen ja tuollaisissa ympäristöissä tuntuu, että minun näköisiä saatetaan katsella jopa enemmän kuin laihoja ja fittejä naisia.Heh unisas kattelaan jotain chubbyjä enemmän ku laihoja ja fittejä. Todellisuus nyt on et mitä timmimpi niin sitä hotempi. Sori nyt vaan T:mies
No sinä olet palstamies eli Aasia/petite-fetissi, joten et voi oikein arvioida yleisesti miesten puolesta.
Komeat rantaleijonat tykkää kyllä naisellisista, muodokkaista naisista.
No kerroppa yksikin rantaleijona jolla on joku chubby emäntä.
Vaikea sanoa ilman kuvaa. Eli laitapas kuva itsestäsi alasti. Voit myös pyllistää silleen että pillu pilkistää sieltä reisien välistä.
Mä voin kyllä panna sua. Missä tavattais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet tykkää myös pyöreämmistä.
Minä saan huomiota nimenomaan rannalla ja kylpylöissä missä vartalo on näkyvillä, ja en ole laiha vaan juurikin semisti chubby eli ”normaalivartaloinen” mom body.
Oon semmonen Sophia Loren-tyyppinen ja tuollaisissa ympäristöissä tuntuu, että minun näköisiä saatetaan katsella jopa enemmän kuin laihoja ja fittejä naisia.Heh unisas kattelaan jotain chubbyjä enemmän ku laihoja ja fittejä. Todellisuus nyt on et mitä timmimpi niin sitä hotempi. Sori nyt vaan T:mies
No sinä olet palstamies eli Aasia/petite-fetissi, joten et voi oikein arvioida yleisesti miesten puolesta.
Komeat rantaleijonat tykkää kyllä naisellisista, muodokkaista naisista.No kerroppa yksikin rantaleijona jolla on joku chubby emäntä.
En ala tähän yksityishenkilöiden nimiä kertomaan.
Toki muodokas on muodokas myös laihana ja itsellänikin vaihtelee laihan ja semi chubbyn väliltä, mutta teidän palstamiesten ihanne on muodoton poikavartalo eli rasvaton, suoravastainen, pienirintainen jne.
Ei siinä mitään pahaa ole, mutta itse olen kiitollinen siitä minkä mallisen vartalon olen saanut enkä ikinä vaihtaisi sitä sellaiseen laihaan, joten en tiedä mitä väliä sillä on etten miellytä niitä miehiä jotka sellaisista tykkäävät? Tuskin minäkään tykkäisin niistä/teistä.
Kukaan ei miellytä kaikkia ja jokaiselle on ottajansa.
Katkeruus haisee vahvasti tässä. Ihan oma vikasi se on että et ole timmi ja voisit sille jotain tehdä. Itsepetos ei auta asiaan
Kyllä! Tästä osoituksena on kehopositiivisuus kampanjat jossa aina normalisoidaan iskä vartaloista miestä?