Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei avaa oveaan vaikka soitan ovikelloa todella paljon??

Vierailija
20.03.2022 |

Ei avaa vaikka on kotona. Olen muun muassa yrittänyt kutsua häntä naapurien kahvituokioon. Yhdellä kerralla oli nimien keräys adressiin taloyhtiötä varten. Jouluna olisin ehdottanut sisustusta ulko-ovea varten (eivät sisustaneet mitenkään!). Ei avaa ovea vaikka soitan paljon. Eikä ole vastannut yhteenkään kirjeeseen, jonka olen postiluukusta tiputtanut. Onkohan hän syrjäytynyt?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauhistus, toivottavasti on provo.

Mutta tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa.

Totta. Ja saattavat vain innostua siitä jos joku kohteliaasti yrittää ottaa etäisyyttä, siitä se vainoaminen vasta alkaa.

Vierailija
42/62 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipelti on ratkaisu

Totta. Naapuri voisi harkita sitä ap:n kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

gang stalker

Vierailija
44/62 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näinkin huonoo provoon tämän palstan mätiaivot lähtevät kilvan mukaan! Hienoa!

Vierailija
45/62 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Olet varmaan mun naapuri. Ensi kerralla, kun tulen rimputtamaan ovikelloa kaadan yläkerran ikkunasta kiehuvaa vettä päällesi.

Johan on kumma ettet lopeta. Koira tulee hulluksi, kun alituiseen soi DING DONG DING DONG DING DONG.

Entäs jos joku sukulainen tai vanha kaveri tekee yllätyskäynnin ja soittaa ovikelloa, niin sinäkö et avaa ovea?

Vierailija
46/62 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naapur, minä en ainakaan kuule ovikellon soittoa kun on makuuhuoneen ovi kiinni. Saatan joskus kuulla jonkun pienen soiton, mutta ajattelen että se on naapurin ovikello mikä soi. Näistä syistä en mene ovelle.

Vierailija
47/62 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Olet varmaan mun naapuri. Ensi kerralla, kun tulen rimputtamaan ovikelloa kaadan yläkerran ikkunasta kiehuvaa vettä päällesi.

Johan on kumma ettet lopeta. Koira tulee hulluksi, kun alituiseen soi DING DONG DING DONG DING DONG.

Entäs jos joku sukulainen tai vanha kaveri tekee yllätyskäynnin ja soittaa ovikelloa, niin sinäkö et avaa ovea?

Aina voi soittaa etukäteen ennen kuin tunkee kylään.

Vierailija
48/62 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Sitä suuremmalla syyllä en avaa ovea. Tuntemattomalle voi vaan sanoa että ei kiinnosta menkää matkoihinne, mutta tutut joutuisi jopa päästämään sisälle. En halua kotiini ketään ilman että siitä on ajoissa sovittu.

Vierailija
49/62 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoaminen on rikos. Voi olla että saat syytteen oikeuteen kun olet noin mielenvikainen naapuri.

Vierailija
50/62 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole wolt-kuski tai sinulle ei ole minun numeroa, niin miksi haluaisin nähdä sinut.

Vierailija
51/62 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Sen verran fiksua porukkaa sukulaisissa ja kavereissa, että ne tajuavat ilmoittaa tästä

Vierailija
52/62 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo

Vierailija
53/62 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Aina voi soittaa etukäteen ennen kuin tunkee kylään.

Juuri näin. Ei pidä pöllähtää kenenkään oven taakse varoittamatta. Tulee vaan kiusallisia tilanteita ja peiteltyä ärsyyntymistä.

Lisäksi tekstiviesti on vielä parempi kuin puhelinsoitto. 

Vierailija
54/62 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
55/62 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa pakoilua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi muuttaa ok-taloon jos ei yhteiset jutut kiinnosta. Ei se sen kummallisempaa ole.

Ei, vaan yhteisistä jutuista kiinnostuneet voivat muuttaa kommuuniin.

Mitenkä sinä poistut asunnosta kohtaamatta naapureita? Odotatko semmoista ajankohtaa että pääset nopeasti livahtamaan rappukäytävästä pihalle ja piha-alueelta kadullle, jotta et vahinkossakaan näkisi naapureita tai naapurit näkisivät sinut.

Tuo on todella hankalaa, jos on kerrostalokyttääjän naapuri. Muuten naapureita näkee kovin harvoin.

Vierailija
56/62 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Onpa sitten onnekkaasti sattunut pääsemään alaovesta sisään, että pääsee ovelle saakka soittelemaan kelloa. Uutta ovikoodia en ole vielä jaellut eteenpäin.

-ohis-

Moni etätyöntekijä istuu luurit korvilla, eikä kuule mitään ovikellon soittoja.

Vierailija
57/62 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansaitset saada turpiisi kuvailun perusteella.

Vierailija
58/62 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä? Mä en ole syrjäytynyt mutta ei todella kiinnosta asioida naapurien kanssa jatkuvasti.

Vierailija
59/62 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aloitus ikinä :D

Vierailija
60/62 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen kotonani haluan olla rauhassa. Älkää tulko pimpottelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän