Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista seksi on salasuhteessa?

Ajatuksissa
20.03.2022 |

Te, joilla on kokemusta salasuhteista: miltä seksi tuntuu ”vieraan” kanssa? Onko se sitä alkujaan kaivattua, sukat pyörimään laittavaa himoa, joka pitkässä suhteessa väljähtyy? Onko rohkeampaa ja kokeilevampaa, estottomampaa? Saatteko aina orgasmin vai tuleeko syyllisyys pettämisestä, joka estää laukeamisen? Ja vielä: missä ja milloin harrastatte seksiä?

Itse vasta haaveilen…..

N

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vie ihanan hekuman tunteeseen...

Vierailija
102/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sohvalla piereskelevä mieheni ei kyllä kiihota enää yhtään.

Odotan aina että töihin lähtee ennen mua. Sillä aamuvuoro onneksi.

Olen saanut itselle salasuhteen ja todella tyytyväinen olen 

Kestänyt sen takia katsella omaa pierevää ukkoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli salasuhde naiseen jolla oli kuulema muuten asiat ihanasti mutta seksi puuttui, tavattiin baarissa ja sen jälkeen aloitettiin seksisuhde. Onhan se ihanan kiimaista kun on niin sanotusti kiellettyä, pantiin mm. Varastossa, autossa, autotallissa, uimarannan pukukopissa. 

Vierailija
104/108 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piristää tätä avioliiton normisuhdettakin. Toinen seksikaveri löytää mustakin uusia puolia ja antaa ideoita kotiinkin. JotenkVarsinkin kun on nuorempi kuin oma kaveri kotona! Jotenkin itsekin vapautuu tekemään toisen naisen kanssa vaikka mitä!

M64

Vierailija
105/108 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea siitä sulle! Vaimokin saa sivutuotteena nauttis sun uusista tuulista!!! Voiko oikeasti ajatella noin?

Vierailija
106/108 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde on aivan hillitöntä kun yhteinen harrastus on seksi, vie yleensä tunnin pari kun pannaan kunnolla.  

Vierailija
107/108 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muu ei yhdistä eikä tuo mitään turhaa keskustelu ja riitelyjuttuja. Naidaan vaan ja siinä se! Tykkään!

Vierailija
108/108 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde oli rouvaan joka ei ollut saanut kotona lapsen syntymän jälkeen seksiä mieheltään.naosella oli kova syyllisyys aluksi ja epäili onko 8 vuoden seksittömyydenn jälkeen kykenevä. Enää. Oli erittäin kiihottavaa valmistella nainen shampanjan.kynttilän valon kiireettömyyden.sauna hieronnan jälkeen sänkyyn ja kun työnsin munaa tiukentuneeseen toosaan olo oli kuin olisi umpeen työntänyt ja ekat 5 min oli aika kivuliasta kullin päälle mutta sitten lihakset antoi periksi. Puristusta oli kivasti ratsastaessa ja lähärissä kapea uuma oli hienoa katseltavaa. Takaapäin kun paukutin mallit sisään tunsin valloittaja itsessäni koska nainen oli hommannut kierukan tätä varten. Sitä muijaa paukutin useamman x per vuosi sivutöinäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän