Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitalojen asukkailla ei ole mitään asiaa kerrostalojen väestönsuojiin ellei hinnasta sovita

Vierailija
20.03.2022 |

Ehdotan hinnaksi 20 euroa päivässä ja maksu etukäteen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin antaa oman paikkani kerrostalon väestönsuojasta jollekin omakotitaloasukkaalle. On ahdistava ajatus, että joutuisi sota-aikana kaikkien naapureiden kanssa samaan väestönsuojaan ja joutuisi olemaan siellä vaikka pari päivää. Mieluummin jään vaikka taivasalle kuin menen naapureiden kanssa samaan koppiin. En sietäisi sitä henkisesti varttiakaan. Ja ei ole edes huonot välit naapureiden kanssa, mutta naapureissa on sen verran ärsyttäviä ja rasittavia ihmisiä, että mieluiten rajaan kanssakäymisen siihen, että tervehditään rappukäytävässä kohdatessa, mutta muuten ei olla tekemisissä.

Vierailija
42/44 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omakotitalo maalla ja minua evvk tuo sun aihe AP.

Taidat unohtaa että minä voin olla suht rauhassa kotona vaikka omalla pihalla jos tulisi sota. Todennäköisyys että joku pommi tai ohjus tänne osuu, on hyvin pieni.

Eli: Me omakotitaloa omistajat voisimme veloittaa kerrostaloasukkailta turvapaiksta.

Taidat asua kerrostalossa, AP.

Käy kyllä sääliksi teikäläiset kerrostalo-köyhät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrän ensin perheen alaikäiset ja naispuoliset turvaan Haaparantaan. Sitten lähdetään omien poikien kanssa ottamaan iivvannaa vastaan rajalle. Betat voi lymyillä siellä väestönsuojassaan tai perunakuopassaan. Jos kuolen, niin taivas kattona; enkä missään betonihaudassa tukehtuen.

Kun sä näet ensimmäisen hävittäjän niin pillahdat itkuun ja kun näet ensimmäisen tankin niin tyhjennät koko mahasi sisällön boksereihisi. Sitten kipität kotiisi suihkuun ja viet bokserisi äidillesi pestäväksi.

Vierailija
44/44 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerranki on etua kun asuu kerrostalossa! 😉

Ne kaupungit pommitetaan sodissa ekana. Osaatko kaivautua raunioista?

Niinpä. 7 kerrosta rautas teräsbetonia, lasia ja viemäripaskaa, jonka alla olet loukussa kunnes kuollakupsahdat sinne omiin marinaadeihisi. En ole ollenkaan varma, että se väestön"suoja" on se ratkaisu.