Onko George Clooney hyvännäköinen?
Kommentit (36)
No siis ikäisekseen ihan ok, tosin ei erityisen hyvä kroppa. aika plösähtänyt. Mutta en nyt sanoisi hyvännäköiseksikään.
On koska miestäni on sanottu hänen näköiseksi <3
Teho-osaston aikaan oli kyllä hothot! :P ja ihana oli myös Julianna Margulies käkkäröineen.
On, mutta sivuprofiilista ei niin komea kuin edestä. Kuten sanottu, nenä tosiaan on yllättävän pieni.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:21"]
Olen aina ihmetellyt kyseisen näyttelijän ulkonäön hehkutusta. Mielestäni todella tavallisen näköinen, Skandinaviassa paljon komeimpia miehiä näkyy kaduilla päivittäin.
[/quote]Samaa mieltä, mitätön. Norjalaiset miehet on maailman komeimpia ja seksikkäimpiä!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:21"]
Olen aina ihmetellyt kyseisen näyttelijän ulkonäön hehkutusta. Mielestäni todella tavallisen näköinen, Skandinaviassa paljon komeimpia miehiä näkyy kaduilla päivittäin.
[/quote]No älä sentään valehtele.Ei skandinaviassa mutta Venäjällä on ihan törkeän hyvännäkösiä miehiä -ap
Minkä ikäinen toi muuten on? Onko jo 60 v?
30 vuotta pois niin olis ehkä ok.
Kyllä. Vähintään Rennie -mainoksen "kikkeli-nokkeli".. ;-)
Ei ollut hyvännäköinen nuorena, eikä ole taatusti komistunut vanhempana. Jotkut ihmiset oikeasti komistuvat / kaunistuvat iän myötä, mutta ei George. Näyttelijänlahjatkin samanlaiset kuin puupökkelöllä.
Ei ole, ei. Vaimonsa sen sijaan on erinomaisen kaunis.